Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.1Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

19 Reviews over De Imminkhoeve

• 9Hans03-10-2019

Uitstekend, hier komen wij zeker weer!

Prima accommodaties de Schaapskooi en Voorhuis voor gasten van de Zonnebloem uit Nieuwegein en Vianen. Totaal 30 personen hebben hier een fantastische midweek gehad. Aangepaste kamers voor mensen met een lichamelijke beperking. Heerlijk gegeten.

• 9Activiteiten
  • 9Aimee18-09-2019

We hebben allen genoten.

Voor mijn verjaardag en boekpresentatie. Goed verzorgd, lekkere bbcue en leuke activiteiten. Alles in een zeer mooie omgeving.

• 9Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 10Pieta Hoogendijk04-09-2019

fantastisch

Wederom een prachtige ervaring om op uw terrein onze vakantie door te brengen met een groep minder validen (dit jaar al voor de 3e keer)

• 10Karin18-06-2019

Heel enthousiat!!

Onze groep van 5 mensen met een verstandelijke beperking hebben echt genoten van onze vakantie in Huize Brink. Ruime kamers met eigen douche en toilet, een gezellige woonkamer en een heerlijke tuin. Omgeving en benedenverdieping rolstoelvriendelijk. Alles verliep zoals gepland. Hele goede service: van stapels reservebeddengoed en handdoeken over een wasmachine die je kunt gebruiken tot het lenen van hun rolstoelbus. Ideaal. We hebben in principe zelf gekookt, maar ook een paar keer genoten van de heerlijke maaltijden van het Grand Café. Ook leuk dat je gebruik kunt maken van hun arrangementen. Alleen pluspunten dus.

• 10Activiteiten
  • 8Ruth28-04-2019

Prachtig vakantieoord voor mensen met beperking!

W(e hadden het Hallenhuis gereserveerd. Prachtige aangepaste locatie, het was er brandschoon en een heel mooi terras erbij! Het eten was meer dan voortreffelijk, altijd exclusief dat mocht hoe raar het misschien ook klinkt wel wat minder voor onze doelgroep. Een paar kleine minpuntjes de wifi is niet optimaal en het inchecken werd door een assertieve dame gedaan die niet weet wat klant/gastvriendelijkheid is.

• 7Activiteiten
  • 8Alie Jonkers14-09-2018

De Zonnebloem Wolvega fantastische midweek

Voor onze groep was alles prima geregeld precies zoals afgesproken

• 10Maltezerorde (Clemens Lokin)03-09-2018

Schitterend, uitmuntend en onovertroffen!

Wij organiseren elk jaar een gehandicaptenkamp. Dit jaar mochten wij weer in het Hallehuis verblijven. Het is daar schitterend. De accomodatie beschikt over goede ruime slaapkamers met aansluitend rolstoelvriendelijke douche- en wc-ruimten. De voorzieningen zijn altijd aanwezig en van uitstekende kwaliteit (tillift, schoonmaak, linnen, beddengoed, rolstoelbus, douchestoel, therapeutisch bad). De ligging is prachtig. Over alles is goed nagedacht (van halfoverdekte binneplaats tot ruime keuken, idyllische omgeving en gezellig/huiselijk interieur). Maar wat ieder jaar bovenal het meest positieve is, is dat het personeel/ de staf/crew zo ontzettend vriendelijk is en altijd denkt in oplossingen. Niets lijkt onmogelijk of te gek, en alles wordt vanuit een positieve en constructieve gedachte benaderd. Dat is wat ons betreft ieder jaar goud waard.

• 9rineke01-09-2018

voor mensen met een handicap, Ideaal

Deze accomodatie is helemaal aangepast voor mensen met zowel een lichamelijke als geestelijke beperking. zeer goede accomodatie ruime kamers en zeer vriendelijke gastvrije medewerkers.alles kon het eten was prima en en de accomodatie zag er zeer verzorgd uit. het enige minpuntje: de wifi was zeer slecht, voor op de bovenverdieping

• 9AJB30-08-2018

Uitstekend.

Een prachtig vakantieoord met uitstekende verzorging en vriendelijk en behulpzaam personeel. Eigenlijk was alles goed voor onze gasten met een beperking en de stafleden.

• 8Yvonne Janssen10-05-2018

Boven verwachting goed

Alles was super geregeld. Mooi en schoon huis. Aan alles was gedacht. Goed aangepast voor onze zoon van 15 jaar die in een rolstoel zit. Hoog laag bed en badkamer zonder drempels. Ruim en gezellig huis. Mooie en veilige omgeving. We gaan zeker eens terug.

• 8Onderkomen

Vakantiepark De Imminkhoeve info