Camping Heidepark

WebsiteLink naar website
Camping Heidepark
8,2

69 reviews over Camping Heidepark in het Nederlands

Voor jonge gezinnen een aanrader!

E en L,
21-8-2018

Het is een echte gezinscamping. Gemoedelijke sfeer. In het begin van de zomervakantie nog rustig en veel ruimte. De staanplaatsen zouden iets ruimer mogen. Fijn dat de auto's op het parkeer terrein moesten staan. Het is een mooi terrein maar de doorgaande weg is wel goed te horen (afhankelijk van de indrichting). Fijn zwembad en net sanitair. Leuk dat er ook een bibliotheekje aanwezig is. Enthousiaste animatie voor de kinderen.

Super kindvriendelijke camping!

Fam. Heine,
21-8-2018

Vriendelijke eigenaren, heerlijk schoon, goede service!

Nooit meer.

Van den Boogert,
14-8-2018

De ligging en camping zijn prime. Maar trekkershut 4 is zwaar onvoldoende. Vies, muf, vochtig en overal spinnenrag. Te smerig om te verhuren zeker voor deze prijs! Bij binnenkomst rook het naar chloor, maar dat was wrs om de stank die later terugkwam te onderdrukken. Schimmel en vochtplekken. De matrassen waren vies en bedden slecht.

We hebben deze vakantie > 10 hutten op verschillende plaatsen en campings gehad. Dit was veruit de slechtste en één van de duurste!

Geen waar voor je geld!!

Daarnaast een avond op de camping gegeten, 2 min. van tafel, omdat kinderen iets wilden laten zien. Direct werd iemand naar ons toegestuurd met de mededeling dat we nog niet betaald hadden. Klopt, onze spullen stonden nog bij de tafel en glazen waren nog niet leeg. Het geheel wekt op ons de indruk dat eigenaren snel geld willen maken en kwaliteit en hygiëne ondergeschikt maken aan tevredenheid bezoeker. Bij vertrek ook geen vraag naar ervaring oid.

Supercamping

Frederike,
13-8-2018

We waren hier met familie, 2 kinderen van 5 en 13 jaar en 3 volwassenen.

Hele fijne kindvriendelijke camping. Rustig maar wel gezellig. Zeer vriendelijk personeel.

Wifi was niet goed, maar we kregen probleemloos ons geld hiervoor terug. Het enige minpuntje was dat het natuurbad tijdens ons verblijf niet open was. En dat het restaurant geen vegetarische maaltijd verstrekt, maar ook daar was wel een mouw aan te passen.

Wij komen volgend jaar graag terug!

Ina en Jaap Ipenburg-van der Leer,
5-8-2018

Heerlijke autovrije groene camping, met modern en schoon sanitair, en servicegerichte eigenaren. Mooie toeristische kampeerplaatsen en huuraccomodaties. Sinds enkele jaren zijn wij seizoenplaats caravanners, met als vast voornemen om niet meer dan 1 jaar op dezelfde camping te staan. Wij zijn dit jaar hiervan terug gekomen, en hebben hier het volgend jaar weer een seizoenplaats gereserveerd!

Topweek!

Fam bouwhuis,
27-7-2018

Een heerlijke week gehad.

Zowel De eigenaren en vaste gasten zijn erg gastvrij.

Wat ons vooral opviel was dat het sanitair zo goed bijgehouden wordt.

Minpuntje voor ons was dat je extra moest betalen voor pintransacties, dat is wat ons betreft een beetje achterhaald.

Top camping voor jonge gezinnen!

Tim,
9-7-2018

Ideale camping voor gezinnen met jonge kinderen! Redelijk kleinschalige, groene camping. Stuk of 4 kampeerveldjes met op ieder veldje een kleine zandbak met speeltoestel voor de kleintjes ( erg overzichtelijk en toezicht makkelijk te houden vanaf de tent) er is een zwembad met groot pierenbadje met fonteinen een speeltuintje bij de receptie en een degelijke snackbar op de camping. Vooral het sanitair is makkelijk met jonge kinderen en baby: er is een aparte sanitair ruimte met kleinere douches, een vast babybadje (zelfs een luieremmer) en 2 grote gezinsdoucheruimtes (ideaal) alles is netjes en onderhouden. De campingbaas is een vriendelijke, behulpzame man zonder flauwekul. Als jong gezin geven we deze camping een 10, vanwege alle faciliteiten van baby tot en met schoolgaande kinderen. er is naast de camping een grote natuurzwemvijver en in de buurt genoeg mogelijkheden voor een leuk middagje uit

Niet gauw meer.

kosterman,
22-5-2018

De camping was prima, we hadden voor onze dochter een trekkershut gehuurd en moesten daar 45euro voor betalen, wat voor dit hutje erg veel geld was, er zat nog niet eens een klein koelkastje in. Tochtte aan alle kanten. Matrassen erg dun. Dit is prijs kwaliteit niet meer dan een 2 waard. Zwemwater veel te koud voor kleine kinderen We hadden deze camping in december geboekt maar kregen 1 week voor we gingen pas de bevestiging 3x gebeld een mail gestuurd, hierop geen antwoordt gekregen, en een week van te voren nog een keer gebeld en toen werd de bevestiging gestuurd. Vind het allemaal erg slordig

Debby Schuurman, eigenaar, 2-7-2018
Beste familie Kosterman, wij vinden het erg jammer dat u klaagt over de prijs van de trekkershut, de prijs was 42,50 p. nacht en die is bekend op onze site. Er mag ook geen koelkast in de hut staan, wij hebben de hutten zodanig ingericht volgens de regels van de trekkershutvereniging. Daaraan voldoen de hutten. Over de matrassen hebben we niet eerder een klacht gehad, daar zullen we naar kijken. Dat het zwemwater in het buitenbad koud was dat klopt. 's Nachts lag de temperatuur rond het vriespunt. Hoe kun je dat warm houden? Dit jaar vielen hemelvaart en pinksteren heel vroeg, daar kunnen wij niets aan doen. Dat het met boeken niet goed ging, daar zijn wij het mee eens. Wij zijn daar dan ook in tegemoet gekomen door zonder extra kosten iets te annuleren. Jammer dat u tegen ons niets heeft gezegd over uw ontevredenheid.

Zeer leuke camping

Joop,
20-5-2018

Een geweldige camping zeer schoon sanitair en aardige mensen bij receptie

Slagboom is een lastig opstakel die met veel herrie dicht ploft

Jammer dat er geen autos bij de caravan mogen.

Debby Schuurman, eigenaar, 2-7-2018

Ik wil u bedanken voor de revieuw!

Aan de slagboom moeten we inderdaad iets doen. Die is een tijdje terug aangereden. Doordat er geen auto's op de camping staan maakt dit de camping tot wat het nu is. Heerlijk rustig en veilig voor kinderen, lekker de ruimte voor ze om te spelen, maar dat zult u dan ook wel ervaren hebben. Leuk dat u het naar uw zin hebt gehad!

Een echte aanrader deze topcamping.

Fam.Zuidinga,
7-5-2018

Een fantastische autovrije camping en heel erg mooi gelegen. Met name voor de kids veel speelmogelijkheden. In de meivakantie een animatieteam aanwezig waar onze kleinkinderen enorm van genoten hebben tijdens de logeerpartij!!

Het sanitair is heel schoon en goed . Heerlijke douche.

Ondanks dat we tussen de vaste gasten stonden op een toeristische plek hebben we hier niets van gemerkt .

Kortom deze camping is zeker een aanrader! Wij hebben enorm genoten van de rust, de sfeer .

Debby Schuurman, eigenaar, 2-7-2018
Hartelijk dank voor uw leuke reactie, fijn dat u het naar uw zin heeft gehad! Tussen de vaste gasten is het inderdaad prima vertoeven, zij zitten niet met grote groepen tot in de laatste uurtjes bij elkaar, maar genieten ook lekker van de rust.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Heidepark in Lemelerveld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Heidepark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.