Camping De Eskamp Ommen

Tonen op kaart

47 reviews over Camping De Eskamp Ommen

• 2018
    9Sigrid Merkus10-03-2018

Dit is thuiskomen op vakantie

Heerlijk genoten op de Eskamp. Vakantie tot en met. Eigenaars zijn gezellige mensen die goed weten wat ze doen. Campinggasten zijn vrij om alles te gebruiken wat er op de camping is, en er wordt van alles aan gedaan om het verblijf optimaal te laten lukken. We hebben weer enorm genoten van ons verblijf op de camping. Dit jaar gaan we voor de 11e keer! En nu 4 weken😍😍😍. Op de camping is de mogelijkheid om een snack/patat te kopen, en bij activiteiten gratis koffie/thee met gratis zelf gemaakte cake. Dit alleen al is een aanrader om op de camping te komen.

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

8Leintjuh8424-08-2017

Heerlijk bijkomen

Ik heb hier 5 nachten gestaan met m'n ouders. Nette en verzorgde camping. Zoals eerder al gezegd er is een veld voor gezinnen en nog veldjes waar wat meer rust is. Sanitair tip top in orde, douchen werkt met een sleutel 2 min douchen kost 0,20ct Camping ligt in een zere rustige omgeving iets buiten het dorpje lemele. In lemele is een kleine supermarkt voor een paar boodschappen prima. Vanaf de camping zit je zo op de fiets knooppunten en je loopt zo het bos in voor een lange wandeling of een blokje om in de avond.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10fam. Zwetsloot22-08-2017

Genoten van een heerlijke vakantie

We hebben wederom van een heerlijke vakantie genoten. Voor het vijfde jaar op rij verbleven we op camping de Eskamp. De kinderen hebben heerlijk gespeeld, trampoline gesprongen, in de zandbak gespeeld, gepoold, tafelvoetbal gespeeld, volleybal, tafeltennis, geskelterd, spelletjes op het veld gedaan en genoten van de leuke uitstapjes die vanaf de camping georganiseerd werden. Het sanitair is tip top in orde en de friet die bij te tent bezorgd werd was heerlijk. Bij minder goed weer konden we vertier vinden in recreatieruimte de hooiberg. De eigenaars van de camping zijn bijzonder vriendelijk, behulpzaam en ook nog eens erg gezellig! Wij zouden deze camping aan iedereen aanraden! Voor gezinnen met kinderen is het echt ideaal, omdat de speelvoorzieningen op het grote veld staan, waar over het algemeen de gezinnen met kinderen staan. Voor de vakantievierders die liever de rust op zoeken is er ook alle ruimte. En het uitzicht vanaf de laatste velden is echt adembenemend!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Fam van Dijk Tiny02-05-2017

Was een geweldige lokatie

Je moet wel zelf je lakens en dekbedden mee nemen , verder was alles aanwezig de afwasmachine was perfect

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9Jan en Sigrid Merkus26-03-2017

Geweldig gezellige camping

Wat een geweldige camping is dit toch! We gaan er al 10 jaar heen en hebben ons nog nooit verveeld. Onze kinderen, nu 16,14 en 10 willen niet anders dan hierheen. Regelmatig 4 of 5 week gestaan, maar altijd te kort. Sanitair super geregeld, voor kids een mooi ruim speelveld met mogelijkheden om ook met eigen meegebracht speelgoed te spelen. Meestal blijft het bij ons in de tent liggen omdat er genoeg te doen is. Mooi ruime campeerplaatsen met water en stroom dichtbij. Snacks zijn lekker en "thuis" gebracht. Eigenaars zijn geweldige mensen, vriendelijk en behulpzaam, altijd in voor een praatje of suggestie. Ze hebben veel info over uitjes en omgeving, en wat voor de kids een must is tegenwoordig, overal wifi 😉. We komen hier graag terug😁😁

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

• 9Fam. Timmer20-08-2016

Super mooi daar

Geweldige mooie camping, ruime plekken, lekker rustig, maar er is ook een kinderveldje!

Gereisd met partner in januari 2016

• 9A. Huibregtse20-08-2016

Fijne en gezellige camping in mooie omgeving

De camping is netjes onderhouden en is opgedeeld in een aantal segmenten, waardoor het overzichtelijk blijft met kinderen. Het kinderveld, waar wij stonden, heeft een glijbaan, trampoline en een zandbak met waterpomp. Voor de warme dagen is er een ondiep badje, waar je even in kunt afkoelen. Er is geen activiteiten team, maar ik vond het een bijzondere ervaring dat campinggasten samen met de eigenaren activiteiten bedachten en organiseerden. Tekenend was de reactie van de kinderen bij vertrek: "hebben jullie al geregeld dat we volgend jaar weer hierheen gaan?" Er is gewoon superveel mogelijk op de camping. Voor liefhebbers van wandelingen: de camping ligt vlak bij heuvels en bossen. De camping heeft een kleine keuken waar friet en andere kleine maaltijden worden bereidt. Dat is wel handig, want andere frietzaken in de buurt zijn niet enorm goed,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9theo en nicola04-08-2016

helemaal prima !!!

De Eskamp vinden wij een erg fijne camping, voor jong en oud, helemaal prima !! Met 60 kampeerplekken niet erg klein en ook niet te groot. Er is genoeg bedrijvigheid en ook rust. Er zijn mooie veldjes omzoomd door bomen en struiken, altijd schoon en eigentijds sanitair, een zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst door de eigenaars. De prijs van een kampeerplek is erg goedkoop, zeker gezien wat je er allemaal voor hebt. Douchen gaat met een sleutel maar kost bijna niets.Stroom bij de tent is ook erg goedkoop. Kortom, veel voor weinig geld ! De omgeving leent zich uitstekend om met de fiets er op uit te gaan. Camping de Eskamp, echt een aanrader !!!!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Richard01-07-2016

Schone, nette en rustige camping met grote service

De Eskamp is een prachtig gelegen camping, net buiten het dorp Lemele. De eigenaar en zijn vrouw zijn meer dan vriendelijk en servicegericht (zoals je niet vaak ziet) Hier voel je je welkom en echt gastvrij ontvangen. De camping is niet grootschalig, een prima en mooi schoon toiletgebouw, een klein zwembadje voor kinderen, ruime kampeerplekken en watertappunten zeer dichtbij. En als je wilt brengt de eigenaar je een assortiment snacks tot bij je kampeerplek. Een supermarkt is op 2 minuten fietsafstand en de omgeving is in een woord prachtig. Mijn cijfer voor eetgelegenheden is laag omdat het beperkt is tot snacks maar wel prima verzorgd

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Herman Kors25-06-2016

Mooie plek met veel wandel en fiets paden.

De Eskamp is een fijne ruime camping met vriendelijke beheerders.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

3 tips over Camping De Eskamp Ommen

• Ditmar den Engelsen, 16-06-2014 Rapporteren

Neem de fietsen mee Lemelerberg schappenveld

• Fam. J. Westland, 03-08-2012 Rapporteren

De omgeving leent zich uitstekend om eindeloos te fietsen. Mooie afwisseling van bos, water en landschap en leuke dorpen in de omgeving. Prachtige (nieuwe) fietspaden langs Vecht en Regge.

• Dirk, 15-05-2015 Rapporteren

Wandelschoenen en Fiets meenemen. En als je de juiste fiets hebt neem dan de ATB Route

0 vragen over Camping De Eskamp Ommen

Camping De Eskamp Ommen info