Pension De Hoestinkhof

34 reviews over Pension De Hoestinkhof

• 2019
    10YVES28-09-2019

Fantastisch.

Super kamer , heerlijk avondeten en superontbijt met oog voor detail. mooie omgeving . Kortom zeker voor herhaling vatbaar en zeer aan te bevelen. Rogier en Diane nogmaals bedankt voor de goede zorgen en het super verblijf. Bravo!!

Alleen gereisd in september 2019

• 9Fam Twisk22-09-2019

Heel erg goed

Het was weer thuiskomen in Stokkum .Diane en Rogier twee hardwerkende eigenaren die het iedereen naar het zin willen maken Bij het uitgebreide ontbijt eigengebakken brood ,en s'avonds een heerlijk avondmaal De kamers in het bakhuis recentelijk er bij gekomen zien er gelikt uit Wij verbleven echter in het hoofdgebouw waar de kamers ook prima zijn ,maar wat kleiner ,zonder tv maar dat was voor ons geen probleem Er is een gezamelijke woonkamer met tv waar je gezellig met overige gasten kunt verblijven Diane en Rogier bedankt ,we hebben het erg naar onze zin gehad

Gereisd met partner in september 2019

• 9Ruth Huizinga04-04-2019

Voor herhaling vatbaar

Een geweldig gastvrij hotel/b&b. Gastvrouw en - heer doen er echt alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Geweldig ontbijt in heel gezellige ruimte. De mogelijkheid om 's avonds in de huiskamer tv te kijken of te lezen of spelletjes te doen met (een) gratis kop koffie of thee zorgt er helemaal voor dat je je thuis voelt. Ook de omgebouwde boerderij is prachtig. Veel informatie over de omgeving ligt klaar of wordt met liefde en enthousiasme verteld..... Al met al een super verblijf gehad met mijn moeder en mijn hond die overigens (gratis) met open armen werd ontvangen.

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 9Robert Ottes31-03-2019

Erg goed en gastvrij

Wat een gastvrijheid! De eigenaren doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Ook de locatie is top. Al met al een regelrechte aanrader. Prijs-kwaliteitverhouding is heel goed. Wel is de keuken aan een (flinke) upgrade toe. Maar voor ons was dit nu niet nadelig.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
    10Christa Veer02-12-2018

Fantastisch!!

Ontzettend vriendelijke gastheer en gastvrouw. Kamers zijn bijzonder schoon en netjes. Extra fijn zijn het koffie- en theebarretje en de ligging (rustig, maar toch dichtbij natuur én dorpen). Ontbijt was vers en gevarieerd. Kamer is pas gerenoveerd en is voorzien van voldoende stopcontacten en horren voor de ramen. De gastheer heeft de kamer voor onze aankomst extra gelucht en gekoeld (het waren warme dagen). Top!

Gereisd met partner in september 2018

• 9rene prijden09-08-2018

top !!

Zeer gezellig verblijf in de Hoestinkhof. prijs kwaliteit perfect !! leuke lokatie !! hard werkend echtpaar, die hun gasten goed verwennen. alles is top. totaal geen minpunten.ik zou zeggen ervaar dit B&B U zult er geen spijt van hebben !!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Nis & Ria22-07-2018

Heerlijk een paar dagen erop uit!

Heerlijk rustig gelegen in een prachtige omgeving met mooie fietsroutes en veel bezienswaardigheden. Rogier en Diana zijn geweldige gastheer/-vrouw met veel liefde voor het vak. Erf, huis, theehuis en gastenverblijven perfect onderhouden, en de service is geweldig

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10Coen Thomashuis Vlijmen17-09-2017

Geweldige gastvrije mensen/locatie

Wij waren met 14 personen, wat een gezellige en schone inrichting, mooie omgeving, heerlijk stampotten buffet, zeer aan te bevelen, elke ochtend een uitgebreid en goed verzorgd ontbijt. Al met al een geweldige vakantie.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Willeke16-07-2017

Fijne plek

Fijn verblijf in een mooie omgeving. Gastvrij en goede service

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Pia en Geert06-10-2016

Het was weer prima.

Prima verblijf voor wandelen en fietsen in de omgeving, maar ook prima om in de huiskamer een boek te lezen. Gastvrij en vriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2016

3 tips over Pension De Hoestinkhof

• Anja de Vries, 27-08-2013

Een high-tea niet overslaan en een pot lemon curd meenemen naar huis! Heerlijk.

• WBJ Bannink, 14-06-2014

Fiets en wandelmogelijkheden voldoende. Leuke dorpjes in de omgeving.Mooie kastelenroute om te fietsen.

• Rene en Marjo, 24-10-2014

In de omgeving kun je goed wandelen en fietsen. De Kastelenroute is een aanrader.

1 vraag over Pension De Hoestinkhof

• E Engelsman, 16-08-2016

Mailadres

Graag zou ik het e-mail adres adres van de Hoestinkhof krijgen

Pension info

• Soort gerechtenLunchpakketten