Bed and Breakfast Watertoren Lutten

10 reviews over Bed and Breakfast Watertoren Lutten

• 2018
    9Hazeleger20-03-2018

Super

Fantastische locatie en nog gezond ook vanwege het vele traplopen naar de kamers die trouwens perfect in orde waren. Alles zag er heel goed en modern uit. De huiskamer is voor een groep heel gezellig. Een goede proffesionele keuken.

• 2017
    10jeanette27-11-2017

geweldig

we waren met heel de familie in de toren en het was geweldig.alle voorzieningen aanwezig en alle kamers waren supernetjes en erg comfortabel.met heerlijke bedden.we hebben een super weekend gehad.

• 10Judith26-03-2017

Geweldig

Geweldig weekend gehad! De eigenaar is enorm vriendelijk & gastvrij. De kamers zijn ruim, schoon en sfeervol ingericht. Toen ik weer thuis was kwam ik erachter dat ik mijn armband was vergeten. Ze hadden ons ondertussen al gemaild dat er een armband was gevonden, deze hebben zij meteen opgestuurd. Super!!!

• Oude reviews

8Susan07-03-2016

Mooie, verzorgde en complete goepsaccomodatie.

Wij gaan elk jaar met de vriendengroep een weekend logeren in een kasteel in Belgie. Dit jaar belandden we niet in een kasteel maar in de watertoren van Lutten. Het overtrof onze verwachtingen!! Prachtig verzorgd (modern) interieur. Wij waren met 18 personen en er was meer dan voldoende servies ed aanwezig. We hebben het grootste gedeelte van het weekend met zijn allen in de algemene ruimte vertoefd en toch hadden we niet het gevoel op elkaars lip te zitten. De eigenaar is heel vriendelijk en gastvrij. De rondleiding door de watertoren was ook erg leuk. (Als je bereid bent een klein stukje te rijden is er ook genoeg te doen in de omgeving.) Ook voor groepen dus zeker een aanrader!

1 tip over Bed and Breakfast Watertoren Lutten

• Bertus Broekroelofs, 09-07-2015

Zeker doen, ook geschikt voor kleine groepen

1 vraag over Bed and Breakfast Watertoren Lutten

• André, 23-12-2017

keuken in de Watertorn

Is de keuken in de watertoren geschikt om hier met een aantal mensen tegelijk te koken voor ca. 20 personen? Dus qua grootte en faciliteiten.

Bed and Breakfast info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk