Camping De Eskamp Ommen

Keurige camping ,mooie omgeving

fantastisch!!

Cees van Yperen
3-7-2018

Fantastisch, voor iedereen aan te raden, prima service en gastvrijheid van Bas en Adrienne, prachtige omgeving aan de voet van Achelemberg en Lemerberg

Dit is thuiskomen op vakantie

Sigrid Merkus
10-3-2018

Heerlijk genoten op de Eskamp. Vakantie tot en met. Eigenaars zijn gezellige mensen die goed weten wat ze doen. Campinggasten zijn vrij om alles te gebruiken wat er op de camping is, en er wordt van alles aan gedaan om het verblijf optimaal te laten lukken. We hebben weer enorm genoten van ons verblijf op de camping. Dit jaar gaan we voor de 11e keer! En nu 4 weken😍😍😍. Op de camping is de mogelijkheid om een snack/patat te kopen, en bij activiteiten gratis koffie/thee met gratis zelf gemaakte cake. Dit alleen al is een aanrader om op de camping te komen.

Heerlijk bijkomen

Leintjuh84
24-8-2017

Ik heb hier 5 nachten gestaan met m'n ouders.

Nette en verzorgde camping.

Zoals eerder al gezegd er is een veld voor gezinnen en nog veldjes waar wat meer rust is.

Sanitair tip top in orde, douchen werkt met een sleutel 2 min douchen kost 0,20ct

Camping ligt in een zere rustige omgeving iets buiten het dorpje lemele.

In lemele is een kleine supermarkt voor een paar boodschappen prima.

Vanaf de camping zit je zo op de fiets knooppunten en je loopt zo het bos in voor een lange wandeling of een blokje om in de avond.

Genoten van een heerlijke vakantie

fam. Zwetsloot
22-8-2017

We hebben wederom van een heerlijke vakantie genoten. Voor het vijfde jaar op rij verbleven we op camping de Eskamp. De kinderen hebben heerlijk gespeeld, trampoline gesprongen, in de zandbak gespeeld, gepoold, tafelvoetbal gespeeld, volleybal, tafeltennis, geskelterd, spelletjes op het veld gedaan en genoten van de leuke uitstapjes die vanaf de camping georganiseerd werden. Het sanitair is tip top in orde en de friet die bij te tent bezorgd werd was heerlijk. Bij minder goed weer konden we vertier vinden in recreatieruimte de hooiberg.

De eigenaars van de camping zijn bijzonder vriendelijk, behulpzaam en ook nog eens erg gezellig!

Wij zouden deze camping aan iedereen aanraden! Voor gezinnen met kinderen is het echt ideaal, omdat de speelvoorzieningen op het grote veld staan, waar over het algemeen de gezinnen met kinderen staan. Voor de vakantievierders die liever de rust op zoeken is er ook alle ruimte. En het uitzicht vanaf de laatste velden is echt adembenemend!

Was een geweldige lokatie

Fam van Dijk Tiny
2-5-2017

Je moet wel zelf je lakens en dekbedden mee nemen , verder was alles

aanwezig de afwasmachine was perfect

Geweldig gezellige camping

Jan en Sigrid Merkus
26-3-2017

Wat een geweldige camping is dit toch! We gaan er al 10 jaar heen en hebben ons nog nooit verveeld. Onze kinderen, nu 16,14 en 10 willen niet anders dan hierheen. Regelmatig 4 of 5 week gestaan, maar altijd te kort. Sanitair super geregeld, voor kids een mooi ruim speelveld met mogelijkheden om ook met eigen meegebracht speelgoed te spelen. Meestal blijft het bij ons in de tent liggen omdat er genoeg te doen is. Mooi ruime campeerplaatsen met water en stroom dichtbij. Snacks zijn lekker en "thuis" gebracht. Eigenaars zijn geweldige mensen, vriendelijk en behulpzaam, altijd in voor een praatje of suggestie. Ze hebben veel info over uitjes en omgeving, en wat voor de kids een must is tegenwoordig, overal wifi 😉. We komen hier graag terug😁😁

Super mooi daar

Fam. Timmer
20-8-2016

Geweldige mooie camping, ruime plekken, lekker rustig, maar er is ook een kinderveldje!

Fijne en gezellige camping in mooie omgeving

A. Huibregtse
20-8-2016

De camping is netjes onderhouden en is opgedeeld in een aantal segmenten, waardoor het overzichtelijk blijft met kinderen. Het kinderveld, waar wij stonden, heeft een glijbaan, trampoline en een zandbak met waterpomp. Voor de warme dagen is er een ondiep badje, waar je even in kunt afkoelen. Er is geen activiteiten team, maar ik vond het een bijzondere ervaring dat campinggasten samen met de eigenaren activiteiten bedachten en organiseerden.

Tekenend was de reactie van de kinderen bij vertrek: "hebben jullie al geregeld dat we volgend jaar weer hierheen gaan?"

Er is gewoon superveel mogelijk op de camping.

Voor liefhebbers van wandelingen: de camping ligt vlak bij heuvels en bossen.

De camping heeft een kleine keuken waar friet en andere kleine maaltijden worden bereidt. Dat is wel handig, want andere frietzaken in de buurt zijn niet enorm goed,

helemaal prima !!!

theo en nicola
4-8-2016

De Eskamp vinden wij een erg fijne camping, voor jong en oud, helemaal prima !!

Met 60 kampeerplekken niet erg klein en ook niet te groot. Er is genoeg bedrijvigheid en ook rust. Er zijn mooie veldjes omzoomd door bomen en struiken, altijd schoon en eigentijds sanitair, een zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst door de eigenaars.

De prijs van een kampeerplek is erg goedkoop, zeker gezien wat je er allemaal voor hebt. Douchen gaat met een sleutel maar kost bijna niets.Stroom bij de tent is ook erg goedkoop. Kortom, veel voor weinig geld !

De omgeving leent zich uitstekend om met de fiets er op uit te gaan.

Camping de Eskamp, echt een aanrader !!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Eskamp Ommen in Lemele, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Eskamp Ommen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Eskamp Ommen scoort een 8.91 uit 10 op basis van 39 reviews.