Camping Vakantiehuisjes en Minicamping De Veldzijde

Camping Vakantiehuisjes en Minicamping De Veldzijde
9,2

73 reviews over Camping Vakantiehuisjes en Minicamping De Veldzijde in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar.

Kosterman
21-6-2018

Een super camping, vriendelijke ontvangst. Super schoon sanitair.

Mooie omgeving om te fietsen.

Mooi onderhouden kleinschalige camping

Moon
10-6-2018

Een heerlijke kleinschalige camping . Mooi onderhouden door de zeer gastvrije eigenaren.

Als je met een caravan bent heb je een mooie verharde plaats , echt ideaal ook als het wat minder weer is.

Ruime plaatsen, schoon sanitair . Eieren en ijsjes zijn te koop voor een redelijke prijs.

Afval moet je netjes scheiden in de daarvoor bestemde bakken . Snelle Wifi.

Prima uitvalswegen voor fietsroutes. Fietsen zijn evt. te huur voor € 5,00 per dag

Dit is een fijne en mooi verzorgde camping

Fam Mons
29-8-2017

Op deze camping is het goed om wat langer te verblijven ,met een prachtig achterland om te fietsen

wij hebben nu hier de hele maand augustus doorgebracht nadat we er vorig jaar ook twee weken hebben gestaan

Het terrein ziet er mooi uit en het sanitair is schoon en verzorgd

Echte min punten hebben wij niet ervaren

fantastisch

Jacomien Veldhuizen
7-8-2017

alles was goed, de ruime plekken en het schone sanitair en vooral vriendelijke eigenaren.

Alles aanwezig voor een heerlijke vakantie.

Anja Tieleman - Voermans
14-7-2017

Voor het 3de jaar een huisje gehuurd op mini camping De Veldzijde en weer weten wij zeker dat we hier terug gaan komen. Alles klopt. De vriendelijkheid en gastvrijheid van de eigenaren, de mooie compleet ingerichte huisjes, en gezellig dorp met leuke winkels, terrasjes en restaurants. Het terrein en ook de camping is mooi verzorgd en prachtig onderhouden. Hier kun je nog gewoon op blote voeten over het gras lopen. Mini Camping de Veldzijde is echt VAKANTIE.

heel erg fijn.

Voorthuijzen
20-6-2017

ik vond het de camping erg gezellig en schoon,wel wennen aan al het afval te scheiden,maar later was het geen probleem meer,ha,ha.

gastvrije camping met mooi terrein en schoon

Familie uit Exloo
16-6-2017

schoon sanitair en vriendelijke beheerder

fantastisch

Diny en Frans van Pol
12-6-2017

Grote verharde plaatsen, niet afgescheiden van elkaar, schoon sanitair (ik miste alleen papieren handdoekjes op het toilet), overdekte fietsenstalling (jammer dat er in de fietsenstalling geen stopcontacten waren om accu van de fiets op te laden), schitterende omgeving om fietstochtjes te maken. Dichtbij Losser, waar je ruim voldoende winkels en restaurants kunt vinden.

Absolute aanrader

Theo Wolthuis
4-6-2017

Nog nooit zo vriendelijk en behulpzaam ontvangen op deze kleine gezellige supernette camping in een prachtige omgeving van losser in Twente. Volgend jaar zijn we zeker weer van de partij!

Oude reviews (archief)

Geweldig genoten van onze vakantie!

Janny en Rene de Blij
28-9-2016

We hebben 5 weken in een huisje gezeten, die ook op de camping stond. We hadden ons huis verkocht en konden nog niet in ons nieuwe huis, vandaar dat we onderdak nodig hadden.

We hebben er een mooie tijd gehad, het waren heel schone huisjes en volledig ingericht. Het was geen straf om er een tijdje te zijn:)

De eigenaren zijn erg vriendelijk en in overleg was er heel veel mogelijk, van wassen en drogen tot het lenen van de aanhanger.

De camping is gelegen in het mooie Losser, waardoor we met de motor en op de fiets hele mooie routes hebben gereden.

Kortom een aanrader om daar eens te gaan kamperen of een huisje te huren!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vakantiehuisjes en Minicamping De Veldzijde in Losser, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vakantiehuisjes en Minicamping De Veldzijde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vakantiehuisjes en Minicamping De Veldzijde scoort een 9.15 uit 10 op basis van 73 reviews.