Landhuis Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting)

Landhuis
Kleine hotelsWeer vandaag6°1°
Landhuis Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting)
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting) voor je op een rij gezet:

Laatste review

Hebben 2 overnachtingen gedaan in de Sterrenkubus. De inrichting was 'groots' In een kubus van 3x3x3 meter. Alles zat erin, keukentje met koelkast, magnetron, kookplaatje en voldoende serviesgoed. Toilet en douche. En een zitbanken (was wel laag zitten) met tafeltjes met extra bergruimte. Heerlijk tweepersoonsbed op de 1e verdieping met een trap bereikbaar. En natuurlijk de koepel op het dak, waardoor je een mooi uitzicht hebt op de sterren. Het ontbijt was heerlijk (bijgeboekt) Mooi gevulde picknickmand.

Gastvrouw heel vriendelijk en bij problemen direct oplossing. Top.

Ook de grote verblijfsruimte is heerlijk om te vertoeven. Ziet er allemaal verzorgd uit. Aanrader!!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Parkeren mogelijk
Kinderopvang

175 reviews over Landhuis Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting) in het Nederlands

Geniet van de sterren aan het firmament

Guilli,
27-11-2018

Gastvrouw heel vriendelijk en bij problemen direct oplossing. Top.

Volgend jaar gaan we weer !

Carina,
18-11-2018

Superleuke locatie met meerdere mogelijkheden om te overnachten. Ooit een keer in de sterrenkubus geslapen en nu terug gekomen met onze peuter voor een weekje vakantie op dit mooie erf... We hebben in 't Huuske geslapen, een vakantiehuis voorzien van alle gemakken !

Heerlijk rustige omgeving, heerlijk eten

Op het erf is er door de koeien, geitjes en kippen altijd wel wat te zien, voldoende mogelijkheden in de buurt een leuke dag uit te hebben :)

Rust, ruimte. Top in Twente.

Ans Tesselaar,
16-11-2018

Zoek je een mooie omgeving, met veel rust, fantastisch gebied om te fietsen en te wandelen, aarzel dan niet. Ga naar Twente. Rust en ruimte. En kies dan voor een perfecte accommodatie. Erfgoed Bossem heeft het. Aardige mensen, koeien, kippen, alles wat bij een boerenerf hoort. En als dan de zon in de late middag nog even schijnt, dan is een wandeling, letterlijk om de hoek van de deur, een aanrader. De zon ging onder en liet een geelrode lucht achter. Fantastisch, een schouwspel.

Dikke aanrader!

Stella de Smit,
23-10-2018

Super naar ons zin gehad! Ja, de kubus is piepklein maar alles zit er in wat je nodig hebt. Het terrein is erg leuk en vrij ingericht, genoeg privacy en geen geluidsoverlast. Prachtige landelijke omgeving! Goed gevulde ontbijtmand waarbij rekening werd gehouden met de niet-vleeseter. Echt een aanrader!

Heel mooi en rustig

Erwin,
21-8-2018

Heel erg gastvrij en vriendelijk personeel. Een hele mooie rustige omgeving. Zou zo weer heen gaan

In één woord: ge-wel-dig!

L. Overduin,
17-8-2018

Wat een heerlijke locatie! Het eten is hier echt top, wat een goede kok. We hebben hier fietsen gehuurd, de omgeving is erg leuk om te fietsen. Wij gingen hier de eerste keer van ons leven kamperen en het was boven verwachting! Een grote tent, handdoeken en goede bedden. De kinderen maken makkelijk contact. Echt een aanrader!

Fantastisch !

Jan Clemenkowff,
8-8-2018

Alles is hier leuk en goed.

De sfeer, de koeien, het eten, de entourage en ga zo maar door.

Heerlijk op de trekker en andere skelters voor de kinderen.

Fantastisch!!

Wim van Nieff,
17-7-2018

Schitterende accommodatie in een prachtige omgeving. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel! Wat maakt dit hotel zo bijzonder?

- het gezamenlijk dineren met de andere hotelgasten aan één lange tafel; je zit met

diverse andere 'lotgenoten' te genieten van de culinaire hoogstandjes van de kok

- "zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten" gaat hier helemaal op, getuige de

zelfbediening aan de bar. Gasten mogen zelf hun genuttigde consumpties

noteren die uiteindelijk bij de eindafrekening verrekend worden.

Fantastisch!! Genieten!

Debby,
3-7-2018

Fantastische locatie, rust, ruimte en luxe tenten, zeer gastvrij ontvangen

Ook het avondeten is een aanrader! Ontbijtmand in de ochtend was ook super fijn en heerlijk!

Aanrader dus

Fantastisch!

Coen,
2-7-2018

Wij kwamen met acht wielrenners na een prachtige, lange tocht aan bij Erfgoed Bossem. Wat heerlijk! Geweldig streekdiner met heerlijke wijnen, uitstekend geslapen in de lodgetenten en een rijke ontbijtmand zorgden ervoor dat we volkomen heropgeladen de volgende dag op pad gingen voor de volgende etappe. Een aantal van de mannen hebben al bedacht een keer met gezin terug te komen. Dank voor de gastvrijheid!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting) in Lattrop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.