Vakantiehuis Erve Snieder

9,3

17 reviews over Vakantiehuis Erve Snieder in het Nederlands

Fantastisch!

Judith, 10-9-2017

Gave groepsaccommodatie, prachtige ligging, onwijs gastvrije eigenaren, ruim opgezet, eigen tap en grote oven aanwezig, heerlijke hottub, de vretpiep (door Frans de eigenaar gemaakte soort van BBQ), ideale en mooie speel-/visvijver. Dit alles maakt Erve Snieder dé ideale plek voor groepen om hun 'uitje' te houden. Frans en Fleur bedankt voor jullie flexibiliteit en gastvrijheid! Het was top!!!

Ontspannen, gezellig, helemaal top!

Jet, 27-7-2017

Middenin het mooie Twentse landschap kom je hier echt tot rust.

"superformieweldig"

jos en elly, 25-6-2016

Heerlijke rust,ruimte en vrijheid, grootse gastvrijheid middenin de natuur

onder het aangename geluid van grazende koeien, kakelende kippen, overijverige

zwaluwen en alles wat het kamperen bij de boer 'echt' maakt.

Prima locatie voor grote groep!

Nina Kloppenburg, 9-7-2015

Wat een fantastisch weekend hebben wij gehad op boerderij Erve Snieder! Het was voor ons een stuk rijden, maar dat was het meer dan waard. We werden erg vriendelijk welkom geheten met koffie, koek en een rondleiding. De ruimte buiten was perfect met hottub, bbq en volleybalveldje. Binnen was het erg netjes en voldoende ruimte voor een grote groep, ook om in te koken. Bedankt voor het leuke weekend Frans en Fleur!

Super relaxed

Yolanda Lubbers , 15-6-2015

Afgelopen weekend met onze familie (25 personen) bij Erve Snieder verbleven : wat een mooie locatie en ligging! En wat een gastvrijheid! Niets is teveel. Super gewoon! Een echte aanrader!

Prachtige plek in de natuur, erg mooi.

Marijke Wiel, 25-5-2015

Erg mooie ligging in de natuur, prachtig. Erg vriendelijke ontvangst met koffie. Wat erg mooi was de vijver de kikkers n de poulepataaten.

Fantastisch!

nadine, 9-5-2015

Dit is gewoon een topverblijf, van alle gemakken voorzien en voor een goede prijs. Gewoon top!

Zeker de moeite waard!

Slaman, 13-1-2015

We hebben met 18 vrienden een weekend doorgebracht in de vakantiewoning van Erve Snieder. Genoten van de hottub, die al klaar stond. Alles netjes schoon en ruim. Ruime keuken en een grote tafel waar we makkelijk met z'n allen aan konden eten.

's Nachts misschien wel iets te veel herrie gemaakt, maar de camping was leeg en de boer had niets gehoord (zei hij). De BBQ is zeker een aanrader. Leuk om te doen en ook heerlijk als buitenkachel om lekker lang bijna tegenaan te zitten.

Ook de veranda met de barkrukken is erg leuk en sfeervol.

Lekker lang Weekend!

Jurgen, 2-6-2014

Hemelvaart 2014 zullen de kinderen niet snel vergeten. Met onze tent hebben we 4 dagen op de camping gestaan. Alles is er prima voor elkaar. Voor de kinderen is er genoeg te beleven. Het waren super dagen!

Super schoolreisje!

Debby (Schutte's Bosschool), 9-12-2013

Wij zijn met een groep van 13 kinderen en 4 volwassenen op kamp geweest in de kampeerboerderij van Erve Snieder. Dit is voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Een kleine groep kan er goed terecht.

Jammer dat de hottub bij aankomst nog niet beschiklbaar was. Twee dagen later lagen de kinderen er heerljk in. De tractor-rit van de familie Snijder vonden ze super ...de juffen iets minder :) Zere billen! Echt een geweldige lokatie met een heerlijk landelijke, rustige omgeving. Wij komen zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Erve Snieder in Mander, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Erve Snieder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Erve Snieder scoort een 9.29 uit 10 op basis van 17 reviews.