Tijdelijk €25 aanbetaling

Buitencentrum Hessenheem

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Buitencentrum Hessenheem voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 31 reviews

7.6GoedScore uit 31 reviews
  • 5.8Activiteiten
  • 7.9Onderkomen
  • 7.8Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

31 Reviews over Buitencentrum Hessenheem

• 9Ronald17-07-2022

Geweldig

Schitterend park in een mooie omgeving. Zeer behulpzame en aardige receptie collega die er pas sinds kort werkt. Voor vakantie met hond of gezin echte aanrader.

• 8Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 7F. Boersma24-08-2021

Mooie camping met tegenvallende comfortplaats

De camping ligt in een mooie omgeving met veel fiets en wandelmogelijkheden.Bij de receptie was veel informatie verkrijgbaar. Er was ook een goede bistro, die druk bezocht werd en ruim van te voren besproken moest worden.De kampeerplaats was ruim en mooi, maar als comfortplaats+ onvoldoende.. Er was geen watertappunt op de plaats zelf en ook geen waterafvoer. Er is wel een tappunt bij het privé-sanitair, maar dat is geen echt tappunt. Ook is er geen tv-aansluiting, maar dit wordt enigszins gecompenseerd door goede gratis wifi.Wij wilden graag de auto op de plek, maar dat mocht niet ondanks dat dit niet vooraf was aangegeven en het uit een foto op de website wel leek te mogen.Het privé-sanitair was ook minder. Om binnen te komen moest je door een rand met mul zand. Ook misten we een wcrolhouder en een afvalbakje.Verder bleek dat de verwarmingsradiator niet was aangesloten en de ventilator werkte alleen als het buiten donker is.

• 7Onderkomen
  • 5e. snel24-08-2021

nooit meer

mooie omgeving, mooi park alleen jammer dat de campeerplaats die wij hadden in een kuil lag dus toen er regen viel kon dat niet weg, en stond er binnen een half uur een dikke laag water overal de tent dreef. de vorige mensenhadden ook geklaagd denk ik want er was al een kruiwagen zand op gestord. omdat wij een geul moesten graven is dat allemaal weggespoeld. Omdat er meer regen voorspeld was de camping moeten verlaten. Na klagen bij de receptie werd ik afgescheept met ik zal het doorgeven aan de buitendienst, ik had medelijden met de mensen die na ons kwamen want de plak was alweer verhuurd na ons .

• 1Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
  • 7Familie11-08-2021

Mooie camping. Komen zeker een keer terug!

Wij hebben i.v.m. Covid bewust gekozen voor een (kleine)camping zonder animatie etc. Buitencentrum Hessenheem was een uitstekende keuze. De kampeerplaats had voldoende ruimte en privé sanitair. Het privé sanitair was zo goed als nieuw en praktisch ingericht. Onze kinderen hebben lekker kunnen spelen in de speeltuin en gezwommen in het zwembad. Wij hebben een aantal keer eten gehaald bij de snackbar. In de omgeving kan je lekker fietsen en door het bos wandelen. Kortom leuke camping om naar toe te gaan.

• 9Petra04-08-2021

Zeer positief !!!!!!!

Geweldige camping in superomgeving. Het enige verbeterpunt dat ik kan bedenken is organiseren animatie. Plaatsen zijn mooi en het sanitair is schoon. Er is een mooie speeltuin en een mooi zwembad op de camping aanwezig maar ook het zwembad aan de overkant van de weg is zeker een aanrader. Wij hebben dit jaar vanwege de corona maatregelen besloten om vakantie in eigen land door te brengen en we hebben een top vakantie gehad op deze camping... Vandaar... ZEER POSITIEF!!!!

• 6Activiteiten
  • 9Familie Kloppenburg14-10-2020

Genoten!

Heerlijk onthaasten! Ondanks COVID toch heerlijk genoten op Buitencentrum Hessenheem in een luxe houten lodge, Onze vrienden zaten in een andere bungalow, ook prima in orde! fietsen en wandelen en genieten van de rust en ruimte om ons heen Kunnen ons niet vinden in onderstaande review, wellicht een ander park? Onze lodge was superschoon, ontvangst prima, verhuur fietsen prima, kortom een heerlijk verblijf gehad! We komen zeker nog eens terug!

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Martijn25-09-2020

La Sapinière is een aanrader.

Wij zaten op dit rustige park in huisje "La Sapinière" dit is brandschoon en heeft alles wat je nodig hebt. Echt een hele fijne tijd gehad.

• 9Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Greet09-04-2019

Heel netjes en rustig park en de omgeving is heel bosrijk

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Verbeek19-02-2017

Geweldig

Een mooi onderkomen van waaruit we allerlei leuke uitstapjes hebben gemaakt. Mooie wandel en fietstochten. Heel goed restaurant op het park!

• 8Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Fam. Boscha09-08-2012

Heerlijk genoten

wij verbleven afgelopen week in een luxe lodge! Luxe is het zeker, heerlijk om tot rust te komen hier en te genieten van de sauna en stoomcabine Prijs ook redelijk Op het park verder geen vermaak maar in de omgeving is genoeg te doen aanrader om te eten is bistro de loep! heerlijk gegeten daar en vriendelijke bediening

• 9Eetgelegenheden

Vakantiepark Buitencentrum Hessenheem info