WebsiteLink naar websiteWeer vandaag12°6°
8,2

197 reviews over Camping De Bergvennen in het Nederlands

Wendy Wiggers,
17-2-2019

Voor dat mensen hier heen willen gaan, en de vreselijke recensies lezen.... Deze (helaas) recensies worden geplaatst door enkele vaste gasten die het er niet mee eens zijn hoe de gang van zaken zijn gegaan. Zoals hoe het gegaan is met de verandering van de beheerders. Nou, wij als vaste gasten vinden deze verandering geweldig. Wij hebben vorig jaar in de zomervakantie nog nooit zoveel verschillende mensen gezien bij de kantine. De jaren ervoor was het altijd het vaste clubje van de vorige beheerders.

Wij zijn blij met deze verandering, vooral zo door gaan. Jullie zijn toppers

Gereisd met partner in juli 2018

Teloorgang tot en met. Maar wel alles duurder.

Teleurgesteld en voorgelogen.,
20-1-2019

Men belooft veel, maar praatjes vullen geen gaatjes. Bij calamiteiten is het beheer niet bereikbaar. Men vergeet dat het beheerders vak 24/7 is, en niet stopt wanneer de beheerder zijn bedje in gaat.

Klein voorbeeld.

Raam in diggelen bij het sanitairgebouw rond het nachtuur. Maar weigert orde op zaken te stellen omdat men het bed verkiest boven de gasten. Er vertoeven ook kleine kinderen op de camping die doorgaans vroeg uit de veren zijn, en daarbij ook gebruik maken van het santiargebouw.

Dan wil ik graag even op deze reactie terug komen......

“Vanwege de wisseling van de beheerder hebben wij helaas pas last-minute kunnen starten met het opzetten van ons animatieprogramma. Hierdoor hebben wij in het voorseizoen niet in alle vakantieperiodes een animatieprogramma gehad, wat wij zelf ook erg jammer vonden! ”

Onzin, jullie wisten al in 2017 dat er een wisseling van beheerders zou zijn. Lariekoek!

Het was er nog nooit zo stil.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Niks te beleven

Gast,
14-1-2019

Gewoonweg niks te beleven. Een grote saaie bedoening. Zonde van ons geld geweest. Gewoonweg te duur voor wat ze bieden. Uhm.!! Ze bieden helemaal niks

Vreselijk teleurgesteld. Loze beloftes

Campeerder,
11-1-2019

Zo jammer dat er niet geluisterd wordt naar positieve feedback. Er wordt met 2 maten gemeten wat bouwen en aanbouwen betreft. Waardoor je een zooitje krijgt qua uitstraling. Er wordt niet opgetreden of slapjes wordt er gezegd. We gaan er mee bezig! Niet dus. Er is nog veel werk aan de winkel. Een camping gaat niet vanzelf. 24/7. Moet je bereikbaar zijn. En er zijn voor Alle Gasten en niet voor degene die je het meeste mag of leuk vindt. Voor de kids is niks en voor de volwassenen die moeten zich maar redden.

Ryan Klaver, Assistent-Beheerder, 17-1-2019

Beste campeerder,

We vinden het erg jammer om te lezen dat u teleurgesteld bent! Feedback waarderen wij ten zeerste en daar staan wij ook te allen tijde voor open, maar helaas kunnen wij niet alle punten gelijk oppakken. Qua animatie hebben wij in de vakantieperiodes dit jaar weer een vol programma klaarstaan voor zowel de kinderen als de volwassenen. Aan het begin van het seizoen kunt u deze zowel vinden op onze website als op onze Facebookpagina!

We komen graag met u in contact om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen!

Voor onze openingstijden en bereikbaarheid kunt u kijken op onze website.

Altijd geweldig

Een trouwe bezoeker al bijna 10 jaar,
2-12-2018

Kom hier al jaren met mijn vrouw en voorheen ook met de kids heb het afgelopen seizoen wel een verandering gezien vergeleken met andere jaren er zitten nieuwe beheerders op wat goed is voor het park en ik zag mensen in de kantine en op het terras die ik voorheen nooit zag terwijl ze al jaren op het park verblijven ze voelden zich nu sinds lange tijd welkom en gehoord en waren blij met de nieuwe wind die er nu waait op het park meer eenheid duidelijkheid en vooral vriendelijkheid hoorde ik ze zeggen en eerlijkheidshalve moet ik ze gelijk geven hoop dat deze verandering meer vorm gaat krijgen in de toekomst zie alweer naar volgend jaar uit speciale dank aan de beheerders en ook aan die vriendelijke jongeman volgens mij heette die Ryan of zo iets tot volgend jaar

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Elly,
26-11-2018

We hebben het erg naar onze zin gehad! Bij binnenkomst werden we warm ontvangen. We zaten in een mooie, schone chalet. Ook zijn we zeer tevreden over de prijs-kwaliteitverhouding. Het is lekker rustig op de camping. Via de camping fietsen gehuurd en de omgeving verkend.

We hebben heerlijk gegeten op de camping. Er werd zelfs speciaal voor ons eten bereid in de kantine! Super service en vriendelijke mensen.

Wij komen zeker terug bij Recreatiepark de Bergvennen!

