Landhuis Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting)

Landhuis
Kleine hotelsWeer vandaag12°9°
Landhuis Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting)
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting) voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl

171 reviews over Landhuis Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting) in het Nederlands

Heel mooi en rustig

Erwin
21-8-2018

Heel erg gastvrij en vriendelijk personeel. Een hele mooie rustige omgeving. Zou zo weer heen gaan

In één woord: ge-wel-dig!

L. Overduin
17-8-2018

Wat een heerlijke locatie! Het eten is hier echt top, wat een goede kok. We hebben hier fietsen gehuurd, de omgeving is erg leuk om te fietsen. Wij gingen hier de eerste keer van ons leven kamperen en het was boven verwachting! Een grote tent, handdoeken en goede bedden. De kinderen maken makkelijk contact. Echt een aanrader!

Fantastisch !

Jan Clemenkowff
8-8-2018

Alles is hier leuk en goed.

De sfeer, de koeien, het eten, de entourage en ga zo maar door.

Heerlijk op de trekker en andere skelters voor de kinderen.

Fantastisch!!

Wim van Nieff
17-7-2018

Schitterende accommodatie in een prachtige omgeving. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel! Wat maakt dit hotel zo bijzonder?

- het gezamenlijk dineren met de andere hotelgasten aan één lange tafel; je zit met

diverse andere 'lotgenoten' te genieten van de culinaire hoogstandjes van de kok

- "zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten" gaat hier helemaal op, getuige de

zelfbediening aan de bar. Gasten mogen zelf hun genuttigde consumpties

noteren die uiteindelijk bij de eindafrekening verrekend worden.

Fantastisch!! Genieten!

Debby
3-7-2018

Fantastische locatie, rust, ruimte en luxe tenten, zeer gastvrij ontvangen

Ook het avondeten is een aanrader! Ontbijtmand in de ochtend was ook super fijn en heerlijk!

Aanrader dus

Fantastisch!

Coen
2-7-2018

Wij kwamen met acht wielrenners na een prachtige, lange tocht aan bij Erfgoed Bossem. Wat heerlijk! Geweldig streekdiner met heerlijke wijnen, uitstekend geslapen in de lodgetenten en een rijke ontbijtmand zorgden ervoor dat we volkomen heropgeladen de volgende dag op pad gingen voor de volgende etappe. Een aantal van de mannen hebben al bedacht een keer met gezin terug te komen. Dank voor de gastvrijheid!

Top!!

D. Visser
10-5-2018

Niet onze onze keer en zeker ook niet de laatste keer! Heel fijne plek. Rustig, groen, omgeving vol dieren en heel vriendelijke mensen. Het eten vanuit de boerderij is ook zeker een aanrader!

Minpunten? Geen idee.

Kortom, top!!

Super👍

Hendriek Post
25-4-2018

Heerlijk 4 dagen genoten van een prachtig en functioneel ingerichte lodge met een heuse houten tobbe👍

Gemoedelijke en ontspannen sfeer.

Alejandro
16-4-2018

Gemoedelijke en ontspannen sfeer. Goed verzorgd, hartelijke medewerkers. Netjes en schoon

Onvergetelijk!

Jelly
9-4-2018

De rust, het heerlijke eten, de mooie en goed verzorgde accomodatie maakten van ons weekend een heerlijk weekend om nooit te vergeten!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting) in Lattrop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.