Camping De Kattenberg

8,6

24 reviews over Camping De Kattenberg in het Nederlands

heerlijk rustige natuurcamping

Fam Couwenberg, 11-2-2018

We hebben sinds oktober een huisje gekocht op de camping. We voelden er ons gelijk thuis. Ook de ontmoeting met Herman (campingeigenaar) voelde gelijk goed bij ons. We houden van de rust en genieten erg van de natuur om ons heen. s'ochtends als je wakker word zie je de eekhoorntjes al lopen heerlijk. Voor ons gaan we het echte seizoen 2018 nog ervaren maar ben ervan overtuigt dat dit wel goed gaat komen.

Rust en mooie natuur.

Hans, 1-6-2017

Groot zwembad, heerlijk rustig!

De rust op de camping is heerlijk, veel vogeltjes die 's morgens vroeg fluiten.

Ruime plaatsen.

Sanitair mooi schoon.

Prima voor een weekje er even uit.

Markelo ligt op twee kilometer, via de Markelose berg (Wijngaard!) prima lopend of fietsen te doen, fiets met versnellingen is aan te raden.

Vanaf de camping zijn prachtige wandelingen en fietstochten te maken.

In Markelo zit een Dirk van de Broek, dus lekker verse broodjes en goedkoop boodschappen doen.

Genoeg restaurants en eetgelegenheden om een week uit eten te gaan.

Donderdagochtend een leuk marktje bij de kerk.

Fantatiche Camping voor Jong en oud.

Alie Wachtmeester, 22-5-2017

Dat het een hele gezellige camping is en kind vriendelijk, wij hebben met caravan gestaan en hebben later een stacaravan gekocht, kinderen maken zo vrienden, en om zes uur kinderen het zwembad even voor een uur dan kunnen de ouderen even een uur zwemmen, fietsroutes, wandelroutes, viswater alles is er, maar ze hebben wel regels met elkaar de camping schoonhouden dus je ziet nooit zwerfvuil toiletgebouwen zijn super schoon en ze hebben een hele gezellige kantine recreatie team aanwezig, ik zou zeggen gaan, en een heerlijke en een ontspannen vakantie Oja om twaalf uur moet het stil zijn mag rustig nog babbellen maar geen lawaai want er komt weer een drukke dag kinderen gaan naar het recreatie team kun je lekker even de was, boodschapjes halen lekker rustig bakkie doen, ik zou zeggen gaan.

Super!

Familie, 12-3-2017

Lekker rustig en toch gezellig. Daar waren wij naar op zoek en dat hebben we gevonden. Aanrader!!

Super camping!

Mo, 28-8-2016

Hele mooie rustige camping. Fijn en schoon zwembad. We komen hier nu al twee jaar met veel plezier. Midden in het bos. Mooie fiets- en wandelpaden.

Aardige campingeigenaren, die altijd voor je klaarstaan.

Echt een aanrader.

Nooit meer!!

Jacqueline, 27-8-2016

De omgeving is prachtig, camping wordt goed onderhouden als de eigenaar net zo met zijn gasten omging dat was het een redelijke camping geweest. De eigenaar zou een vervolg cursus sociale omgang verplicht moeten volgen Het is geen gezellige familie camping zoals het wordt omschreven maar wel een rustige boscamping met veel wandel en fiets mogelijkheden en in de omgeving zijn gelukkig genoeg gezellige terrassen en eetgelegenheden te vinden. Geen aanrader voor kinderen boven de 12. En je moet vooral houden van rust.

een oase van rust

Fam Boortman, 19-8-2015

Deze camping komt boven aan onze lijst van Nederlandse campings

De rust en de manier van camping beheer staat ons zeer aan

De camping eigenaar moet wel een ervaren man zijn het sanitair en het zwembad zijn goed verzorgt hij zorgt voor de camping of het zijn eigen achtertuin is

Camperen hoe het echt hoort

amigo, 29-5-2015

Sinds paar dagen zijn wij trotse eigenaren van een mooie stacaravan op de camping De kattenberg..

Het is een prachtige bos camping..

Hele vriendelijke camping eigenaren en we voelde ons gelijk thuis..

Echt een camping voor jong en oud..

En niet ombelangrijk de prijzen zijn nog redelijk normaal

Kortom een camping om je thuis te voelen..

leuke schone rustige camping

katja, 6-8-2014

we hebben een leuke kleine sta caravan.

mooi bos rijk gebied.

zeer schone nieuwe en wat oudere sanitair.

hoog seizoen leuke dingen voor kleuters en iets oudere.

kaarten , bingo en disco.

mooie wandel , fiets en vis omgeving .

kantine is niet veel te doen er staat wel een biljart.

wij vermaken ons er prima

Zoals kamperen zijn moet.

Fam. van Halsema, 17-10-2012

Deze zomer weer een heerlijke vakantie in eigen land gehad.Op "De Kattenberg"kun je nog kamperen zoals je dat verwacht bij kamperen. Met ruimte om je heen zoals je dat zelden ziet op een camping! De kinderen vermaakten zich prima of werden vermaakt door een leuk animatie team met een gevarieerd aanbod in vermaak. Van spooktocht, spellen,flashlight tot musical aan toe! Zeker in deze mooie zomer zorgde het niet grote maar prettige zwembad voor de welkome afkoeling. Vanuit de camping wandel of fiets je zo een heuvellandschap in die het vakantie gevoel compleet maakt. Het echtpaar Herman en Alies zijn de ontspannen en vriendelijke eigenaren. Ach, wat wil je ook op zo'n unieke locatie in Nederland.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kattenberg in Markelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kattenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Kattenberg scoort een 8.6 uit 10 op basis van 24 reviews.