Bed and Breakfast Watertoren Lutten

10 reviews over Bed and Breakfast Watertoren Lutten

• 2018
    9Hazeleger20-03-2018

Super

Fantastische locatie en nog gezond ook vanwege het vele traplopen naar de kamers die trouwens perfect in orde waren. Alles zag er heel goed en modern uit. De huiskamer is voor een groep heel gezellig. Een goede proffesionele keuken.

• 2017
    10jeanette27-11-2017

geweldig

we waren met heel de familie in de toren en het was geweldig.alle voorzieningen aanwezig en alle kamers waren supernetjes en erg comfortabel.met heerlijke bedden.we hebben een super weekend gehad.

• 10Uniek verblijf in uniek bouwwerk30-06-2017

De rondleiding was het hoogtepunt!

Ooit waren we al door het Max programma Bed & Breakfast gegrepen door deze B&B. En nu zijn we er ook daadwerkelijk geweest. Het verblijf is werkelijk spectaculair! Een watertoren! Utiliteitsbouw optima forma. En nu getransformeerd tot een fraai verblijf. De eigenaar heeft er jaren aan gewerkt en heeft consequent het karakter van de oorspronkelijke bedoelingen gevolgd. Gebruikte steigerplanken en oud beton, waarin de afdrukken van de bekisting goed zichtbaar zijn, ongelijk opgedroogd en daardoor een boeiend textuur heeft gekregen, industrielampen, alles klopt! De kamers zijn groot genoeg, de bedden prima, de stilte en de duisternis geweldig, het ontbijt is meer dan voldoende, maar de rondleiding en de toelichting door eigenaar Gerrit was werkelijk en letterlijk het hoogtepunt van ons verblijf.

• 10Judith26-03-2017

Geweldig

Geweldig weekend gehad! De eigenaar is enorm vriendelijk & gastvrij. De kamers zijn ruim, schoon en sfeervol ingericht. Toen ik weer thuis was kwam ik erachter dat ik mijn armband was vergeten. Ze hadden ons ondertussen al gemaild dat er een armband was gevonden, deze hebben zij meteen opgestuurd. Super!!!

• Oude reviews

8Susan07-03-2016

Mooie, verzorgde en complete goepsaccomodatie.

Wij gaan elk jaar met de vriendengroep een weekend logeren in een kasteel in Belgie. Dit jaar belandden we niet in een kasteel maar in de watertoren van Lutten. Het overtrof onze verwachtingen!! Prachtig verzorgd (modern) interieur. Wij waren met 18 personen en er was meer dan voldoende servies ed aanwezig. We hebben het grootste gedeelte van het weekend met zijn allen in de algemene ruimte vertoefd en toch hadden we niet het gevoel op elkaars lip te zitten. De eigenaar is heel vriendelijk en gastvrij. De rondleiding door de watertoren was ook erg leuk. (Als je bereid bent een klein stukje te rijden is er ook genoeg te doen in de omgeving.) Ook voor groepen dus zeker een aanrader!

• 10Bertus Broekroelofs09-07-2015

Heerlijke verrassing

We kregen deze nacht als onverwachte verrassing. En dat was het in alle opzichten. Eindelijk eens in die watertoren waar je als klein kind al in wilde. Prachtige kamers met prima sanitair en mooi uitzicht. Heerlijk gastvrij, prima verzorging, uitstekend ontbijt. Goede adviezen voor tochtjes in de omgeving. En als klap op de vuurpijl een rondleiding door de toren met een prachtig uitzicht vanaf het dak. Een echte aanrader voor een bijzondere "bed en breakfest"

• 10tanja02-05-2015

Zeker eens doen. Een leuke ervaring !

Het was genieten. Leuk ontvangen. Veel info over het project gekregen inclusief bijzondere rondleiding. Lekker geslapen. Tip: boek de toren eens als groep of voor een groep mensen.

• 10Kuijsters28-04-2015

Een belevenis!

Winnaar in de aflevering van het TV programma “Bed and Breakfast”, en terecht! Een heel bijzondere locatie en een bijzonder gastvrije ontvangst, inclusief rondleiding in de toren en bezichtiging van de omgeving vanaf de top. Zeer mooie kamers en goed verzorgd sanitair. Ook de ontmoetingsruimte is meer dan de moeite waard en het ontbijt zeer compleet. Omdat er meerdere kamers zijn ook erg geschikt voor een familie-uitje. Dit is echt een aanrader!! Wij gaan nog eens terug.

• 10Herman en Janneke04-04-2015

Bijzonder mooie plek, bij fantastische mensen.

Wij mochten voor één nacht in deze prachtige en sfeervolle B&B overnachten. Echt een fantastische belevenis !! Het team is zeer gastvrij en alles is op elkaar afgestemd. Het karakteristieke van de toren is intact en overal zichtbaar gebleven. Dit alles heeft een luxe en een heel gezellige uitstraling. Er is genoeg privacy maar ook een grote ontmoetingsruimte. Kortom een aanrader.

1 tip over Bed and Breakfast Watertoren Lutten

• Bertus Broekroelofs, 09-07-2015

Zeker doen, ook geschikt voor kleine groepen

1 vraag over Bed and Breakfast Watertoren Lutten

• André, 23-12-2017

keuken in de Watertorn

Is de keuken in de watertoren geschikt om hier met een aantal mensen tegelijk te koken voor ca. 20 personen? Dus qua grootte en faciliteiten.

Bed and Breakfast info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk