Camping De Vos

23 reviews over Camping De Vos

• 2019
    8Ati31-05-2019

Zeker de moeite waard

Een fijne camping niets op aan te merken. Schoon sanitair en fijne eigenaren. Enige voor ons minpuntje was dat je met hond niet direct lopend een bos in kon dus uitlaten langs de weg. Maar verder de moeite waard. Het was een fijne week.

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

10Tanja11-06-2017

inspirerend :)

De familie werkt kneiterhard, er is veel oog voor ontspanning en educatie. Wandelroutes met toelichting, spooktocht door onder andere het mais. Toiletgebouwen zijn schoon. Gewoon lekker de gelegenheid om je ding te doen. Glaasje wijn, vuurtje, veldboeketje bloemen, leesboek en af en toe een brul uit de koeienstal. Bergen kinderfietsjes en speelplekken.Heerlijke omgeving om verder t wandelen, te fietsen, gezelligheid te zoeken. Zonsopkomsten zijn prachtig met zicht op de Lemelerberg. Warm welkom voor iedereen die er voor open staat.

• 10Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in september 2016

• 9Gerrit Storteboom05-06-2017

Mooi in een prachtige rustige omgeving

Met kinderen kun je hier goed toeven. Aanrader voor Opa's en Oma's om met de kleinkinderen hier te kamperen. Kinderen kunnen nergens naar toe en meer dan voldoende speelgoed aanwezig. Gezellig en gemoedelijke camping. 's Avonds een lekker kampvuurtje om lekker met de buren bij te praten en de dag door te nemen onder het genot van een eigen biertje.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Karel05-06-2017

Super mooie lokatie

Deze camping is een echte aanrader. We hebben hier heerlijk dagen gehad met Hemelvaart en Pinksteren. Erg gezellige campingfamilie die het hele bedrijf runt. Wij komen hier zeker nog eens terug.

• 9Gerrit Zoet05-06-2017

Fantastich

Eenmooie camping voor de kinderten die van dieren en skelters en fietsen houden een waar paradijs. voor de ouderen is de tuincamping een verademing rust rust en nogeens rust gratis wifi is ook lekker.

• 9Janine28-05-2017

Geweldig!

Geweldig weekend gehad op camping de Vos, het was super gezellig! Alles klopte: het weer, de tuin, de eigenaars, leuke mensen ontmoet, enz... Hier komen we zeker weer!

• 6Jaap Kooiman30-01-2017

Nooit meer!

Wij stonden op deze camping maar gaan hier nooit meer naar toe. Er komen hier mensen die hier elk jaar komen. Je komt er als nieuwe gast niet tussen en wordt je niet opgenomen. Er is veel kliekjes vorming. De eigenaar heeft alleen oog voor de vaste gasten. Ook is er veel lawaai van de kantine waar regelmatig feestjes worden gehouden. De toiletten waren regelmatig vies door de vele schreeuwende kinderen.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 5Joke Broere17-09-2016

Nooit meer

In het naseizoen wordt er weinig schoongemaakt, loopt de hond los over de camping Verder werd het verhuurd voor een feestje, ook het veldje waar wij opstonden. Jenny moeilijk te bereiken, telefoon vergeten, ook weinig interesse. Min punt:Geen fietsenstalling

• 4Staat v/h sanitair

Camping de Vos, Eigenaar, 26-10-2016

Beste Joke,

Jammer dat u uw verblijf op onze camping niet als prettig heeft ervaren. Wij proberen altijd goede kwaliteit af te leveren, helaas is het blijkbaar niet helemaal goed gegaan tijdens uw verblijf. Excuses daarvoor.

We zullen uw punten nog even met de hele familie bespreken en hopelijk kan het dan een volgende keer beter verlopen.

Met vriendelijke groet,

Familie de Vos

Gereisd met partner in september 2016

• 10Okken28-08-2016

Met ons gezin twee heerlijke weken gehad.

Wij hebben met ons gezin twee weken gekampeerd op deze camping. Onze kinderen van 3, 8 en 9 jaar konden vrij spelen op het kampeer terrein. De zandbak met al het speelgoed en speelhuisjes alsook de binnen glijbaan in het strohok waren voor de jongste de favoriete plekjes. Ook hebben we de geboorte van een kalfje gezien. Het is erg leuk en goed uitgelegd aan de kinderen hoe dit in zijn werk gaat. Ze mochten helpen het kalfje droog te wrijven en er werd gespiekt of het een stiertje of een vaarsje was. Iedere dag om 17:00 uur mochten we helpen met het voeren (fles geven) van de kalfjes. Voor ons als ouders was het lastig om de meiden van de camping af te krijgen! Op een regenachtige dag hebben we gezwommen in Wierden, erg leuk zwembad. Op de Regge hebben we een kano gehuurd, dit was een erg leuke ervaring. Mijn man had de racefiets mee en heeft de nodige kilometers kunnen maken. Voor ons was het een geweldige vakantie.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9J.09-08-2015

Volop genieten hier!

Heerlijke vakantie gehad hier, we hebben er allemaal van genoten. Onze kinderen (4,2 en 1jr) konden heerlijk spelen in de speeltuin en met het vele buitenspeelgoed (skelters, fietsjes, traptrekkers etc) Mooie ruime plekken en netjes sanitair, werd meerdere keren per dag schoongemaakt! echt top :-). Mooie omgeving en genoeg leuke omliggende dorpen/stadjes om heen te gaan. Het boerenbedrijf zelf is ook erg leuk, je mag praktisch overal kijken, in de stallen, bij de kalfjes etc. In de grootste stal is zelfs een mooi uitkijkpunt gemaakt, waar je de hele omgeving prachtig kunt zien. Voor ons is dit zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

3 tips over Camping De Vos

• Zehr, 30-08-2013 Rapporteren

Ga zeker effe in de stal kijken en is een leuke hooi speel plek, en wij hebben een kalfje geboren zien worden heel Apart.

• elna, 03-08-2012 Rapporteren

Ideaal voor kinderen, rust, gezelligheid, fietsen en wandelen oa Lemelerberg

• elna, 28-06-2012 Rapporteren

Omgeving erg mooi.Veel skelters en ander spul voor kinderen,zandbak.

1 vraag over Camping De Vos

• Maier, 26-03-2018 Rapporteren

Huisje kopen

Hallo ik zal best een nieuw huisje voor 4 personen willen kopen ,hoe duur zijn ze ,gr Maier

Camping De Vos info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50