Camping De Rammelbeek

Camping De Rammelbeek
8,2

9 tips over Camping De Rammelbeek

J.Ommers, 12-8-2014

"n veldhook, gezellig en lekker eten voor een redelijke prijs

dierentuin Nordhorn, leuk en betaalbaar (kortingskaarten bij de receptie)

fietsroutes, gratis te verkrijgen bij de receptie

J.bunte, 12-8-2014
Dagje dierentuin in Nordhorn,leuk en betaalbaar
andries vd zwaag, 13-4-2014

je hoeft je geen dag te vervelen want er is altijd wel wat te doen.

Wilt eens leuk en gezellig kamperen dan is deze camping de moeite waard en voor de afstand hoeft u het niet te laten.

We hebben een aantal aanbieders voor De Rammelbeek voor je op een rij gezet:

Ton, 1-9-2013

Er zijn mooie fietstochten te maken in de omgeving. Klooster Frenswegen in Duitsland is aardig en heeft een leuk café erbij als tussenstop. Nordhorn is leuk en ook Denekamp. Ootmarsum is aardig, zeker als je van kunst houdt (en van krentenwegge).

Bij Denekamp is tuincentrum Oosterik de moeite waard. Vlak in de buurt is amateursterrenwacht Cosmos, de receptie heeft kortingsbonnen hiervoor. In Nordhorn is een golfslagbad (onoverdekt).

Grams, 3-7-2013
Los hoes openluchtmuseum te Ootmarsum, hier kregen we bij de receptie zelfs kortingskaarten voor.
harmelink, 28-6-2013
Dierentuin in Nordhorn, hier kregen we zelfs vrijkaarten voor bij de receptie, dat is nog eens service voor je gasten!

Rina Zinger, 15-5-2013
Ootmarsum is een aanrader. De sterrenwacht Cosmos is eveneens aan te bevelen.
boelman, 29-7-2012

Boodschappen doen in Nordheim (D.) Dat os dichterbij en groter dan de dichtsbijzijnde AH o.i.d.

Twentse Welle in Enschede = leuk

Marmat, 21-2-2012