Hotel De Holtweijde

• Sauna

135 reviews over Hotel De Holtweijde

• 6Sam21-10-2020

Prijs/kwaliteit uit balans

Op aanraden van een vriendin hebben we gekozen voor het gastronomische arrangement, twee nachten plus diner in de Royal Suite. De kamer was nogal verouderd en er blijken maar vijf kamers gerenoveerd te zijn die dus lijken op de plaatjes. Voor ruim 800 euro (2 nachten plus ontbijt en diner) vonden wij het écht uit verhouding. Eten is prima maar de service matig. Voor de Lunch, twee kroketten op brood, moesten we een uur wachten, geen excuses verder. Thee en koffie was niet aangevuld moesten we zelf om vragen. Het zwembad is overigens erg fijn. Vind dat je met deze prijzen mensen in de watten moet leggen dat had gevoel had ik nietz

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2020

• 8Fam. hessing10-10-2020

Geweldig, behalve de prijzen in het restaurant

Het is ons prima bevallen. nette kamer, goed uitgerust, schoon, heerlijk ontbijt en diner, maar leg mij eens uit waarom een glas kokend water met 3 blaadjes muntthee €5,95 moet kosten. En bij aankomst krijg je een voucher voor een kop koffie. Wij hadden 1 koffie en 1 cola zero, en op de rekening stonden 2 koffie en 1 zero. Koffie overdag kost €3,30, in het restaurant € 5,50? Gevraagd waar dit verschil in zit......als antwoord kregen we , omdat er een bon bonnetje bij zit. €2,20 voor 1 bonbon? Heeft gemaakt dat wij de volgende avond niet meer in het restaurant zijn gaan eten. Wij zijn van mening dat de prijzen van drank erg hoog zijn, maar dat het verder een prima verblijf was

Gereisd met partner in oktober 2020

• 4Dhr. vd D06-10-2020

Service van dramatisch niveau

Je kunt het vast beter treffen, maar voor ons was dit géén prettige ervaring. Vanaf 15:00uur hadden we in kunnen checken, maar duurde "15-20 minuutjes langer." Dat werd meer dan 60(!!) 'minuutjes'. Geen excuus, geen drankje van het huis in de tussentijd en enkel "bedankt voor het lange wachten." 'T deed bijna een beetje pijn. Achteraf niet eens de vraag of we een fijn verblijf hebben gehad of iets in die trant, maar uiteraard wel de rekening presenteren van het bestelde drankje tijdens de verplichte wachtsessie. Daarnaast gedateerde (junior)suite, met geen enkel fatsoenlijk geplaatst stopcontact. Dus mobiel op de vloer aan de lader door een lamp af te koppelen... Zwembad is prima, ligging van hotel is voor fietsers mooi als uitvalsbasis, voor wandelen/hardlopen kun je beter eerst een eindje rijden. Maar goed, dan loop je wel het risico op service van een droevig niveau. Ik hoop voor een ieder op een betere ervaring, succes!

Gereisd met partner in oktober 2020

• 9Marijke van Diepen Kramer28-06-2020

Land van Herman: toppie!

De Twentse humor wordt met verve door al het personeel in vriendelijk- en behulpzaamheid uitgedragen. Zij, de ambiance en geboden sport mogelijkheden maken het verblijf tot een uitstekende keuze.

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Willem16-05-2020

Goddelijk

Wij waren hier 1/2 mei 2020, corona-tijd dus. Super ontvangst, personeel, en improvisatie gezien de corona omstandigheden. Heerlijk gegeten, gedronken, gefietst, gewandeld. Top, voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2020

• 2R.J.van Kleef21-04-2020

Een grote teleurstelling

Kamer was ijskoud en niet meer warm te krijgen.Na driemaal klagen niet opgelost. Diner kwantitatief onder de maat. Boven op de BIB Gourmand menuprijs moest voor het garnituur bij het hoofdgerecht extra worden betaald. Kamer vroegtijdig verlaten en uiteindelijk niet betaald. Diner uiteraard wel! Uiteindelijk zijn we zeer onbeschoft behandeld. En dat na 35 jaar bezoek.

Gereisd met partner in januari 2019

• 1Nynke Tiemersma09-02-2020

Nooit meer, onvriendelijk, oneerlijk.

Wij hebben bij aankomst een bon ingeleverd van " gift for you" , nu "wonderbon". De receptioniste heeft deze bon aangenomen en er verder niets over gezegd. Bij het uitchecken op zondag werd ons een factuur getoond waar de bon niet op verrekend was. De receptioniste (een andere dan op zaterdag) vertelde ons op een on vriendelijke manier dat de bon niet gebruikt kan worden. Discussie, genant omdat meerdere mensen stonden te wachten, en erg ongastvrij. Om een Lang verhaal kort te maken, Holtweijde had op de dinsdag erna wel de bon geincasseerd maar ons de volledige factuur gestuurd. Waardeloze service .

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Jerry Muller20-01-2020

Heerlijk verblijf gehad. Top hotel! Goede sfeer.

Heerlijk verblijf gehad. Lekker eten, mooie omgeving en zeer gastvrij!

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    2Jeroen15-11-2019

Nooit meer, opgelicht en vies

Duur en niet klantvriendelijk. Helaas viel het bezoek tegen. Vooral omdat men het nodig vond om 27,50 per nacht extra te rekenen voor een kinderbedje (zelfde in de winkel 29,95), thee 8 euro, onvriendelijk personeel en... vies huisje. Spinnenraggen en stof. Schoonmaak met de Franse slag. Helaas, geen herhaling voor ons. Jammer. In potentie zou het mooi moeten zijn. Kindvriendelijk hotel zonder Verschoon kussen bij het zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Mw. Ligthart05-10-2019

Heerlijk!

Met collega’s/nascholing hier geweest. Heel fijne cottages met mooi uitzicht, mooie natuur, goede sfeer met brandend haardvuur, heerlijk(!) eten en een goed, gastvrij team: complimenten!

Zakelijk gereisd in oktober 2019

Hotel De Holtweijde info