Camping Vakantiehuisjes en Minicamping De Veldzijde

Camping Vakantiehuisjes en Minicamping De Veldzijde
8,9

Laatste review

Er komt vast een volgende keer.

P Th Oomes - Bus,
18-9-2018

We hebben we de caravan een week op de camping gestaan, heerlijk tot rust komen.

We hadden voor 4 dagen een huisje gehuurd voor een invalide familielid. Dit huisje is zeer geschikt voor minder validen.

We werden allen zeer gastvrij ontvangen. Op een fijne manier dacht men mee, om het verblijf voor allen zo prettig mogelijk te maken.

We kwamen hier nu voor de 3e keer, er zal zeker een volgende keer komen.

81 reviews over Camping Vakantiehuisjes en Minicamping De Veldzijde in het Nederlands

Er komt vast een volgende keer.

P Th Oomes - Bus,
18-9-2018

We kwamen hier nu voor de 3e keer, er zal zeker een volgende keer komen.

Gastvrij,vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader

Gam. Bijman,
16-9-2018

De huisjes zijn compleet ingericht, de badkamer is mooi en zeer ruim.

Heerlijke dagen

Bern en Rein,
21-8-2018

Wat een super schone camping. Alles blinkt je tegemoet. De receptie ziet er kleurrijk uit en er is voldoende documentatie materiaal. Normaal is er geen ontvangst op zondag ( zie website) maar voor ons heeft ze een uitzondering gemaakt. Het ontvangst was krachtig, beetje stuurs maar daar moet je even door heen prikken...

De plekken zijn groot en er zijn zon en schaduw plekken. Alles is keurig aangelegd en iedere plek heeft een grindbak en verharde ondergrond.

Wij hebben heeelijke dagen gehad, bedankt!

Voor ons hoeft het niet meer

Arnold,
21-8-2018

Ongetwijfeld een mooie camping met goede voorzieningen maar door het strakke beleid is het niet echt gezellig.

Er wordt op de site gesproken over de mooie uitzichten maar het is verboden je caravan/camper richting het uitzicht te plaatsen, nee, je moet naar je buren zitten kijken.

En grind op de plek waar je gras verwacht is niet lekker zitten met een stoel.

Bovendien werden we verrast met een overnachting bedrag van € 19 terwijl er op de site tocht duidelijk € 17.90 staat (allebei zonder stroom).

Fantastisch, aanrader om lekker te relaxen.

Hans Hanekamp,
13-8-2018

Super camping. Heerlijk rustig, uitstekende en schone sanitaire voorzieningen. Aan allerlei kleine details is gedacht.

Zeer vriendelijke eigenaren. Absoluut een aanrader.

Niet zo vriendelijk

Edwin,
5-8-2018

Mooie camping, Met de fiets Ben je zo in het dorp.

Ruime plekken.

Wat opvalt is dat er op zo,n mooie camping in het hoogseizoen heel veel plekken beschikbaar zijn.komt dit misschien door de strake leiding van de eigenaresse?

Rustige, zeer schone en verzorgde camping.

Milenka,
3-8-2018

Zeer schone en rustige, ruime camping. Prettig met zeeppompjes, wc papier, afwasteiltjes, afwasborstels enz. Vriendelijke eigenaars. Losser centrum in minder dan 10 minuten per fiets bereikbaar

van Essen,
6-7-2018

Fantastische plek,zowel camping als de huisjes.Fijne omgeving en vooral warme vriendelijke eigenaren.Een plek om zeker terug te komen.

Voor herhaling vatbaar.

Kosterman,
21-6-2018

Een super camping, vriendelijke ontvangst. Super schoon sanitair.

Mooie omgeving om te fietsen.

Mooi onderhouden kleinschalige camping

Moon,
10-6-2018

Een heerlijke kleinschalige camping . Mooi onderhouden door de zeer gastvrije eigenaren.

Als je met een caravan bent heb je een mooie verharde plaats , echt ideaal ook als het wat minder weer is.

Ruime plaatsen, schoon sanitair . Eieren en ijsjes zijn te koop voor een redelijke prijs.

Afval moet je netjes scheiden in de daarvoor bestemde bakken . Snelle Wifi.

Prima uitvalswegen voor fietsroutes. Fietsen zijn evt. te huur voor € 5,00 per dag

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vakantiehuisjes en Minicamping De Veldzijde in Losser, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vakantiehuisjes en Minicamping De Veldzijde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.