Camping Bergzicht Markelo

Met jonge kinderen

Geweldige camping!

Merle Jansen
20-6-2017

Geweldige camping! Ik kom hier al 14 jaar, altijd naar m'n zin gehad!

Erg leuke kamping

van den Bos
18-6-2017

Wij hebben deze camping bezocht waar wij ons familieweekend hebben gehouden. Het is een zeer nette camping waar vooral het sanitair opvalt. erg mooie met regendouches maar 1 euro voor 6 minuten douchen is dan ook wel aan de hoge kant. het baby badje vind je in het tweede sanitairgebouw 200 m verderop. hier moet je geen euro's in stoppen maar douchemuntjes (verkrijgbaar bij de receptie) Verder hebben wij heerlijk kunnen zwemmen in het bad dat nog wel aardig fris was.

Super vakantie!

Ann&Bas
29-8-2016

Super verzorgde camping, douche was luxer dan thuis:-).

Top animatie. De naam van de camping doet het uitzicht vanaf het terras van de kantine en het staveld recht aan.

Zeer service-gerichte eigenaren, niets is hen te veel.

Voor herharling vatbaar

Mooie ligging in de bossen. Klein zwembad, geen ligweide. Geen kabel TV, schotel, maar veel bomen, dus moeilijk goed signaal te krijgen. Douches verouderd, dunne straal, wel schoon! Geen gratis wifi, alleen bij het zwembad. Betaald internet via Wifitenne, héél slecht en super traag en veel te duur. Er is geen hondenuitlaatplek, je kan het bos in, maar vanaf de camping niet bereikbaar, moet via de hoofdingang, dus ver lopen! Voor mensen met kleine kinderen, aan te raden, voor de ''pubers" weinig te beleven. De "oudere" kampeerder zal het hier naar de zin hebben. Groot nadeel: geen campingwinkel, je moet voor alles naar Goor of Markelo

Genoten op de camping!

Perdon
8-5-2016

Wij stonden op het veld het mugje,een mooi ruime plek voor de caravan, auto en evt een tentje.Het sanitairgebouw lekker dichtbij paar keer per dag schoongemaakt.Bij hoofdingang zijn net nieuwe douches inclusief stortdouche en verwarmd heerlijk!!

Midden op het veld is een erg leuke speelplek voor de kinderen met net nieuwe speeltoestellen.vanuit ons eigen plekje goed overzicht.Zelfs nog gezwommen een mooi zwembad en een kleinbad.Voor bij de camping is goed restaurant Woods eten en drinken....de kok maakt lekkere gerechten klaar en er is schepijs...voor ons was het erg geslaagd twee weken camperen we komen graag terug.

Heerlijk rustig in de natuur.

René Schouten
9-3-2016

De service was heel goed en de bereikbaarheid van het personeel ook. Alle vragen, voor zover die er waren, werden heel snel beantwoord. Verder alles keurig schoon en opgeruimd.

Iets minder waren de diverse onderhouds- en bouwwerkzaamheden. Maar dat kan niet anders. Het is de tijd van het jaar voor onderhoud en reparatie en de mensen die na ons komen hebben er weer veel plezier van.

Hele mooie ruime plekken en mooi zwembad, de kinderen hebben we niet meer gezien ook voor de kleien kinderen is er zat te beleven.

Geweldige camping

Jellie
18-8-2012

Deze camping is een fijne camping

Wij staan nu zo'n 6 jaar op deze camping.

Mooi omgeving

Zeer vriendelijk personeel

Dit jaar veel variatie met het eten.

Ieder jaar is er weer van alles te doen voor kinderen dmv recreatieteam.

Ook worden er andere dingen georganiseert in het hoogseizoen voor ouderen zoals mooie feestavonden.

echt een familie camping

Peters van Nijenhof
18-7-2011

fijne vakantie gehad in de omgeving veel te doen in goor bv schoolfeest etc in markelo diverse aktiviteiten en op de campng hebben kinderen overal voorrang leuke speeltuin ,zwembad etc in t hoogseizoen is er een entainment team ,bingo disco etc en voor de oudere kun je ook meedoen aan t klootschieten wat een zeer geliefde sport is in de omgeving

fijne camping

cisca
17-7-2011

Wij staan hier al jaren en we hebben het er erg naar ons zin.

Veel te doen voor kinderen in het hoogseizoen en prima vriendelijk personeel.

Mooie bosrijke omgeving en vanalles te doen in de omgeving, ideaal voor wandel- of fietstochten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bergzicht Markelo in Markelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bergzicht Markelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.