Landhuis Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting)

Landhuis Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting)

9.2Fenomenaal

Nederland, Overijssel, Lattrop

9.2Fenomenaal

• 8.9Inrichting
  • 8.9Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting) voor je op een rij gezet:

Landhuis info

Meer landhuis info

187 reviews over Landhuis Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting)

• 2019
    8NGE12-08-2019

Heerlijk weekend!

wij hebben hier afgelopen weekend een nachtje doorgebracht met twee kleine kinderen van 1 en 2. We zijn zeer gastvrij ontvangen, twee kinderbedjes stonden klaar op de kamer en de keuken was zo flexibel om voordat wij aanschoven aan de table d’hote apart frietjes en groenten voor de kleintjes te serveren, waarna wij heerlijke gegeten hebben, terwijl de kinderen probeerden te slapen.... heerlijk vers en fris ontbijt de volgende ochtend. Nog even buiten gespeeld op de trampoline, schommel en bij de koeien, geiten en kippen gekeken en daarna genoten van de prachtige omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Milou12-08-2019

Super

Heel leuk verblijf in een mooi gebied. Wij sliepen in een boerderijkamer. Heel netjes en we hadden zelfs een stoomcabine in de badkamer! Het ontbijt was heerlijk, vooral de huisgemaakte cruesli is een aanrader.

• 9fam de Ronde12-08-2019

Ontspannen en gastvrije ervaring!

Alles prima geregeld, zeer gastvrij en makkelijk. Over alles is goed nagedacht. Voor ons als niet-kampeerders was de lodgetent een uitkomst, van bijna alle gemakken voorzien, zeer luxe gevoel van kamperen. Omgeving ook prachtig en meer dan genoeg dingen om te doen in de omgeving, voor elk wat wils, zeker ook voor jonge kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Gast12-08-2019

Zo kan het dus ook! Geweldig!!

Heerlijk overnacht in een twin Lodge. Onwijs genoten van het uitzicht en de gastvrije mensen die er werken. Je voelt je er direct erg thuis en welkom. Het diner op zaterdag is een absolute aanrader, en de omgeving ideaal voor een stevige wandeling of fietstocht . Wij zullen hier absoluut nog vaker gaan komen!

• 9Oscar van Agthoven12-08-2019

Super leuk.

Prachtige ligging midden in de natuur en op een werkende boerderij. Prachtige lodge-tenten. Je kunt ook eten op de boerderij, zowel ontbijt als diner. Ontbijt is top! Het diner bestaat, hoe kan het ook anders, met name uit vlees. Meer creativiteit, meer groente kan het geheel naar een nog hoger niveau tillen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9H. Verduyn08-08-2019

Geweldig

Gewoon een keer doen in de sterrenkubus. Vernuftig ingericht en helemaal compleet. Samen met mijn dochter. s'avonds vuurkorf. En sterren kijken toen het donker werd. Prachtig! Warm welkom en je mag zelf je drankjes inschenken. Geen gebruik gemaakt van restaurant maar het zag er allemaal keurig verzorgd uit. Een mooie rustige en gezellige plek. We komen zeker nog een keer terug

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Ilse van Vliet08-08-2019

Ge-wel-dig!!

Wij waren hier 2 nachten in een prachtige kamer in de boerderij. Ontzettend vriendelijke ontvangst, gemoedelijke sfeer en héérlijk gegeten. Ook de andere accommodaties zagen er verzorgd uit! Absoluut een aanrader.

• 10Marco Van den Hoorn08-08-2019

Heerlijk tot rust in prachtig Twente

Fantastisch verblijf. Zeer gastvrij, heerlijk ontbijt en prachtige kamer. Wie van wandelen houdt, is hier zeker op zijn plek. Ook de pizza avond was top! Kortom een 100% aanrader

• 10Renee Slot05-06-2019

Genieten!!

Een heerlijke plek om naar toe te gaan! Ontzettend vriendelijk en gastvrij en het eten..... fenomenaal!!! Biologisch, vers en met een mooi verhaal. Ons verblijf in een grote lodgetent was super. Heerlijke bedden, de kids vonden de tobbe geweldig. Het enige minpuntje was dat er nagenoeg geen interactie was tussen de kids en het boerenleven... helpen op de boerderij was leuk geweest.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9Christa15-05-2019

Doen!

Overnacht in een sterrenkubus. Klein maar fijn. De ladder naar boven was wel steil! Ontvangst, verblijf, ontbijtmand en mee-eten op de boerderij: alles helemaal prima. Gefietst in de mooie omgeving. Genoten. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2019

Landhuis Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting) info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personenMeer dan 12

• Soort gerechtenLunchpakketten