Camping De Bergvennen

216 reviews over Camping De Bergvennen

• 2019
    8Theo ter Huurne02-08-2019

Prachtige dagen gehad

Ondanks de mindere reviews zijn we toch gegaan. Blij dat we gefaan zijn. Wat een mooie en verzorgde camping is dit. Bij binnenkomst meende een andere gast dat ze recht hadden op onze plek. De beheerder boekte direct om naar een plek die we zelf uit mochten kiezen aan de prachtige vijver. Wat een aardige man was dat en behulpzaam. Prachtige omgeving en heerlijk gefietst. Wij komen zeker nog eens terug.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 8Helma26-07-2019

Heerlijk plekje.

Mooie schone ruime plek. Mooi gebied om te fietsen in zowel Nederland als Duitsland.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Kedoes18-07-2019

Ruim opgezette caravan plaatsen. Kinderen hebben van alles te doen, van knutselen, schminken tot kinder disco. Leuke visvijver waar de kinderen mooi kunnen leren vissen! Voor de ouders of ouderen zijn er s’avonds ook veel activiteiten!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Ria Kassenberg27-06-2019

Super!

Wat een nette camping aardige beheerder werden vriendelijk geholpen en de omgeving is prachtig heerlijk gefietst

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 8R.Lommerse21-06-2019

Heerlijk verblijf op De Bergvennen!

Voor wie niet op zoek is naar 'n camping met superdisco en tropisch zwembad maar het juist zoekt in rust, ruimte, groen en ver weg van de drukte gaat het prima naar de zin hebben op De Bergvennen. Geen grootschaligheid maar alles lekker overzichtelijk. En toch: er is vermaak voor de kinderen, er is 'n lekkere spartelvijver, er is 'n strandje en je kunt er frietjes kopen. Heerlijk vonden we het aangrenzende natuurgebied waar 'n fijne avondwandeling in het verschiet ligt. De lekker landelijke omgeving nodigt ook uit om te voet (of fiets) de omgeving te verkennen. 'n "Buitenlandtrip"? Daar draai je je hand niet voor om want Duitsland ligt op enkele honderden meters afstand; ook al 'n lekkere groene wandeling! Ootmarsum ligt op 'n kilometer of 8 van Lattrop , knus centrum waar je even terug in de tijd glijdt. Noemenswaardig is ook de vriendelijkheid op de camping. Geldt voor het personeel maar ook voor de gasten onderling. We willen terug!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Bart H.15-05-2019

Leuke camping, niets mis mee!

Wij hebben een "last minute" geboekt in mei en hebben het prima naar onze zin gehad. Onze dochter (5) heeft zich ook zeker vermaakt bij het water en in de natuur. De camping ligt er geweldig en het sanitair is ook prima. De horeca mag wat uitgebreide maar de eigenaar gaf aan dat ze hier mee bezig zijn.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 7Tjalliena slump11-05-2019

Ga voor de omgeving

Mooie chalet, bedden waren erg doorgezakt en zacht. Bank zat ook niet lekker. Stevigheid was uit de bank waardoor je de balken voelde. Na 2-dagen viel de Wifi weg. Mooie omgeving. Camping is wat sober. Alles was dicht zelfs in de meivakantie. Je kom er ook niet eten of naar kantine. Niks te beleven. LET OP je borg!! Wij hebben de borg nog steeds niet terug ?!? Er was niks stuk. Ik heb de chalet schoon achtergelaten. Eigenaar legt schuld bij befrijf die de betalingen regeld. Nu een week verder begin ik me af te vragen of een bedrijf is die dit regeld ?! Vraag me af andere mensen in deze week wel netjes de borg terug kregen ? Wel vaker wat gehuurd op vakantie park. Toen hebben we binnen 24 de borg terug gestort gekregen.

• 1Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 5een vertrokken gast15-04-2019

gaat de goede kant op

Als mensen een review schrijven wees dan eerlijk. Het was het afgelopen jaar een dooie boel En laat men eens naar zijn eigen plek kijken ( hoe word ik ford orange )

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Roberta lugas13-04-2019

Geweldig

Ach gelukkig weten we allemaal beter, dat het terras nog nooit zo leeg is geweest als afgelopen jaar en aangezien jij en je fam altijd bij de vaste kliek van de vorige beheerders zaten weet jij ook dat het anders was dan jou reactie , maar laten we gewoon een leuk seizoen er van maken met ons allen. ook in de nieuwe situatie staan we er nog met veel plezier .

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

• 9Wendy Wiggers17-02-2019

Voor dat mensen hier heen willen gaan, en de vreselijke recensies lezen.... Deze (helaas) recensies worden geplaatst door enkele vaste gasten die het er niet mee eens zijn hoe de gang van zaken zijn gegaan. Zoals hoe het gegaan is met de verandering van de beheerders. Nou, wij als vaste gasten vinden deze verandering geweldig. Wij hebben vorig jaar in de zomervakantie nog nooit zoveel verschillende mensen gezien bij de kantine. De jaren ervoor was het altijd het vaste clubje van de vorige beheerders. Wij zijn blij met deze verandering, vooral zo door gaan. Jullie zijn toppers

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018