Landhuis Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting)

Landhuis
Landhuis Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting)
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting) voor je op een rij gezet:

165 reviews over Landhuis Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting) in het Nederlands

Top!!

D. Visser
10-5-2018

Niet onze onze keer en zeker ook niet de laatste keer! Heel fijne plek. Rustig, groen, omgeving vol dieren en heel vriendelijke mensen. Het eten vanuit de boerderij is ook zeker een aanrader!

Minpunten? Geen idee.

Kortom, top!!

Super👍

Hendriek Post
25-4-2018

Heerlijk 4 dagen genoten van een prachtig en functioneel ingerichte lodge met een heuse houten tobbe👍

Gemoedelijke en ontspannen sfeer.

Alejandro
16-4-2018

Gemoedelijke en ontspannen sfeer. Goed verzorgd, hartelijke medewerkers. Netjes en schoon

Onvergetelijk!

Jelly
9-4-2018

De rust, het heerlijke eten, de mooie en goed verzorgde accomodatie maakten van ons weekend een heerlijk weekend om nooit te vergeten!

Superleuke ervaring.

Han
27-3-2018

Genoten van de rust, de sfeer van een boerderij, verbleven in een sterrenkubus, wat een vrijstaand minihuisje is maar wel met alle voorzieningen en zelfs een sterrenkijker. Heerlijk ontbijt en diner met producten van de eigen boerderij en uit de streek en een kok die alles komt vertellen en duidelijk plezier heeft in zijn werk. Vriendelijke mensen en gewoon leuk om een keer te doen. Verblijven kan ook op de boerderij of in een grote tent of zelfs in een apart huis.

Geweldig!

Jaco van Maaren
13-2-2018

Wij hebben in een sterrenkijk bungalow overnacht. Leuke ervaring. Het is een soort tiny house; erg compact en van alle gemakken voorzien. Vooral fijn is dat je gewoon naar de grote zaal kan gaan. Lekker bij de open haard hangen. De sterrenkijker werkt niet echt fijn, daarvoor hoef je niet te gaan. Maar wel een super mooie locatie met erg vriendelijke mensen.

Heerlijk authentiek onthaasting op de boerderij

van Braak
12-2-2018

Op een authentieke boerderij met prachtige details genieten in luxe. Sfeervolle open haard op de deel zorgt voor gezelligheid en ontspanning, echt even helemaal weg en tijd om op te laden en ideeen op te doen. De liefde voor her boerenleven spat eraf.

Fantastisch !

Paul en Ardi
4-1-2018

Alles was top !

We komen hier al jaren, maar meestal in de zomer. Dit jaar hebben we hier Oud en Nieuw gevierd met voor ons vreemde mede gasten. Met een speciaal arrangement met Oud en Nieuw. We hebben nu gelogeerd in een zogenoemde "koestersuite". Alles was uitmuntend georganiseerd, warm, gezellig en erg goed verzorgd. Een echte aanrader. we komen zeker weer terug.

Geweldig

ria
30-12-2017

Dat het hier heel mooi en rustig is, met een hele goeie keuken!!

Vriendelijke eigenaren.

en mooie schone kamers.

Niets hoeft, alles mag

Linda
5-12-2017

Wat een heerlijke plek om te verblijven! Ruime kamers, een prachtig erf, uitstekende diners, vriendelijke mensen en een heerlijke haard om bij neer te ploffen. Veel oog en aandacht voor persoonlijke details, die je zeer welkom laten voelen. Ik ben binnen gekomen en, afgezien van een stevige wandeling door de omgeving, pas drie dagen later weer naar buiten gegaan. Wat een rust en ontspanning; heerlijk dat niets hoeft en alles mag.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting) in Lattrop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting) scoort een 8.79 uit 10 op basis van 165 reviews.