Vakantiehuis
9,9

39 reviews over Vakantiehuis Erve Spit in het Nederlands

Positieve vakantie om nooit te vergeten.

Diny en Bertus
2-7-2019

Het is werkelijk fantastisch, overal is aan gedacht en je kan niets bedenken wat er niet zou zijn. Elektrische bedden en elektrische stoelen , wifi, wasmachiene en dat allemaal voor een mooie prijs. Ik durf dit gerust aan iedereen aan te bevelen. Vooral als je graag fietst of wandelt en van rust kunt genieten, ben je op het juiste adres. Het is super schoon.

Héérlijk om hier tot rust te komen en te genieten!

Ans van Blijswijk en Jaap Roos
19-6-2019

Wij hebben dit jaar voor de derde keer een weekje doorgebracht in dit prachtig gelegen vakantiehuis. Je vindt hier ruimte, rust, alleen maar groen om je heen, fluitende vogels en ruisende bomen. Paradijselijk gewoon. Het vakantiehuis is super schoon, met zorg ingericht, comfortabel en van echt alle gemakken voorzien. Een compleet plaatje om hier te vertoeven. De gasten worden bij aankomst verrast met een leuk verrassingspakket en maken kennis met de hartelijke en lieve eigenaren, Jan en Helma.

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldig

Dick en Lia van Gelder
29-4-2019

Een geweldig verblijf heerlijk in de vrije natuur ver weg van de drukte

Gereisd Met partner in april 2019

Bij Erve Spit is rust en ruimte! Grandioos!!

Joost Kolf
22-4-2019

Beste Jan en Helma Vandaag terug gekomen uit een geweldige streek waar rust en ruimte ons hebben goed gedaan! Bij ERVE SPIT was het deze week heerlijk toeven!! Het was genieten van een schitterende omgeving, waar wij elke dag met de fiets mooie tochten hebben gemaakt. En wat hebben wij het getroffen met een lekker zonnetje deze week! Bijzonder was onze kennismaking met Jan en Helma waar wij te gast waren! Zo vriendelijk en hartelijk! Het huisje was zeer compleet en staat voor Nederland op een unieke locatie! Dank je wel Jan en Helma voor jullie betrokkenheid en de leuke gesprekken! Wij komen zeker nog eens terug, want wij zijn zeer tevreden en kijken terug met een goed vakantie gevoel! Hartelijke groeten van Coby en Joost Kolf uit Numansdorp

Gereisd Met partner in april 2019

Fantastisch huisje en omgeving.

John en Joke
23-10-2018

Wij hebben een heerlijke week gehad. Een warm welkom bij twee lieve mensen. Een gezellig compleet ingericht huisje. Heerlijk de rust en prachtige natuur voor wandelingen en fietstochten. Het weer zat mee voor ons. Prachtige fietstochten gemaakt. Verrassend wat lekkers bij aankomst, eitjes en krantje voor de deur, zo lief. Heerlijke zitjes met prachtig vrij uitzicht. Prima bedden en schoon. Al met al, wij hebben een heerlijke week achter de rug en zeker het plan voor herhaling. Lieve Jan en Helma, bedankt voor de gastvrijheid. John en Joke uit Amstelveen.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

FANTASTISCH!!

Jaap Roos en Ans van Blijswijk
2-8-2018

Bij aankomst een allerhartelijkst en warm ontvangst door Jan en Helma. In het vakantiehuis worden de gasten verwend met een heerlijk welkomstpakket. Het huis is sfeervol en huiselijk ingericht en ècht van alle gemakken voorzien! Je kan het zo gek niet bedenken maar overal is over nagedacht. Het huis is superschoon! Prachtige mooi onderhouden tuin, meerdere zitjes en overal groen om je heen waar je ook kijkt. Het weer was schitterend, er heerste een serene rust. Je hoorde alleen maar gevarieerd vogelgezang . Je waant je even in een 'paradijs'! Lieve Jan en Helma wij hebben een heerlijke en gezellige week bij jullie doorgebracht. We komen héél graag weer een keer terug. Veel liefs van Jaap en Ans

Gereisd Met partner in mei 2018

Wij waren hier voor de 4 e keer.

Janke en Gerrit
5-6-2018

Het was prachtig weer in mei. Dat was weer genieten van het huisje en de tuin. Wij hebben heerlijk gewandeld en gefietst in de prachtige omgeving en heerlijk in de tuin gezeten genieten van de tuin en de vogelzang. Tot de volgende keer.

Prima vakantie verblijf ,lekker rustig,prima

johannes en tine kooy
23-5-2018

Wij waren er voor de 5 de keer en het was net als de vorige keren prima voor elkaar. Alles netjes en schoon ,alles aanwezig, gezellige en gastvrije mensen ,lekkere rustige omgeving ,lekker fietsen in de mooie omgeving. Echt een aanrader. Misschien wel tot volgende jaar. Jan en Helma jullie zijn fantastische gastvrije gastheer en gastvrouw. Nogmaals bedankt.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij waren hier voor de 3e keer, dat zegt genoeg.

Gerrit en Janke Gillebaard
27-1-2018

Jan en Helma zijn heel gastvrij. Zij verhuren een vakantiewoning met alles erop en eraan. In de omgeving kun je prachtig fietsen en wandelen. Het was een goede keus van ons om in december een weekje vakantie te nemen. Deze keer viel er sneeuw toen wij er waren. Prachtig mooi landschap waar altijd in de natuur iets te beleven is. Ook hebben wij weer veel reeën gezien. Tot de volgende keer.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk vakantiehuisje!

Leida
21-1-2018

Eigen vervoer is wel nodig, fiets/auto.

Gereisd Met partner in januari 2018

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Erve Spit in Lattrop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Erve Spit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.