Tijdelijk €25 aanbetaling

• 10Waardering

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

14 Reviews over De Manderhoeve

• 10Vriendengroep 'het Schuitje'18-10-2022

Fijn vriendenweekend gehad met onze groep, 30 personen van 5-55 jaar komende uit heel Nederland:-) Heerlijk ruim, fijne slaapkamers, voldoende privacy en ook belangrijk: Heel erg SCHOON!! Fantastische omgeving met mooie fietsroutes en MTB route vanaf het familiehuis. Deze locatie is een aanrader voor groepen!!

• 10Ruimte
  • 10Enexis05-10-2022

Met ons zakelijk managementteam hier twee dagen naar alle tevredenheid verbleven. Heerlijke privé locatie in een prachtige omgeving om onze tweedaagse door te brengen. Catering op en top geregeleld en hele fijne gastvrijheid van de eigenaren. Prima faciliteiten op het gebied van audiovisuele middelen, flip-over, goede WiFi enzovoorts. Heerlijke slaapkamers met allemaal een eigen badkamer. We waren met 12 personen en het was gewoon helemaal fijn! We kunnen dit iedere (zakelijke) groep aanbevelen!

• 10Vriendengroep uit Bussum28-09-2022

Geweldige locatie

Wát een fijne, ruime en schone accommodatie voor onze grote groep vrienden met (jonge) kids! Van alle gemakken voorzien en heerlijke kamers met eigen badkamer. Normaal zoeken we ieder jaar wat anders, maar dit is ons zo goed bevallen dat we volgend jaar November zeer waarschijnlijk weer terug komen:-)

• 10Gerard Valk08-05-2022

Super

Ter gelegenheid van ons 40 jarig huwelijk met kinderen en kleinkinderen een midweek bijzonder genoten van deze zeer ruime, luxe en zeer kindvriendelijke groepsaccomodatie. Prachtige omgeving! In alle opzichten: SUPER!!!

• 10Familie Busschers03-05-2022

Meer dan goed bevallen

Super familiehuis voor onze ruim 30 familieleden uit 7 gezinnen! Heerlijk zowel binnen als buiten. Groot sport en speelveld gelijk grenzend aan de Hoeve. Fijne slaapkamers met eigen sanitair en fantastische bedden! We gaan zeker nog eens terug naar dit pracht stukje Twente!

• 10Familie Hesselink01-11-2021

Fantastisch vakantiehuis

Prachtige accommodatie in een hele mooie streek. Het familiehuis is van alle gemakken voorzien. Ruim ingerichte keuken, heerlijke slaapkamers en gezamenlijke ruimte. Prachtig speelveld aansluitend aan de accommodatie. Pizzakar op locatie is een aanrader. Ook de goed verzorgde BBQ heeft ons enorm verrast.

• 10Familie28-06-2021

Een prachtige plek voor jong en oud!

Een geweldige plek om met dierbaren samen te komen en te genieten van al het moois dat deze accommodatie heeft. Luxe, ruimte, mooie afwerking binnen en buiten en perfect ingericht. Voor oud en jong een echt ‘thuis in Overijssel’. We zijn nu al aan het bedenken wanneer weer weer terug zullen gaan. Een mooiere groepsaccomodatie zul je niet snel vinden in Europa.

• 10Fam. v K.28-06-2021

Fantastisch: sfeervol, ruim en perfect uitgerust!

Wij vierden hier met 4 generaties (1 t/m 93 jaar) de platinum (70 jaar!) bruiloft van onze ouders. Ieder gezin/stel zijn eigen slaap- en badkamer, alle ruimte binnen en buiten. De accommodatie is bijzonder goed en smaakvol ingericht en superschoon en de eigenaren denken met je mee en geven advies. Het was in één woord: fantastisch. Kleintjes (1-6 jr) in tranen dat ze weer naar huis moesten en zelfs volwassenen meldden bij thuiskomst ‘we hebben nu alweer heimee’. Wij komen hier zeker terug!

• 10Johannes04-06-2020

Prachtig verblijf

De Manderhoeve was voor ons fantastisch! Ieder stel/gezin een eigen royale slaapkamer met heerlijke badkamer. Veel gezelligheid en warme inrichting. Ook voldoende ruimte om even een keer van privacy te genieten. Goed nagedacht over de inrichting. Wij komen zeker terug. Het is echt een aanrader! Ook een zeer fraaie omgeving met volop natuurschoon!!

• 10Janneke21-09-2019

Geweldig!

Wat een mooie luxe accommodatie. Ons verblijf was met de vriendenploeg incl de kids. Alle slaapkamers zijn ruim en luxe. Heerlijke bedden de badkamer is compleet en schoon. Alles was spik en span, niks op aan te merken. Een aanrader in een super mooie omgeving waar je van alles kunt doen, een aantal van ons hebben een MTB tocht gedaan , heerlijk.

Vakantiehuis De Manderhoeve info

• CafeBeschikbaar (1)