Landhuis
Kleine hotelsWeer vandaag24°15°
Landhuis Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting)

We hebben een aantal aanbieders voor Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting) voor je op een rij gezet:

HotelSpecials.nl

179 reviews over Landhuis Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting) in het Nederlands

Genieten!!

Renee Slot
5-6-2019

Een heerlijke plek om naar toe te gaan! Ontzettend vriendelijk en gastvrij en het eten..... fenomenaal!!! Biologisch, vers en met een mooi verhaal. Ons verblijf in een grote lodgetent was super. Heerlijke bedden, de kids vonden de tobbe geweldig. Het enige minpuntje was dat er nagenoeg geen interactie was tussen de kids en het boerenleven... helpen op de boerderij was leuk geweest.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Doen!

Christa
15-5-2019

Overnacht in een sterrenkubus. Klein maar fijn. De ladder naar boven was wel steil! Ontvangst, verblijf, ontbijtmand en mee-eten op de boerderij: alles helemaal prima. Gefietst in de mooie omgeving. Genoten. Voor herhaling vatbaar.

Een fijne nacht slapen in een prachtige omgeving!

L. W.
26-3-2019

We hebben een nachtje geslapen in de sterrenkubus. Al een bijzondere overnachting op zich : een klein huisje met een raam in het plafond waardoor je 's nachts naar de sterren kunt kijken. Ondanks het kleine huisje, namelijk 9 m2, was alles aanwezig. Een toilet, douche, keukenblokje, koelkast, zitje en natuurlijk een bed. Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker vers. Ook hebben we gebruik gemaakt van de vuurkorf, een aanrader!

Naast het bijzonder huisje is de omgeving prachtig. Je slaapt bijna tussen de koeien, waar je overdag lekker rond kan lopen. De sfeer op het erfgoed is erg relaxed en de mensen zijn heel gastvrij.

Gereisd Met partner in maart 2019

HotelSpecials.nl

Fantastisch verblijf, zeker een aanrader

Nadine Thomas
18-2-2019

Heerlijk verbleven op het erfgoed bossem. Gezellig in de sterrenkubus gelogeerd die van alles voorzien is, zoals een telescoop. Super schoon aangetroffen. Wij hebben genoten van het 4-gangen menu aan table d'hote op zaterdagavond - een bijzondere ervaring, je proeft hoe goed er gezorgd wordt voor deze biologische dieren. Een groot dank aan de excellente service van het erfgoed bossem team, heel hulpzaam en flexible. Bedankt voor het opsturen van de boeken die we waren vergeten. Zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in februari 2019

Geniet van de sterren aan het firmament

Guilli
27-11-2018

Hebben 2 overnachtingen gedaan in de Sterrenkubus. De inrichting was 'groots' In een kubus van 3x3x3 meter. Alles zat erin, keukentje met koelkast, magnetron, kookplaatje en voldoende serviesgoed. Toilet en douche. En een zitbanken (was wel laag zitten) met tafeltjes met extra bergruimte. Heerlijk tweepersoonsbed op de 1e verdieping met een trap bereikbaar. En natuurlijk de koepel op het dak, waardoor je een mooi uitzicht hebt op de sterren. Het ontbijt was heerlijk (bijgeboekt) Mooi gevulde picknickmand. Gastvrouw heel vriendelijk en bij problemen direct oplossing. Top. Ook de grote verblijfsruimte is heerlijk om te vertoeven. Ziet er allemaal verzorgd uit. Aanrader!!

Gereisd Met partner in november 2018

Volgend jaar gaan we weer !

Carina
18-11-2018

Superleuke locatie met meerdere mogelijkheden om te overnachten. Ooit een keer in de sterrenkubus geslapen en nu terug gekomen met onze peuter voor een weekje vakantie op dit mooie erf... We hebben in 't Huuske geslapen, een vakantiehuis voorzien van alle gemakken ! Heerlijk rustige omgeving, heerlijk eten Op het erf is er door de koeien, geitjes en kippen altijd wel wat te zien, voldoende mogelijkheden in de buurt een leuke dag uit te hebben :)

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Rust, ruimte. Top in Twente.

Ans Tesselaar
16-11-2018

Zoek je een mooie omgeving, met veel rust, fantastisch gebied om te fietsen en te wandelen, aarzel dan niet. Ga naar Twente. Rust en ruimte. En kies dan voor een perfecte accommodatie. Erfgoed Bossem heeft het. Aardige mensen, koeien, kippen, alles wat bij een boerenerf hoort. En als dan de zon in de late middag nog even schijnt, dan is een wandeling, letterlijk om de hoek van de deur, een aanrader. De zon ging onder en liet een geelrode lucht achter. Fantastisch, een schouwspel.

Gereisd Met partner in november 2018

Dikke aanrader!

Stella de Smit
23-10-2018

Super naar ons zin gehad! Ja, de kubus is piepklein maar alles zit er in wat je nodig hebt. Het terrein is erg leuk en vrij ingericht, genoeg privacy en geen geluidsoverlast. Prachtige landelijke omgeving! Goed gevulde ontbijtmand waarbij rekening werd gehouden met de niet-vleeseter. Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Heel mooi en rustig

Erwin
21-8-2018

Heel erg gastvrij en vriendelijk personeel. Een hele mooie rustige omgeving. Zou zo weer heen gaan

Gereisd Met partner in augustus 2018

In één woord: ge-wel-dig!

L. Overduin
17-8-2018

Wat een heerlijke locatie! Het eten is hier echt top, wat een goede kok. We hebben hier fietsen gehuurd, de omgeving is erg leuk om te fietsen. Wij gingen hier de eerste keer van ons leven kamperen en het was boven verwachting! Een grote tent, handdoeken en goede bedden. De kinderen maken makkelijk contact. Echt een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Landhuis info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personenMeer dan 12

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting) in Lattrop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Landhuis Erfgoed Bossem (Bijzondere overnachting)