Hotel De Holtweijde

Hotel De Holtweijde

15 tips over Hotel De Holtweijde

Michiel, 26-3-2014

Verschillende type suites waaronder zelfstandige gebouwen.

Afhankelijk van het gezelschap zou ik een ander type kiezen, bijvoorbeeld huisjes/ royal suite met gezin of landhuis met twee suites voor ouders met oudere kinderen en/of twee koppels.

sandraenmark, 1-1-2014
Het prachtige zwembad en het mooie wellness center!
Yvon Hendriks, 14-10-2013
Boek het Naber arrangement, een goede manier om de prachtige streek te verkennen. Bezoek Ootmarsum voor een royale dosis cultuur en gezelligheid.

We hebben een aantal aanbieders voor De Holtweijde voor je op een rij gezet:

Menno en Carolien, 30-6-2013

Plaatsje Ootmarsum.

Bistro De Zoeke in Denekamp is een restaurant waar je heerlijk kunt eten. Is er 6 kilometer vandaan en dus ook op de fiets goed te doen. Echt een aanrader.

Eric Pennings, 4-6-2013
Wij hebben heerlijk op het terras kunnen genieten van het landelijke uitzicht. De driving range geeft je de mogelijkheid om de golfballen 150 meter of verder! weg te slaan.
Hazel, 11-5-2013
Bezoek Oostmarsum, een erg leuk plaatsje met veel galeries.

Gerard , 23-3-2013
Boek online, dan bespaart u een hoop geld!
Fam Spoor - Villena, 25-2-2013
Ga niet alleen in de mooie zomermaanden. Ook nu was het zeer geschikt, door de warme van de plek binnen.
yvettevana, 3-2-2013
Restaurant De Zoeke (www.zoeke.nl) is 10 minuten rijden en een leuke afwisseling voor als je een keer buiten het restaurant van de Holtweijde wil eten. Leuke afwisselende kaart. Fijne inrichting, professionele bediening.
Rolf Uytenbogaart, 28-12-2012
Gezellige wandelingen met erwtensoep halverwege

We hebben een aantal aanbieders voor De Holtweijde voor je op een rij gezet: