Lodge Boerderijlodge Droste's Hof Veltkuper

Lodge Boerderijlodge Droste's Hof Veltkuper
9,2

12 tips over Lodge Boerderijlodge Droste's Hof Veltkuper

Marianne, 13-7-2015
Ga vooral een avond lekker eten bij Herberg Droste. Geweldige keuken en zeer gastvrij!
Henriette Coppes, 29-6-2015
Aan te raden: fietsen huren bij Twentefiets.nl. Prima fietsen die kunnen worden bezorgd en weer opgehaald.
jesse, 12-1-2015
Vraag of er andere bewoners zijn ivm geluidsoverlast.

H.Venema, 9-9-2014

Een bezoek aan de Manderveense aardbei is de moeite waard.

Ook zelfpluk

Lot-Marie, 5-8-2014
2 ligbedden buiten bij de lodge en iets meer zitcomfort binnen
J. van Strien, 23-4-2014
Bezoek aan Ootmarsum, uitkijk toren net over de grens in duitsland. Eten bij hotel Droste.

Els Simonetti, 3-4-2013

Bezoek aan het openluchtmuseum in Ootmarsum en de sterrenwacht in Lattrop.

Wandelen in de omgeving: o.a. de graancirkels.

Carine Glansbeek, 13-2-2013
Bij ons volgende bezoek brengen wij onze fietsen mee. In de omgeving kun je prima fietsen.
inge ten Zijthoff, 17-12-2012

Doe het ontbijt er maar bij, zo uitgebreid en door de boer en boerin gebracht in manden, geen nee te koop! Heerlijk!

Misschien wel een punt van aandacht voor iemand die slecht ter been is, wel even vermelden, want onze lodge had een redelijk hoge trap!

Familie van der Steen, 20-11-2012

De Cirkels van Mander zijn de moeite waard, heerlijk wandelgebied met prachtig afwisselende natuur