Vakantiehuis Knaalzicht

1 review over Vakantiehuis Knaalzicht in het Nederlands

Prachtige volledige woning!

Robert
21-7-2009

Prachtig huis, van alle gemakken voorzien, vriendelijke mensen en een mooie omgeving. Vooral Gramsbergen is een prachtig, pittoresk dorpje. Heerlijk genoten van de rust en het uitzicht op het 'knaal'.

Gereisd Met partner in juni 2009

Vakantiehuis info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Knaalzicht in Loozen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Knaalzicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.