Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.7Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

49 Reviews over Erve Spit

• 10Jaap en Diny de Groot28-08-2022

Een blij makend en verassende omgeving en hui

We voelden ons gelijk thuis in het huis en de omgeving, stil, weilanden en koeien om je heen, ruziemakende mussen en zeer oprecht vriendelijke gastheer en vrouw. Alle dagen gefietst, er is zoveel moois te zien rondom de boerderij. Dan thuis komen in een compleet verzorgd en gezellig huis is dan geweldig.

• 10Hans24-08-2022

Fantastisch en zeer schoon verblijf

Het is wel erg stil. daar moet je aan wennen

• 10Ria Jansen12-08-2022

het is daar fantastisch ze verdienen een dikke 10

wij zijn geweest van 30 juli tot 6 augustus en waren er voor de 3 de keer,

• 9H.en M. Thomassen30-07-2022

Fantastische plek, in een super schoon huis .

Als je van rust en ruimte houdt, van wandelen en fietsen, is dit zeer zeker een aanrader. Geweldig huis, waar niets ontbreekt, prachtige omgeving een hartelijk ontvangst van het echtpaar dat ook op het erf woont.

• 9Natuur
  • 9Anne en Bini23-08-2021

Onthaasten en genieten.

Ontvangen door het vriendelijke beheerdersechtpaar Jan en Helma, troffen we een mooie vakantiewoning aan, voorzien van alle gemakken, inclusief een voedend verrassingspakket. Gelegen in een prachtige, rustige, natuurlijke omgeving, maakte dat wij o.a. vele fiets-, en wandeltochten hebben gemaakt, maar ook heerlijk tot rust zijn gekomen. Kortom, een locatie om terug te komen!

• 10Meine en Gerrie van der Zee uit Lemmer.10-08-2021

Een prachtig vakantiehuis op een unieke locatie!

Wat een mooie vakantie woning! Wat schoon!! Van alle gemakken voorzien.Helma en Jan hebben aan alles gedacht! Hartelijk welkom geheten door Helma. Een verrassingspakket (héérlijke fles rode wijn met lekkernijen) stond op tafel. De ligging is ook fantastisch. Overal natuur om de woning heen. Wat een rust! Je hoort er werkelijk niets! Verder een prachtig omgeving waar voor elk wat wils is. Wij hebben mooie fietstochten gemaakt. Onze week was veel te snel voorbij. Wij waren hier van 19 t/m 26 juni.Helma en Jan we komen graag terug!!

• 10Ria en Jack27-07-2021

Super goed

Het is een super goed adres om heerlijk bij te komen alle rust Je wordt heel gezellig met een kopje koffie en iets lekkers gastvrij ontvangen door Helma en Jan en Casper de hond ,we zijn van 17 tot 24 july 2021 geweest en hebben heerlijk kunnen fietsen het was prachtig weer Dit was onze 2 de keer vorig jaar ook geweest en was heel goed bevallen dus namen we een revance.Het is zeker aan te raden bekijk de foto's maar.

• 10benno duiker03-08-2020

In alle opzichten eengeweldige vakantie

We werden door Helma en Jan zeer gastvrij ontvangen. Er stond als verrassing een fles verrukkelijke wijn te wachten en nog wat lekkernijen. Het huisje was van alle gemakken voorzien en ligt in een prachtige omgeving. We hebben in een week veel gefietst en genoten van het prachtige landschap Wat is ons eigen land toch mooi. We kijken terug op een geweldig fijne vakantie. Zonder meer een aanrader.

• 10Coby en Joost Kolf26-10-2019

Het blijft mooi en ontspannend!

Voor de 2e keer was het weer genieten bij Erve Spit in Lattrop! Ondanks het minder mooie weer, toch het idee gehad dat je er uit was! Door Helma en Jan zoals vertrouwd weer hartelijk ontvangen. Het is als thuiskomen in deze prachtige en rustige omgeving. Volgend jaar hopen wij daar weer heen te gaan! Hartelijke groeten van Coby en Joost Kolf

• 8Van der Bij19-08-2019

Voor herhaling vatbaar

We hebben elke dag heerlijk gefietst, zijn tot rust gekomen en hebben kunnen genieten van de landelijke rust. Gezellig, netjes en keurig verblijf, met een erg vriendelijk en gezellig beheerderspaar

Vakantiehuis Erve Spit info

• CafeNiet beschikbaar