Camping De Eskamp Ommen

Meer camping info
Tonen op kaart

47 reviews over Camping De Eskamp Ommen

• 9Loes en Eppe op t Zandt01-06-2016

Rust en ruimte en superschoon sanitair

Geen overbodige luxe, wel behulpzame en aardige eigenaar met zijn vrouw.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9edwin11-08-2015

super leuk!

Wij hebben weer drie fantastische weken beleefd op deze camping. Voor de kinderen is er van alles te beleven; ze hebben een hut getimmerd, bij de geiten en pony's geweest, in de zandbak met waterpompen gespeeld, gezwommen in het zwembadje, met de huifkar op excursie geweest, tafeltennis, volleybal, skelteren en nog veel meer. We zijn voor de vijfde keer op deze camping geweest en de kinderen willen volgend jaar weer. De omgeving leent zich ook prima voor wandel- en fietstochten, De camping is zo ingericht dat er ook plek is voor de rustzoekende kampeerder. Er is namelijk een speciaal kinderveld, waar alle dingen voor de kinderen zijn. Het sanitair is altijd schoon, de patat altijd lekker en de campingeigenaren altijd vriendelijk, meedenkend en meelevend. Het is gewoon een gewelidge camping in een prachtige omgeving!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Lambert en Marijke Schoemaker09-08-2015

Fantastische camping.

Gezellige schone en mooie camping. Eigenaren zijn warme en hardwerkende mensen. Omgeving ideaal voor wandel- en fietstochten. Snacken kun je op de camping, en wordt zelfs tot aan de tent gebracht.Chapeau. Hebben gezellige tijden daar door gebracht. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Hessel19-07-2015

Nooit meer een andere camping

We komen nu al tien jaar bij De Eskamp en vinden het nog steeds geweldig.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

• 9Petra en Jos Traag27-06-2015

Voor herhaling vatbaar

Waren hier op deze gezellige rustige prachtige camping voor de tweede keer en werden wederom hartelijk ontvangen door de eigenaren. Ofschoon we de afgelopen 14 dagen minder mooi weer hadden hebben we ons geen moment verveeld. We konden gebruik maken van een gloednieuwe 4 persoons chalet met allerlei goede voorzieningen incl fijne douche en 2 toiletten. Een magnetron was niet aanwezig dus die hadden we zelf maar een meegenomen. Bedden waren prima. Als we weer eens in het Overijsselse bivakkeren kiezen we weer voor De Eskamp in Lemele. Petra en Jos Traag 's-Hertogenbosch

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Bernadette Huisman26-05-2015

Heerlijke camping

Vriendelijke ontvangst, rustig veldje met mooi uitzicht op de Archemerberg en toch bescherming tegen de wind. Ruime plekken. Schoon sanitair en warme douches in verwarmd gebouw. De bestelling van patat werd zelfs bij de tent gebracht. Wij liepen het Pieterpad en hebben een heerlijke Hemelvaart gehad, ondanks het weer.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9Dirk15-05-2015

Prachtige plek

Leuke kleine kamping vlakbij Ommen en het fraaie natuurgebied de Lemeler Berg. Dit is zo'n kamping waar ik liever geen goeie beoordeling van schrijf omdat ik bang ben dat het een drukke boel word daar. De Eskamp zou ik liever voor mezelf houden. De eigenaren zijn heel vriendelijk en service gericht. Ik heb 2x de stoppen er uit geknald maar ze hadden ruim voldoende geduld met me en alles werd meteen opgelost. Mooie plaatsen, voldoende beschutting en fantastisch sanitair en schoon als wat. Heerlijk om te wandelen en te fietsen in het prachtige vechtdal met al zijn wandelroute-knooppunten en fietsknooppunten. Ik was al voor de tweede keer rond de Lemelerberg maar het gebied en deze heerlijke, kleine en goed voorziene camping hebben een speciaal plekje in mijn kampeerhart. Het eten krijgt een 7 omdat het alleen maar snachks zijn. Kindvriendelijk lijkt het met wel want op een ander veld stonden veel kinderen en waren er speelvoorzieningen. Kortom, topplek in een topgebied.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9Gerard18-07-2014

Aanrader voor wandelaars en natuurliefhebbers

Camping de Eskamp in Lemele is een prachtige kleine camping voor mensen die van rust en natuur houden. Een ideale uitvalsbasis om te wandelen, fietsen of mountainbiken op de Lemelerberg, Archemerberg en omgeving. Het uitzicht is on-Nederlands mooi, en bezoekers ervaren meteen de uitstraling van rust. De campingeigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam, het sanitair is schoon en goed. Kinderen die niet met van alles vermaakt hoeven te worden zullen snel de speelmogelijkheden ontdekken. Het prachtige plaatsje Ommen is op fietsafstand, hier zijn diverse grotere supermarkten en overige winkels. In de plaats Lemele zijn wat kleinere winkels beschikbaar.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Ditmar den Engelsen16-06-2014

Camping met fantastisch uitzicht op de Lemelerberg

Met Pinksteren en weekend daarna gezeten met onze vouwwagen en 2 kinderen. De camping is goed bereikbaar vanuit Zwolle en heeft prima sanitair. De campingeigenaar is erg behulpzaam en had nog de trampoline laten staan op het Schapenveld. Het uitzicht op het schapenveld is werkelijk fantastisch

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 9famkuizenga08-08-2013

Leuke familie camping

Kindvriendelijke groene camping. je kunt kiezen uit verschillende veldjes, bv met uitzicht op de Lemelerberg, Met het warme weer tijdens onze vakantie waren we heel blij met de schaduw van de bomen. Het sanitair is super schoon en mooi. Er worden leuke activiteiten georganiseerd door de eigenaren zoals een speurtocht met na afloop koffie/thee/ranja met heerlijke zelfgebakken cake en broodjes bakken boven kampvuur. De speelplek is erg leuk en gevarrieerd met oa een trampoline. Ook een leuk ploeterbadje voor de kinderen, was erg welkom met het warme weer. Je kunt 's avonds patat en snacks kopen wat bezorgd wordt bij je kampeerplek. In de omgeving kun je mooi fietsen en wandelen. lage kamppeertarieven. Het was alleen wat jammer dat we de ruimte met televisie en spelletjes en boeken niet konden gebruiken, omdat er een groep kinderen met begeleiders in de groepsaccomodatie zat. Maar dit was maar voor een paar dagen. We komen zeker terug!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

3 tips over Camping De Eskamp Ommen

• Ditmar den Engelsen, 16-06-2014 Rapporteren

Neem de fietsen mee Lemelerberg schappenveld

• Fam. J. Westland, 03-08-2012 Rapporteren

De omgeving leent zich uitstekend om eindeloos te fietsen. Mooie afwisseling van bos, water en landschap en leuke dorpen in de omgeving. Prachtige (nieuwe) fietspaden langs Vecht en Regge.

• Dirk, 15-05-2015 Rapporteren

Wandelschoenen en Fiets meenemen. En als je de juiste fiets hebt neem dan de ATB Route

0 vragen over Camping De Eskamp Ommen

Camping De Eskamp Ommen info