5 vragen over Camping De Bergvennen

• simone, 11-05-2014 Rapporteren

supermarkt

Hallo,weet iemand of er ook een supermarkt of winkelcentrum in de omgeving av deze camping is...het liefst op loop afstand. Gr Simone

bertus, 14-06-2014

Grote grenswinkel aan weg Denekamp-Nordhorn. K&K in Nordhorn. Fiets/auto.

Margreet Wesdijk, 08-11-2019

En? Zijn jullie naar deze camping gegaan? Wij overwegen om van de zomer te gaan, 2020, en ook hier 2 voetballende jongens van die leeftijd. Was benieuwd naar het antwoord op jullie vraag of zijn jullie inmiddels geweest? Groet, Margreet

• Petra Burger, 06-04-2014 Rapporteren

eventueel een dag bijboeken?

Goedendag, Wij hebben op Uw camping een week geboekt van zat. 3 mei tot en met zat. 10 mei. Onze vraag is of het mogelijk is dat wij een dag eerder komen. Dat zal dan vrijdag 2 mei zijn zo eind van de middag. Het liefst op de plek die voor ons gereserveerd is. Het belangrijkste is voor ons wat deze extra nacht gaat kosten, en of er dus plek is. Ik hoor graag van U met vriendelijke groeten John en Petra Burger Haarlem

Hennik, 15-04-2014

Deze vraag kun je beter aan de camping zelf stellen...

• PCH, 03-07-2013 Rapporteren

Vissen

Is het meertje alleen om in te zwemmen of kun je er ook goed vissen? En wat voor vis zit er voornamelijk?

jokejacobs7, 05-08-2013

er is een visvijver en een zwemvennetje apart

• de wolf, 19-02-2012 Rapporteren

vakantiebestemming

Geachte Heer/ Mevrouw,

Voor aankomende zomer zijn wij opzoek naar een leuke vakantiebestemming.

Wij zijn een gezin met 2 kinderen.

Nu is het voor onze dochters erg van belang dat zij hun pony mee kunnen nemen.

Onze vraag is of dit bij u of ergens in de nabije omgeving van de camping mogelijk is?

Omdat wij maar in het bezit zijn van 1 pony zou het ook erg leuk zijn als er een pony bij

gehuurd kan worden zodat ze samen kunnen rijden.

Wij horen graag van u.

Met vriendelijke groet.

Fam. de Wolf

Ria, 01-05-2014

ik denk dat u het best met de beheerders van de camping kunt bellen. met Andre of Dagmar. succes

• ed, 24-08-2010 Rapporteren

onderwerp aankoop stacaravan

wie weet er meer informatie omtrent de stacaravans die op vaste plekken staan wij willen graag een stacaravan kopen op de camping , maar hebben vernomen dat er chalets gebouwd worden wat gebeurt er dan met de stacaravans mogen die blijven staan of moeten die weg voor dat ik een hoop geld kwijt ben en dan niks meer heb zou ik dit graag willen weten zou niet weten hoe ik er verder achter kom misschien heeft u antwoord op mijn vragen of hoe ik er dan achter moet komen gr ed en trudy uit rijswijk z.h.

anja, 17-11-2011

hallo ed

je vermoeden is goed er gaan daadwerkelijk chalets gebouwd worden ik heb er ff verbleven maar vondt het beheer ook waardeloos de vrouwelijke dan die is alleen op je geld uit daarom hadden we de stacaravan verkocht ze hebben al garantie van de gemeente dus dat gaat niet zo lang meer duren en dan kan jij weer vertrekken met de stacaravan omdat je daar niet mag blijven staan

groetjes