Camping Erfgoed Bossem

Camping Info

Meer campinginfo

13 reviews over Camping Erfgoed Bossem

• 7Steen07-08-2019

Gezellig, mooie natuur, accomodatie aanpassen!

Lodge tent nr. 7 . Het erfgoed is mooi en de natuur eromheen ook! In de tent is het een en ander aan vervanging toe: bankje zit niet lekker en is oud en vies, geen scherm voor het toilet , de badtube lekt en je kunt je niet afspoelen (koud of warm kraan mengen lukt niet) dit doe je op de camping. Deze douche is lekker warm en goed. Verder meubels ok! Bedden lagen redelijk. Genoeg schone handdoeken en mensen van het erfgoed zijn aardig. Geen haakjes of rekjes of kast om kleding op te hangen. (Dus leg je alles op een stoel, jammer. Mijn advies zou zijn overnacht eens in de tent en pas wat dingen aan dan is het een super locatie!

• 6Staat v/h sanitair

• 3Ferry01-05-2019

Een grote teleurstelling

Een grote teleurstelling! In verhouding ontbijt en verblijf 132 euro. Daarvoor kregen wij een gedateerd verblijf die groezelig is. Bankje zit zeer slecht en is vies. Keukenspullen niet compleet. Slot deur werkt niet goed. Ontbijt minimaal (een appel en een sinaasappel voor twee personen?) en nauwelijks beleg. Stoeltjes om buiten te zitten zijn slecht. Geen theedoeken, handdoeken waren vergeten.

• 2Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 2018
    7M&M06-08-2018

Leuk, misschien ooit nog een keer.

Een hele leuke plek in Twente. Leuke lodgetenten en leuk om eens te proberen. Wij hadden geluk met mooi weer. Het was alleen zo heet (de eerste dag 36 graden), dat je overdag niet bij je tent kon verblijven. Er zat geen parasol bij, deze was in de omgeving nergens meer te koop en ook de accommodatie kon niks regelen... dit was erg jammer, daardoor konden we met de kleintjes niet lekker buiten zitten. Verder was bij ons de tobbe helaas lek (dit maakt het eigenlijk juist zo leuk) en hadden we 1 dag de ontbijtmand besteld. Dit is dan 11 euro pp en 5 euro per kind. Hier krijg je heel weinig voor, dit vonden wij het geld niet waard. Het is wel makkelijk zo voor de eerste dag. Je moet er van houden dat je met alle tenten op elkaar uitkijkt en samen een veldje deelt. Zo wordt het niet aangeboden. Wij vonden dit met kleine kinderen wel erg leuk vanwege het spelen. Wij zouden hier misschien wel weer eens terugkomen voor een kort verblijf.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Annie07-07-2018

Super

Alles was perfect, mooie uitstraling, goede service en ontzettend gastvrije mensen

• 9Jan Clemenkowff22-05-2018

Heerlijk, rust, genieten en kinderparadijs.

Alleen maar goede dingen. Heerlijk rust en genieten van de omgeving en de gastvrijheid. Echt helemaal top met een heerlijke twinlodge met fantastisch uitzicht. Het belangrijkste dat onze zoon van ruim 2 jaar de tijd van zijn leven heeft gehad met skelters, trekkers, motors etc. waar die op kon rijden en de koeien, kippen en hanen.....in een woord TOP !

• 9wiepie hoekstra15-04-2018

fantastisch!

Prachtig huis met goede bedden op een schitterend terrein voor ons als vriendengroep met 10 personen,heerlijk met zijn allen aan eet tafel kunnen eten,bijpraten en bijkomen.

• 2017
    8Winnie Waalwijk10-12-2017

Wij vonden de accomodatie heerlijk

Je moet van wandelen of lezen houden in deze mooie rustige omgeving. Wij zijn familie van elkaar en omdat we ver uit elkaar wonen zijn we een traditie begonnen om ieder jaar een lang weekend de "hei" op te gaan om wat tijd met elkaar door te brengen en een ons nog niet bekend stukje Nederland te leren kennen of opnieuw te bezoeken. Deze boerderij is mooi gelegen, prachtige natuur, comfortabele kamers, mooie ruimte om te eten, te relaxen, te converseren, borrelen, etc.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 8Tineke05-09-2017

Slapen in een kubusje onder een glazen de sterren!

Super leuk lief klein vakantiehuisje waar echt alles in zit wat je nodig hebt! Je kunt er heerlijk eten in de bijgelegen boerderij (of een stoofpotje in je eigen kubus opwarmen) en 's avonds een vuurkorfje met een zak hout erbij huren. Wel even van te voren bestellen, is handiger! Hadden wij niet goed gelezen maar toch kon alles, super! Maar je kunt natuurlijk ook zelf eten en drinken meenemen. Want met alles erop en eraan is het niet echt goedkoop! Wij waren voor 1 nacht met ontbijt en diner, wijn, vuurkorf en slapen bijna € 300,00 kwijt en dat is natuurlijk best prijzig als je naar boven moet klimmen voor je bedje! (wat trouwens wel heerlijk sliep!)

• 8Eetgelegenheden

• 9Ricardo16-07-2017

Slapen onder de sterren!

Overnachten in een sterrenkubus. Een minichalet met dubbele verdieping. Boven slapen en beneden een bankje, keuken, wc en douche. Erg vernuftig gedaan. Je slaap onder een lichtkoepel en kunt dus van de sterren genieten 's avonds. Personeel is vriendelijk en en de kubus is schoon en netjes. Een aanrader!

• Oude reviews

10Marjanne Evers19-08-2016

Geweldige accomodatie

Erg mooi opgezet, camping met luxe tenten met alles er op en aan!!glamping dus!!bijzonder goed geschikt voor kinderen boederij met wat kleinvee veel speelruimte

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

0 tips over Camping Erfgoed Bossem

0 vragen over Camping Erfgoed Bossem

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • SchaduwplaatsenAanwezig

• Soort gerechtenLunchpakketten