Camping De Eskamp Ommen

Tonen op kaart

47 reviews over Camping De Eskamp Ommen

• 9Wilfred28-06-2013

Zeker voor herhaling vatbaar

Met pinksteren 5 dagen op deze kleinschalige camping geweest met onze 2 kleine kinderen van 4 en 5. Het was heerlijk. Beginnend bij de vriendelijke ontvangst waarbij alle tijd voor je genomen wordt. Velden keurig verzorgd, schoon toilet gebouw ondanks de voor deze kleine camping grote drukte. Patat en snacks die bij de caravan worden gebracht, voor weinig en van prima kwaliteit. De kinderen wouden niet meer weg. Spelen met water en zand, samen met vele andere kinderen. Ze vonden het geweldig. In de avond heerlijk rustig en overdag een gezellige drukte. Eigenaars erg vriendelijk en altijd tijd voor een praatje. Komen zeker een keer terug.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 9j.oskam4611-05-2013

Fraai en vriendelijk

Met ons vijftienen (drie generaties) kregen we een vrijwel onmetelijk groot stuk toebedeeld op het Schape(n)veld en dat betekent eersterangs uitzicht en rust. Voor onze kleinkinderen was er volop om te spelen; we zagen ze soms pas na een paar uur terug. Toen de wind wat al te gek werd, hebben we ons "familiediner" kunnen nuttigen in de recreatieruimte. Daar konden we ook even teleteksten en internetten. Na een soms koude nacht was het toiletgebouw heerlijk verwarmd. En schoon! De eigenaren zijn ronduit vriendelijk, rustig en hardwerkend. De baas zou nog geen konijn dood willen/kunnen schieten! Een boutje zou er bij ons zo ingaan! Wij zouden deze camping zo aan onze beste vrienden aanbevelen zonder enig voorbehoud.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9angelique18-08-2012

super

Wij zijn net terug van 3 weken vakantie op de eskamp. We logeerden in de mooie huur toercaravan en hebben een supervakantie gehad. Zeer schoon sanitair, leuke kinderactiviteiten (twee keer per week!),ontzettend aardige campingeigenaren, veel gezelligheid op het veld, super faciliteiten voor kinderen en dan ook nog eens helemaal niet duur! Een gezellige camping waar ook rustzoekers aan hun trekken kunnen komen! Een echte aanrader! Ook de omgeving heeft heel wat te bieden. Vlak bij Ommen gelegen, vlak aan de voet van de lemelerberg. Een plek bij uitstek geschikt voor fiets- en wandeltochten, maar ook vertier is op korte afstand te vinden (bv.helledoorn, slagharen)

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 9Fam. J. Westland03-08-2012

Prachtige kleinschalige camping

Erg leuke vakantie gehad op de Eskamp in Lemele. Gezellige sfeer, voor de kinderen veel speelkameraadjes en van alles te doen. Prima sanitair. Lekkere patat, bezorgd bij de tent! Hartelijke campingeigenaren die altijd voor je klaar staan. Het badje biedt uitkomst bij warm weer, de dieren zijn leuk om te bekijken. Uitstekende voorzieningen (Recreatieruimte, Wifi, wasmachine en droger, koelkast en vriezer, informatie over de omgeving).

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8uringa26-06-2012

Geweldig zicht op de Lemeleberg!

Met pinksteren het weekend doorgebracht op deze camping. Was erg gezellig en leuk.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 9harsie04-05-2012

Leuke, gezellige familie camping

Afgelopen week ( meivakantie) hebben wij hier 6 dagen gestaan met onze caravan. Onze dochter van 10 jr en zoon van 8 jr hebben zich prima vermaakt op de grote trampoline die op t veld stond, met de skelters die je oa een hele dag kan huren of met de dieren in de dierenweide. Prima faciliteiten. Mooie omgeving met de Lemererberg in je "achtertuin".

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 9albert luinge28-08-2011

erg mooi gelegen, prima camping

vertier voor jong en oud, verlichting sanitair voor scheren niet regelbaar( jammer) wel netjes schoon. de douch tijd van 2 minuten is erg kort 4 minnuten zou al beter zijn voor de afwas kan het wel. trapopgang glijbaan leuningwerk iets te open beetje eng .

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 10esther13-08-2011

een geweldige camping

ik was met mijn dochter van 10 jaar 2 weken op het veldje roggeveld, en we hebben daar de tourcaravan gehuurd. het was er echt geweldig, mooie schone sanitaire gebouwen,caravan, de eigenaars zijn heel aardig,staan altijd voor je klaar. mooie omgeving om te fietsen, de animatie was erg leuk,. boodschappen kan je beter in ommen, lemelerveld of den ham doen, want de supermarkt in lemele is erg duur en weinig keus. maar wij hebben het er erg naar de zin gehad, het was zeker de moeite waard, als je kinderen tot 10/11 jaar hebt, is het echt leuk

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8Peter20-07-2011

Prachtige ligging, rustig en familiair

'n Heerlijke plek om met je gezin of familie te camperen en van de mooie omgeving (camping ligt bijna aan de 'voet' van de Lemererberg!). Prima faciliteiten en de eigenaar zelf bakt heerlijke patat!

Voor de kinderen is er van alles te doen; speeltuin, trampoline, kinderboerderij (je mag ook helpen met voeren) en een gigantische speelweide.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 9Klaas en Gerrie Kist uit Aalten12-07-2011

Een camping om weer te komen

Camping is een aanrader. Mooie fiets en wandelroutes, zeer kindvriendelijk en rustig. Klaas en Gerrie Kist uit Aalten

Gereisd met partner in juli 2011

3 tips over Camping De Eskamp Ommen

• Ditmar den Engelsen, 16-06-2014 Rapporteren

Neem de fietsen mee Lemelerberg schappenveld

• Fam. J. Westland, 03-08-2012 Rapporteren

De omgeving leent zich uitstekend om eindeloos te fietsen. Mooie afwisseling van bos, water en landschap en leuke dorpen in de omgeving. Prachtige (nieuwe) fietspaden langs Vecht en Regge.

• Dirk, 15-05-2015 Rapporteren

Wandelschoenen en Fiets meenemen. En als je de juiste fiets hebt neem dan de ATB Route

0 vragen over Camping De Eskamp Ommen

Camping De Eskamp Ommen info