9,4

5 reviews over Camping De Jonge Butink in het Nederlands

Ruime camping met veel mogelijkheden

fam. Kemper
27-8-2012

Deze camping geeft veel mogelikheden om op korte afstand van het vele natuurschoon te genieten.Zowel wandelen als ook fietsen. Camping is zeer goed onderhouden en heeft ruime comfortabele plaatsen met water, stroom en afvoer op de plek. Geweldig ruim en schoon sanitair. Een heerlijke plek om ook in voor en naseizoen rust en ruimte te vinden.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke ontspannen camping

Hans
30-1-2012

Naar deze camping gaan we in 2012 zeker terugkomen. De eigenaars zijn erg vriendelijke en behulpzaam. het sanitair is te mooi om waar te zijn. En vooral de heuvelachtige omgeving is schitterend voor fiets en wandeltochten. Echt een camping om heerlijk tot rust te komen en te genieten. Een aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2011

Prachtig rustig gelegen camping

annelies lochtman
16-1-2012

Camping de jonge Butink wordt geleid door een jong enthousiast echtpaar met oog voor de natuurlijke omgeving. Een camping voor rustzoekers zowel senioren maar ook voor gezinnen met jonge kinderen. Een prachtig fiets- en wandelgebied en op fietsafstand van Ommen met zijn gezellige terrassen. Contact met de eigenaars is er dagelijks door het fietsrondje over de camping van de eigenaresse en de gelegenheid haar dan aan te spreken. Ze controleert zelf een aantal keren per dag het prachtige sanitairgebouw.

Gereisd Met partner in Mon May 30 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig.

Koomen
24-8-2011

Mooie omgeving om te fietsen en te wandellen . Mooie rustige camping met vriendelijke mensen . Prachtig sanitair . en groote plaatsen .

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch plek

J van Engen
13-4-2011

Een schone keurige en gastvrij camping. een keer geprobeerd en je komt gegarandeerd terug.

Gereisd Met partner in Sat May 22 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Jonge Butink in Lemele, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Jonge Butink zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.