Camping De Bergvennen

Meer camping info

216 reviews over Camping De Bergvennen

• 2018
    10Jan en Anne18-09-2018

Super Aanrader! Prachtige omgeving!

Een prachtige camping! Wij hadden een ruime open plek met nog genoeg naaldbomen om ons heen dat je toch het gevoel had in het bos te staan ergens in Frankrijk! Sfeer was goed en vriendelijk, wat een rust om ons heen! Direct op de Duitse grens gelegen, je kon zo met je fiets naar Duitsland toe, lekker een ijsje eten :) De eigenaren van de camping waren zeer vriendelijk en behulpzaam! Ze hebben een leuk restaurantje en terrasje. Het meertje is heerlijk voor de kinderen, om te spelen en zwemmen. wij vonden het ook helemaal niet erg dat er af en toe op ons veld de wifi wat minder was, ik vind het juist heerlijk om even NIET met het internet verbonden te zijn, of de hele dag je whatsapp te checken etc. Je komt gewoon echt tot rust in dit gebied! Veel gewandeld in het schitterende natuurgebied! De eigenaren laten je ook helemaal met rust echt heel fijn! Eigenlijk doet het me een beetje aan vroeger denken, een beetje terug in de tijd! Een 10!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Wesselius19-08-2018

Super

Mooie nette camping. We hebben een week lang genoten. Leuke uitstapjes gemaakt naar oa dierentuin münster en bad bentheim. Heerlijke pannekoeken bij bolle Jan en schnitzels bij kakelbont. Vriendelijke beheerder. Alleen jammer dat er geen WiFi is bij de accomodatie maar hier wordt aan gewerkt.

• 8Leon19-08-2018

Ruimte,kindvriendelijk, schoon,schaduw, rust

Prachtige camping. Deze zomer waande ik me in Frankrijk. Door de hoge naaldbomen. Ruime plekken. Zeer vriendelijk ontvangen door het personeel/eigenaar. Jammer dat het zo rustig was, Zo te zien moet deze camping nog echt (her) ontdekt worden. Zwemvijver mooi aangelegd en veel speelplezier dmv slingertouwen, ponton en surfplanken die vrij te gebruiken waren. Sanitair prachtig en nieuw. Een grote douchekop uit t plafond. Waar kom je dat tegen? Prijzen heel aantrekkelijk en leuke aanbiedingen. Kortom zeker een plek om terug te komen.

• 8Staat v/h sanitair

• 9Wilma Knuiman13-08-2018

Zeer de moeite waard!

Camping de Bergvennen is een camping met erg ruime plekken en een weids uitzicht. Het is gesitueerd rondom een schitterend vennetje, waarin naar hartelust gespeeld kan worden. Naast het vennetje is een visvijver voor de liefhebbers van vissen. Op de camping zijn veel speelmogelijkheden voor kinderen. Er zijn ook voldoende plekken voor rustzoekers, mensen die willen genieten van de schitterende natuur rondom de camping. Vanuit de camping zijn veel fiets- en wandelmogelijkheden. De beheerder is vriendelijk en hulpvaardig. Kortom een camping om aan te bevelen. Wij hebben er in ieder geval met plezier een aantal weken gestaan.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8de With10-08-2018

Volgend jaar gaan we weer heen.

Prachtige camping, heerlijk rustig. Schone camping. Aardig personeel. Daar je op een grensgebied zit is internet slecht. Jammer dat er geen wifi is over de hele camping.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8marit07-08-2018

leuke camping

prachtige campingplaatsen met veel schaduw, maar ook genoeg zon. leuk terras, lekkere hapjes en veel rust.

• 9snijder04-08-2018

heer...lijk....

heerlijk..derde jaar op rij en nog net zo leuk!! optie voor vaste plaats ook in bespreking

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Jeroen31-07-2018

Komen zeker terug!!

Mooie ruime plekken, zeer overzichtelijk ook wanneer je met kleine kinderen gaat kamperen. Prachtig mooie ligging in een natuurgebied. Genoeg recreatie voor kids, waaronder een prachtig mooie zwemvijver. De sfeer gemoedelijk en gezellig. Ook de beheerders en personeel zeer vriendelijk.Kortom hier komen we zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10fam akkermans27-07-2018

super aanrader

alles was leuk de kinderen genoten hier

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Joris26-07-2018

geweldig fiets gebied op een rustig

de ligging is geweldig. Net op de grens met Duitsland. Een uitgebreid fiets en wandel gebied waarover je bij de recepitie gratis uitleg routes kunt krijgen. Er hangt een vriendelijke ontspannen sfeer nu er een nieuwe beheerder op zit.

Gereisd met partner in juli 2018

Camping De Bergvennen info