Pension

30 reviews over Pension De Hoestinkhof in het Nederlands

Fantastisch!!

Christa Veer,
2-12-2018

Ontzettend vriendelijke gastheer en gastvrouw. Kamers zijn bijzonder schoon en netjes. Extra fijn zijn het koffie- en theebarretje en de ligging (rustig, maar toch dichtbij natuur én dorpen). Ontbijt was vers en gevarieerd. Kamer is pas gerenoveerd en is voorzien van voldoende stopcontacten en horren voor de ramen. De gastheer heeft de kamer voor onze aankomst extra gelucht en gekoeld (het waren warme dagen). Top!

Gereisd met partner in september 2018

top !!

rene prijden,
9-8-2018

Zeer gezellig verblijf in de Hoestinkhof. prijs kwaliteit perfect !! leuke lokatie !!

hard werkend echtpaar, die hun gasten goed verwennen. alles is top. totaal geen minpunten.ik zou zeggen ervaar dit B&B U zult er geen spijt van hebben !!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Heerlijk een paar dagen erop uit!

Nis & Ria,
22-7-2018

Heerlijk rustig gelegen in een prachtige omgeving met mooie fietsroutes en veel bezienswaardigheden. Rogier en Diana zijn geweldige gastheer/-vrouw met veel liefde voor het vak. Erf, huis, theehuis en gastenverblijven perfect onderhouden, en de service is geweldig

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldige gastvrije mensen/locatie

Coen Thomashuis Vlijmen,
17-9-2017

Wij waren met 14 personen, wat een gezellige en schone inrichting, mooie omgeving, heerlijk stampotten buffet, zeer aan te bevelen, elke ochtend een uitgebreid en goed verzorgd ontbijt. Al met al een geweldige vakantie.

Gereisd met vrienden in september 2017

Fijne plek

Willeke,
16-7-2017

Fijn verblijf in een mooie omgeving.

Gastvrij en goede service

Gereisd met vrienden in juli 2017

Het was weer prima.

Pia en Geert
6-10-2016

Prima verblijf voor wandelen en fietsen in de omgeving, maar ook prima om in de `huiskamer` een boek te lezen.

Gastvrij en vriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2016

De hoestinkhof ziet er van buiten zeer mooi uit.

Pieter en Gonny
19-8-2016

Wij hebben gereserveerd voor 1 nacht en wilde nog een nacht bijboeken vooraf dat wij de kamer hebben gezien. Maar helaas was het vol.

Nou achteraf vonden wij het maar gelukkig want onze kamer van € 65,- is super klein. Je kunt nauwelijks tussen de bedden staan. De badkamer is ook erg klein.

Het ontbijt was redelijk uitgebreid. We hadden wel veel meer streekproducten verwacht. Als je niet van zoet houdt dan heb je kaas en ham dat is de keuze.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Een heerlijke, rustige, idyllische accomodatie

Jan & José uiit Kerkrade
14-7-2016

Super rustig vakantieplekje met veel privacy op een idyllische locatie. Met een warme ontvangst door de sympathieke gastvrouw. Met een super-de luxe plek voor de motor. Van binnen en buiten TOP. Beide eigenaren staan gezellig alle gasten te woord, zijn zeer sympathiek en in voor een praatje. Hierdoor voelt men zich erg welkom. Ik zou niet weten wat ik als negatief ervaren heb, misschien wel, er waren wat vliegen. Maar ja, dat is op een landelijke accommodatie te verwachten.

Gereisd met partner in juni 2016

Uitstekend en erg gemoedelijk

Theo ter Horst
14-7-2016

Zeer prettig verblijf gehad met partner en twee honden. Goed verzorgde (basis) kamers en prima bedden. Avondeten eenvoudig maar erg lekker en gewoon genoeg. (patat en aardappels op wens gratis aangevuld). Héél erg lekker ontbijt met homemade brood in mooi Engels theehuis. Hele dag gratis verse koffie en/of thee en prijzen van de drankjes netjes. Vriendelijke eigenaren. Niks mis mee en dit is weer zo'n adres dat hier wordt opgeschreven !

Gereisd met partner in juli 2016

Geweldige groepsaccommodatie

Bert Luijpen
14-5-2016

Prachtige plek, fraaie omgeving, hele aardige mensen, die Diane en Rogier, fijne bedden, puike douches/badkamers, goed uitgeruste keuken, alles lekker schoon, volop ruimte binnen en buiten. Kortom: niks mis mee met de Hoestinkhof.

Helemaal nix. En dat deugt natuurlijk niet, want een mens wil wel íets te zeuren hebben, nietwaar? Ben dan ook blij dat ik dát minpuntje heb kunnen ontdekken: té perfect.

Dat maakt dat ik, zou ik in het onderwijs gewerkt hebben, niet meer zou hebben kunnen geven dan een 9,95. Had het maar niet zo perfect moeten zijn.

Gereisd met vrienden in mei 2016

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension De Hoestinkhof in Markelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension De Hoestinkhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.