Géén boekingskosten

Meer camping info

51 Reviews over De Eskamp Ommen

• 9Paulien28-08-2022

Fantastisch!

Prachtige plek, fijne camping en superaardige meedenkende eigenaren, echte toppers! Leuke plek voor de kids en ook voor de volwassenen.

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8ilonka08-06-2021

super genieten

het was een goed verblijf met fijne eigenaren en een fijne rustige camping. mooie plaatsen en zeer schoon sanitair. Wij verbleven in een tenthuisje. Was netjes en compleet ingericht.

• 8Eetgelegenheden
  • 10Oscar25-05-2021

Eskamp draagt bij aan ons fantastisch weekend!

Wij wilden, ondanks corona, toch met elkaar rondom Hemelvaartsdag, samen kamperen. Uiteraard met strakke inachtneming van de coronamaatregelen. Plus het inzicht, dat besmetting buiten met een beetje wind zo goed als nooit voorkomt. We kregen dankzij goede medewerking van Bas van De Eskamp de optie om de keuken en de verblijfsruimte van de groepsaccommodatie erbij te huren, alsmede het sportveld dat er bij hoort. Dat vormde de basis van een zeer geslaagd familieweekend!! We hebben de verblijfsruimte nauwelijks gebruikt (en toen het even regende onder streng toezicht van opa!: VENTILATIE, VENTILATIE en nog eens VENTILATIE!) Het gebruik van de keuken was helemaal top en op het sportveld slagbalden en voetbalden we dat het en lieve lust was. We deden verderop op de berg een spannend nachtspel en bedachten dat we de volgende keer wel een dropping kunnen doen voor de zes oudste kleinzonen. Ja, we hopen terug te komen! Here we come, Eskamp!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Hilde23-10-2020

Super aangenaam en kindvriendelijk

We hebben het reuze naar ons zin gehad. Bas en Adriënne runnen dit bedrijf echt hun hart. Ondanks de coronamaatregelen waren er leuke activiteiten voor kinderen. Ook erg fijn een kinderveld met uitzicht op de speeltuin. De kinderen vonden het fantastisch.

• 9Toorren18-08-2019

Leuke kleine camping

Kleinschalige camping met goede voorzieningen

• 8John13-08-2019

No-nonsense kamperen voor een hele nette prijs!

Heerlijke no-nonsense camping in een mooi en relatief rustig wandelgebied. Vriendelijk ontvangst, leuke beschutte veldjes, net sanitair en heel veel rust. Keurige prijs, stroom en water op elke plek. Veel informatie over de omgeving beschikbaar bij de receptie. Dorpscafe annex restaurant/snackbar op 700m net als een royale buurtsuper met geldautomaat.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Mulder01-08-2019

Natuurlijk...De Eskamp Lemele

Met uitzicht op de Lemelerberg, midden in de natuur, genoten van ons verblijf op de Eskamp met onze caravan. Onze pup heeft ook genoten van de vakantie omdat de camping grenst aan een prachtig bos waar hij heerlijk heeft kunnen spelen en wandelen met zn baasjes. Een camping waar plek is voor rustzoekers maar ook plek is voor gezinnen met kinderen, door de indeling van de camping. Sanitair super netjes en schoon, en wat heerlijk is, geen gesjouw met wc rol en ook is er zeep aanwezig voor het handen wassen! De patat uit eigen keuken is top en er was zelfs een heerlijke vegetarische kroket:) De eigenaars zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Al met al een camping waar we met plezier aan terug denken en graag in de toekomst nog regelmatig heen zullen gaan!

• 10Mulder28-07-2019

Top top

Wat een geweldige camping! Leuk eigenaars stel en een top locatie aan de voet van de lemelerberg. De camping ziet er verzocht uit en het sanitair is super netjes. Een aanrader!!

• 10Piet en Nelleke20-06-2019

Prima lokatie!

Schoon sanitair, speelgelegenheid. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Geschikt voor familiedagen en groepen. Vriendelijke en behulpzame beheerders!

• 9Fenny16-06-2019

Rustiek, fantastisch, compleet en hygiënische

Heerlijk in het tenthuisje een weekend bijtanken. De houtgeur als je binnenkomt is heerlijk. Het huisje is super leuk ingericht en alles is er. Eigen toilet is altijd prettig. En voor douche gebruik je het centrale gebouw welke netjes schoon is. Je loopt zo van de camping de lemelerberg op, met oneindig veel wandelroutes. en het is super betaalbaar.

• 8Eetgelegenheden

Camping De Eskamp Ommen info