Tijdelijk €25 aanbetaling

De Huttert

We hebben de beste aanbieders voor Appartement De Huttert voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 58 reviews
+36

8.6FantastischScore uit 58 reviews
  • 9.1Natuur
  • 8.2Inrichting
  • 8.2Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

58 Reviews over De Huttert

• 9Govert Tukker02-10-2022

Heerlijk verblijf

Voor mensen die rust zoeken en mooie fietstochten willen maken, is dit de uitgelezen plek.

• 9Natuur
  • 10Dora14-08-2022

Perfect

Ruime plekken en schoon sanitair en erg gezellig. Rustig en fam was in B&B. Gezellige theeschenkerij wat broodjes en heerlijk ijs was. Mooie omgeving totaal plaatje is perfect. Wij komen zeker terug

• 6Willy Bos05-08-2022

Wat betreft de camping: Nooit weer!

De bed en breakfast was prima! Familie stond op de camping, waar ik ook grotendeels verbleef. Ik was verbaasd dat ik mensen met closetrollen zal lopen en dat voor douche en afwaswater betaald moest worden. Dit is toch echt achterhaald, dat zie je nergens meer. Dat de camping niet goed bezet was, verbaasde me dus niet, want het was ook niet goedkoop voor een boerencamping, je zou voor deze prijs op z’n minst een zwembad verwachten. In de omgeving niets te beleven, dan moet je al naar Ommen.

• 7Natuur
  • 10Vera16-11-2021

Heel erg goed

Het was heel erg goed toeven daar. Het sanitair was blinkend Schoonen de beheerders vriendelijk en behulpzaam. De omgeving nodigde uit tot fietsen en wandelen. We zijn echt tot rust gekomen met afwisselende mooie uitstapjes.

• 10Janny16-11-2021

Subliem

Mooie gezellige lokatie. Erg huiselijk , schoon en ruim. Lekkere bedden. We komen voor de 3 e jaar hier en komen volgend jaar terug

• 9Theo10-08-2021

Zeker voor herhaling vatbaar

Na een hectische tijd voor ons waren we echt toe aan een mooie omgeving en een rustige camping. We hebben hier echt genoten en plezier gehad met de beheerders van de camping.Bedankt en wij komen zeker terug

• 9BENNIE VOS08-08-2021

Netjes zeer vriendelijke eigenaars mooi omgeving

Nette sanitair.mooie omgeving om te fietsen.supermarkt 2km van de camping .leuke kantne om even rustig een krantje te lezen

• 9Ruimte
  • 4Johan27-07-2021

Slecht.

Nooit meer. De gastvrouw heeft de Eurotekens in d’r ogen. Geen toiletpapier in de toiletten want dat wordt door iedereen meegenomen. Douche’s moet je betalen want alle racefietsers die hier langs komen die komen hier gratis douchen. Dat waren antwoorden op onze vragen. Verder aan een heel smal weggetje gelegen, waar ontzettend hard wordt gereden. Zeer gevaarlijke situaties mee gemaakt. Wandelaars en fietsers moeten echt uitkijken. Verder een plek toegewezen gekregen op een veldje achteraf waar wel stroom maar geen water aanwezig was. AFRADER.

• 5Ruimte
  • 10Cis17-02-2021

geweldig

Prachtige luxe locatie zeer schoon en Corona proof. Geweldige omgeving om te wandelen. En kunnen schaatsen op de Boksloot. De beheerders zijn zeer gastvrij en vriendelijk .

• 10Mieke21-12-2020

Echt een aanrader ook voor kinderen.

Fijn ontvang erg gastvriendelijke. Erg mooi ruim appartement met alles erop en bij. Groot terras. Aan alles gedacht. Mooie afwisselende omgeving voor wandelen, fietsen. Pierpad loop erg langs. Wij komen volgend jaar terug

Appartement De Huttert info