Weer vandaag1°-4°
8,5

123 reviews over Hotel De Holtweijde in het Nederlands

Goede faciliteiten en echt een plek om even helemaal tot rust te komen. Mooi zwembad en sauna. Goede kamers. Personeel wel zeer inflexibel en niet klantgericht. Drank duur en massages worden gegeven door ongediplomeerde stagiaires van 19 jaar. Met de feedback wordt weinig gedaan en je krijgt het gevoel alsof je lastig bent. In potentie dus een parel maar verkeerd management waardoor personeel echt ondermaats is voor deze prijs.

Gereisd met partner in januari 2019

Super

Frans,
19-9-2018

Mooie locatie, goede en vriendelijke service. Super.

Gereisd met partner in september 2018

Gaan we zeker nog een keer vaker heen!

Herink,
22-7-2018

Supergenieten van de natuur en heerlijke mogelijkheden als spa, sport en eten... goed personeel en de extras zijn fantastisch waardoor de kosten toch nog meevallen.

Gereisd met partner in juli 2018

R.J. van Kleef,
1-7-2018

Dat ze een ervaring ondergaan die, als ze van rust houden, niet zullen vergeten.

Culinair uitstekend. Porties mogen soms wat groter!

Gereisd met partner in februari 2018

mooi hotel maar toch nooit meer

HPJ,
15-2-2018

Kamers zijn uitstekend, beetje gedateerd hier en daar maar toch heel fraai.

Restaurant heel sfeervol, diners die we hier gebruikt hebben waren goed maar ook niet meer dan dat. Bestel wel de "exclusieve" frietjes er extra bij want anders is het wel erg karig.

In de andere ruimtes (behalve als je bij de open haard kon zitten) was het gewoon kil, schijnbaar niet echt warm te krijgen. Wij hebben het twee keer geprobeerd en zijn toch maar naar onze kamer gevlucht. Tweede avond was zelfs de cv niet aan bij het diner bij onze tafel. Na wat flauwe kul smoezen " de technische dienst is gewaarschuwd" bleek gewoon dat de cv dicht gedraaid was. Open draaien bleek dan toch voor wat warmte te zorgen. Beetje verkeerde zuinigheid. En zeker geen smoesjes, dat staat niet echt netjes.

De welness was een vervelende zaak, al de dag voor aankomst werden we gebeld dat een behandeling van mijn vrouw verschoven moest worden. Uiteindelijk resulteerde e.e.a. er in dat mijn vrouw -na een half uur wachten in de wachtruimte- medegedeeld werd dar er geen afspraak was. Jammer dan, geen verontschuldiging. Na de klacht hierover te hebben gedeponeerd bij de leidinggevende aan de balie werd beloofd dat deze hierover nog contact zou opnemen. Niet dus. Bij ons vertrek e.e.a. nog eens geventileerd aan een zeer vriendelijke dame aan de balie. Deze was het helemaal met ons eens dat dat zo toch niet kon. Zij zou dit persoonlijk met de directie bespreken en wij zouden hier van horen. Nooit meer wat van gehoord dus. Tja, wat moet je dan met een dergelijke service ? Wij hebben tot vandaag 15 februari gewacht of men toch het fatsoen zou hebben om te reageren. Maar zoals u kunt raden, niets van deze directie gehoord.

Gereisd met partner in februari 2018

Supergoed behalve de drank prijzen

Wilma,
12-2-2018

Geweldig hotel, mooie ruime kamers heerlijk eten, een groot minpunt zijn de prijzen van dranken.

6,95 voor een fles water, 4,20 voor een kop caffeine vrije koffie, 6 euro voor een glas wijn en 5,85 voor een flesje speciaal bier, dit is wel erg duur!

Gereisd met vrienden in februari 2018

Uitstekend, komen hier al 25 jaar tot tevredenheid

R.J.van Kleef,
10-12-2017

Een adres als je rust zoekt . Een goede keuken.Prettige kamers.Hier voelen wij ons thuis. Is zeer aan te bevelen.

Gereisd met partner in oktober 2017

Fantastisch, een voorbeeld voor velen!

Mark van het Bolscher,
25-10-2017

Personeel en klantvriendelijkheid is excellent. Prachtig hotel met mooie kamers en goede faciliteiten. Uitstekende keuken. Zeer sfeervol.

Gereisd met partner in oktober 2017

gastvrijheid

J. van der Hoek,
29-4-2017

Prachtige lokatie in rustige omgeving, uitstekend gastheerschap, schone en ruime kamer, heerlijke lunches en diners, relaxen bij de grote open haard, groot zwembad en fijne sauna.

Gereisd met partner in april 2017

Gastvrij hotel

han geerdink,
21-3-2017

Al vele jaren een van onze meest geliefde hotels met uitstekend restaurant.

Sfeervolle inrichting, mooie hotelkamer 73 3n 67; heel attent en invoelend personeel. Uitstekend ontbijt met geweldige keuzemogelijkheden. Super mooie ligging in mooie Twentse landschappen. Chapeau!!

Gereisd met partner in maart 2017

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Holtweijde in Lattrop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Holtweijde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.