Gereisd met partner in oktober 2018

jammer!

vaste bewoner van de bergvennen,
25-11-2018

We zijn al jaren vaste gast op recreatiepark de bergvennen. We zijn zo teleurgesteld. Eerst zet de eigenaar ons 2 jaar in de modder omdat hij de mooie natuurvijver heeft veranderd in een kaal zandgat. Vervolgens verdwijnen zo langzamerhand alle faciliteiten. Geen fatsoenlijke openingstijden van de cafetaria. Je kunt tussen de middag niets te eten halen. Op de site staat nog dat er een volleybalveld en een beachvolleybalveld is, dit is het laatste jaar niet meer het geval geweest, er is ook geen animatie geweest in de periode van pasen, pinksteren en hemelvaart. Ondanks dat de camping zo hard achteruit is gegaan gaan wel de prijzen omhoog. Te triest voor woorden. al met al jammer.

Gereisd met partner in april 2018
Ryan Klaver, Assistent-Beheerder, 28-11-2018

Beste gast,

We vinden het erg jammer om te lezen dat u teleurgesteld bent! Ondanks dat er een aantal veranderingen hebben plaatsgevonden, hebben wij geprobeerd dit seizoen zo goed mogelijk te draaien. Vanwege de wisseling van de beheerder hebben wij helaas pas last-minute kunnen starten met het opzetten van ons animatieprogramma. Hierdoor hebben wij in het voorseizoen niet in alle vakantieperiodes een animatieprogramma gehad, wat wij zelf ook erg jammer vonden! Wat betreft onze cafetaria en horeca hebben wij inderdaad beperkte openingstijden gehad, de openingstijden hebben wij geprobeerd zo duidelijk mogelijk te communiceren naar al onze gasten toe. We zijn op dit moment weer druk bezig met het uitwerken van een nieuwe menukaart en ook onze horecagelegenheid wordt weer verbeterd, hierbij horen uiteraard ook ruimere openingstijden. Vanwege een genereuze sponsoring dit jaar hebben wij nog mooi voor het begin van de bouwvak nieuw zand gekregen voor het beachvolleybalveld op onze sportweide! Helaas hebben wij door de overheid opgelegde BTW-verhoging van 6% naar 9%, onze prijzen daarop moeten aanpassen. We hebben geprobeerd om ondanks deze stijging, onze tarieven voor al onze gasten zo voordelig mogelijk te houden.

We komen graag met u in contact om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen!

Zonde van de camping zoek wel iets anders 2019

Een ontevreden gast,
4-11-2018

Vorig jaar hier geweest en was goed tot zeer goed te doen, animatie voor de kinderen -leuke avonden voor volwassenen.

Maar er word geschreven dat er een nieuwe beheerder is en dat het top is, nou alles behalve dat.

Geen animatie (of een slap aftreksel om iets te proberen maar werkt niet).

Als je om 19:15 nog iets te eten wil is de keuken al dicht.

Kantine gaat al om 20:30 dicht, behalve als je een vaste staander bent dan kan je met de beheerder nog lekker iets drinken in de kantine.

We zijn er in 2017 geweest was top maar 2018 is zonde geld geweest.

Gereisd met partner in juli 2017
Ryan Klaver, Assistent-Beheerder, Assistent-Beheerder, 27-11-2018

Beste gast,

Vervelend om te lezen dat u dit jaar niet tevreden was over uw verblijf op ons park! Ondanks dat er een aantal veranderingen hebben plaatsgevonden, waaronder een wisseling van de beheerder, hebben wij geprobeerd dit seizoen zo goed mogelijk te draaien. Qua animatie hebben wij de 3 volle weken van de bouwvak een ochtend-, middag- en avondactiviteit gehad. Mocht u bepaalde activiteiten graag terug zien komen op ons programma dan vernemen wij dat uiteraard graag. Wat betreft onze cafetaria en horeca hebben wij inderdaad beperkte openingstijden gehad, de openingstijden hebben wij geprobeerd zo duidelijk mogelijk te communiceren naar al onze gasten toe. We zijn op dit moment weer druk bezig met het uitwerken van een nieuwe menukaart en ook onze horecagelegenheid wordt weer verbeterd, hierbij horen uiteraard ook ruimere openingstijden.

Mochten er verder nog vragen zijn of kunnen wij nog iets voor u betekenen, dan horen wij het uiteraard graag! We zijn telefonisch bereikbaar op 0541-229306 of per mail via info@debergvennen.nl.

Fantastisch!

Marlon Masselink,
26-10-2018

We zijn bij De Bergvennen gekomen om de camper te proberen. We werden op een vriendelijke manier ontvangen met uitleg over de camping, de kampeerplaats en een goede kop koffie. Tevens werd er gelijk meegedacht door de campingbeheerders. Ze kwamen met allerlei handige tips en trucs waar je bij een eerste keer kamperen met eigen camper niet aan denkt. De camping is ruim opgezet en is van alle gemakken voorzien. Zo zijn bijvoorbeeld de sanitaire ruimten voorzien van moderne douches en vloerverwarming. Ook is de camping erg schoon en wordt ook netjes schoon gehouden. Het restaurant is voorzien van goede Wi-Fi in en om het gebouw en is tevens gratis. Ook ziet het park er keurig onderhouden uit.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Heerlijk!

Fam Rijbroek,
21-10-2018

Super vakantie. Een prachtige omgeving en een mooi camping terrein met een heerlijke zwem-ven. toegegeven, het terrein en faciliteiten hebben nog wel wat aandacht nodig maar Hessel en zijn team timmeren er hard mee aan de weg dus dat gaat zeker goedkomen. Erg aardige beheerders met hart voor de camping.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bergvennen in Lattrop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bergvennen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.