De Vijvertuinen van Ada Hofman

8.9Fantastisch

2.1km van centrum

• 9Jaap Greijdanus26-05-2019

Schitterend.

De lelies bloeiden nog niet, maar in mei staat er verder juist wel veel in bloei. Prachtig allemaal, mooier dan gedacht ! We komen zeker nog eens terug, ook een keer in een andere tijd van het jaar.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9mevr. Renniers20-08-2018

Fantastische tuin

Fantastische tuin, zo mooi aangelegd en onderhouden. Prachtige plekjes om te zitten in de zon of in de schaduw. Onderwijl doe je ideetjes op voor je eigen tuininrichting. Genoten van de beelden in de tuin, die daar helemaal passen. De horeca in de tuin is eenvoudig. Maar men is gastvrij en behulpzaam. Jammer dat overal in de tuin gietijzeren stoeltjes en bankjes staan en in het restauarant en buiten bij het restaurant plastic stoeltjes worden gebruikt. Riet of hout was meer aansluitend geweest.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Ingiemo29-04-2018

Jaloersmakend mooi

Ik had er nog nooit van gehoord maar wat vreselijk mooi! Overal verschillende vijvertuinen met een andere uitstraling en hoekjes waar je even kunt gaan zitten. Echt een aanrader en niet alleen voor in de zomer

Gereisd met partner in april 2018

• 10Ria Ballast10-09-2017

Stortbuien, alleen in de tuin, fantastisch !

ómdat het zo hard regende was het ook zo leuk, dat er heel veel paviljoentjes stonden om de schuilen, te genieten van het uitzicht, te luisteren naar alle geluiden. Ik heb nog nooit zo'n prachtige tuin gezien en wens de nieuwe eigenaren heel veel succes !

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Anton Kuiper en Geesje Hingstman Kuiper03-08-2017

fantastisch, we waren er s'morgens om 10 uur

we konden ons niet voorstellen dat voorheen de tuinen in verval waren geraakt want we troffen de prachtige tuinen aan zoals voorheen in voortreffelijke staat alsof Ada Hofman niet weg is geweest. een groot compliment voor de nieuwe eigenaars om in de voetsporen van Ada Hofman voort te zetten, en dat is hun gelukt, proficiat. aanstaande maandag zijn we weer precent maar dan gelijk voor 4 dagen.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Gertrude van der Waals-Seinen03-08-2017

Vandaag een jaarkaart gekocht.

Iedereen die van tuinen houdt moet hier naar toe. Het was nog niet zo pralend als in het verleden, maar de sfeer is behouden.

Alleen gereisd in augustus 2017

• 10Nel Lafeber02-08-2017

De tuinen zijn weer fantastisch....!

Wat een genot om weer door deze prachtig aangelegde tuinen te lopen. De nieuwe eigenaren hebben keihard moeten werken om de vijvertuinen weer in hun oude glorie te herstellen. Maar het resultaat is er dan ook naar. Alles ziet er weer heel verzorgd uit, overal zijn leuke zitjes en het terras is uitgebreid en omringd door prachtige planten, struiken en bloemen. Op het moment bloeien de waterlelies in allerlei kleuren. Schitterend! We kunnen het iedereen aanbevelen deze prachtige en rustgevende vijvertuinen te gaan bezoeken. De entreeprijs bedraagt 8.50

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Ginique09-07-2017

Opnieuw prachtig!

Ben heel blij dat de tuin weer open is. Zo fijn om een rustig plekje te zoeken en te picknicken. Heb meteen weer een jaarabonnement gekocht, want ik zal er geregeld bivakkeren. Zeker als het zo'n prachtige zonnige dag is als vandaag.

Alleen gereisd in juli 2017

• 9Harry Kokke09-04-2017

Elke keer weer fantastisch genoten!

Het gaat om de vijvertuinen en die zijn een paradijs op aarde. Je kon ook vissen en vijverplanten kopen in één moeite door. En dat voor de belachelijk lage abonnementskosten van 20 euro!

Horeca afdeling kan beter maar de tuinen konen natuurlijk veruit op de eerste plaats. Kan niet wachten dat Ada Hofman's Vijvertuinen weer open gaan.... Succes ermee.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 10Jiry de Waal16-09-2016

De moeite waard in 2017

Het is in 2016 niet geopend voor publiek, maar er wordt aan gewerkt om de Vijvertuin te behouden voor de toekomstige generaties... en de huidige! Als alles meezit gaat de Vijvertuin in 2017 al weer open. Nog niet in volle glorie, maar wel in volle overtuiging. Het is namelijk zeker de moeite waard voor mensen die van tuinen houden. Voor mensen die van vijvers houden is het een absolute aanrader!

Ik ben er al een paar keer geweest dit jaar en kan bevestigen dat er veel moet gebeuren maar na de opening is iedereen vergeten hoe het was en resteert enkel hoe het is. Uniek in zijn soort.

Zakelijk gereisd in mei 2016

10 van de 31 reviews gezien