Hotel De Holtweijde

Hotel De Holtweijde
8,9

121 reviews over Hotel De Holtweijde in het Nederlands

Gaan we zeker nog een keer vaker heen!

Herink
22-7-2018

Supergenieten van de natuur en heerlijke mogelijkheden als spa, sport en eten... goed personeel en de extras zijn fantastisch waardoor de kosten toch nog meevallen.

R.J. van Kleef
1-7-2018

Dat ze een ervaring ondergaan die, als ze van rust houden, niet zullen vergeten.

Culinair uitstekend. Porties mogen soms wat groter!

mooi hotel maar toch nooit meer

HPJ
15-2-2018

Kamers zijn uitstekend, beetje gedateerd hier en daar maar toch heel fraai.

Restaurant heel sfeervol, diners die we hier gebruikt hebben waren goed maar ook niet meer dan dat. Bestel wel de "exclusieve" frietjes er extra bij want anders is het wel erg karig.

In de andere ruimtes (behalve als je bij de open haard kon zitten) was het gewoon kil, schijnbaar niet echt warm te krijgen. Wij hebben het twee keer geprobeerd en zijn toch maar naar onze kamer gevlucht. Tweede avond was zelfs de cv niet aan bij het diner bij onze tafel. Na wat flauwe kul smoezen " de technische dienst is gewaarschuwd" bleek gewoon dat de cv dicht gedraaid was. Open draaien bleek dan toch voor wat warmte te zorgen. Beetje verkeerde zuinigheid. En zeker geen smoesjes, dat staat niet echt netjes.

De welness was een vervelende zaak, al de dag voor aankomst werden we gebeld dat een behandeling van mijn vrouw verschoven moest worden. Uiteindelijk resulteerde e.e.a. er in dat mijn vrouw -na een half uur wachten in de wachtruimte- medegedeeld werd dar er geen afspraak was. Jammer dan, geen verontschuldiging. Na de klacht hierover te hebben gedeponeerd bij de leidinggevende aan de balie werd beloofd dat deze hierover nog contact zou opnemen. Niet dus. Bij ons vertrek e.e.a. nog eens geventileerd aan een zeer vriendelijke dame aan de balie. Deze was het helemaal met ons eens dat dat zo toch niet kon. Zij zou dit persoonlijk met de directie bespreken en wij zouden hier van horen. Nooit meer wat van gehoord dus. Tja, wat moet je dan met een dergelijke service ? Wij hebben tot vandaag 15 februari gewacht of men toch het fatsoen zou hebben om te reageren. Maar zoals u kunt raden, niets van deze directie gehoord.

HotelSpecials.nl

Supergoed behalve de drank prijzen

Wilma
12-2-2018

Geweldig hotel, mooie ruime kamers heerlijk eten, een groot minpunt zijn de prijzen van dranken.

6,95 voor een fles water, 4,20 voor een kop caffeine vrije koffie, 6 euro voor een glas wijn en 5,85 voor een flesje speciaal bier, dit is wel erg duur!

Uitstekend, komen hier al 25 jaar tot tevredenheid

R.J.van Kleef
10-12-2017

Een adres als je rust zoekt . Een goede keuken.Prettige kamers.Hier voelen wij ons thuis. Is zeer aan te bevelen.

Fantastisch, een voorbeeld voor velen!

Mark van het Bolscher
25-10-2017

Personeel en klantvriendelijkheid is excellent. Prachtig hotel met mooie kamers en goede faciliteiten. Uitstekende keuken. Zeer sfeervol.

gastvrijheid

J. van der Hoek
29-4-2017

Prachtige lokatie in rustige omgeving, uitstekend gastheerschap, schone en ruime kamer, heerlijke lunches en diners, relaxen bij de grote open haard, groot zwembad en fijne sauna.

Gastvrij hotel

han geerdink
21-3-2017

Al vele jaren een van onze meest geliefde hotels met uitstekend restaurant.

Sfeervolle inrichting, mooie hotelkamer 73 3n 67; heel attent en invoelend personeel. Uitstekend ontbijt met geweldige keuzemogelijkheden. Super mooie ligging in mooie Twentse landschappen. Chapeau!!

Heel comfortabel en verrasssend

Twente liefhebber
24-2-2017

Wat niet goed? alles goed ! Leuke ontvangst bij open haard met espresso en wegge, zeer prettige kamer met 'Twents' uitzicht, prima keuken (ook al was DE kok niet aanwezig) en goed-lekker wijnarrangement, echt interessante digestieven en heerlijke rookkamer voor de verdiende espresso met Petite Champagne Cognac bij de Hajenius: gewoon genieten.

Prachtige plek, prijzig ontbijt

Hermine Koning
25-10-2016

We verbleven in een huisje op de onderste verdieping en onze vrienden in het hotel. Dat was vreemd want tegelijk geboekt en de bovenverdieping in onze cottage was leeg. Het was gezelliger geweest als we bij elkaar hadden gezeten.

De cottage was geweldig. Ruim en van alle gemakken voorzien. Koffie en theefaciliteiten en een schaaltje vers fruit.

We hebben heerlijk gefietst en gewandeld in de mooie omgeving. Ook het diner was prima.

Wel opmerkelijk dat je in zo'n redelijk geprijsd hotel npg 19 euro per persoon voor het ontbijt moesten afrekenen.

Dat vonden wij echt buiten proportie.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Holtweijde in Lattrop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Holtweijde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Holtweijde scoort een 8.92 uit 10 op basis van 121 reviews.