Camping De Bergvennen

215 reviews over Camping De Bergvennen

• 2019
    8Fam. van de Bunt07-10-2019

Voor herhaling vatbaar

We hadden een mooi chalet met moderne, complete inrichting. Door het overdekte terras konden wij met en regenbuitje ook buiten zitten. 's Avonds konden de spotjes aan. Relaxte sfeer en een prachtige omgeving. Een heerlijk restaurant in de buurt.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 2Gast27-09-2019

Never nooit meer

Prachtige omgeving. Vreselijke camping net fort oranje. Ziet er niet uit. Gastvriendelijkheid ook maar niet over beginnen. En overlast van de vaste gasten die blijkbaar alles mogen. Bouwen verbouwen. Wettelijk gezien mag dit niet eens. Ivm brandveiligheid als ze toch controle krijgen! Kunnen ze de toko sluiten.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 9Fam. de leeuw09-09-2019

geweldig

Wij hadden een heerlijke tijd in een chalet . Het was genieten van de camping en van de omgeving. Een vriendelijke camping. Als je voor rust wil moet je daar heen. Fam. de Leeuw

• 8Dhr v/d Heuvel28-08-2019

Heerlijke vakantie genoten!

Via internet een tent gehuurd op camping de Bergvennen. Goed ontvangst en vriendelijke man die ons de tent heeft aangewezen. Tent prima in orde. Genoten van het meertje en onze spelende kinderen. Kinderen blij, ouders blij zeggen we toch? Natuurschoon, heerlijke omgeving en de Duitse keuken om de hoek! Geweldig! Voor ons zeker nog een keer!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Jolanda17-08-2019

Voor ons geen andere camping meer!

Super gezellige camping. Voor elk wat wils. Zelfs onze kinderen van 18 en 2x 17 hebben zich uitstekend vermaakt. Na 4 jaar prachtige seizoensplek aan de visvijver, dit jaar een stacaravan op wederom een prachtige plek gekocht . Beheerder zeer behulpzaam. Evenals de andere vaste gasten die op de camping staan. Zonder hen hadden we dit niet kunnen doen. We voelen ons meer dan welkom.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 3Een teleurgestelde gast15-08-2019

Na 5 dagen vertrokken

We hadden veel zin in onze vakantie bij de Bergvennen. Maar na vijf dagen zijn we al vertrokken terwijl we 14 dagen zouden blijven. De onvriendelijke eigenaar heeft voor ons de doorslag gegeven om op zoek te gaan naar een andere camping. Deze camping wordt gepromoot als een rustige camping. Nou dat is het zeker... Maar helaas geen relaxte rustige sfeer, maar ronduit een dooie bedoeling. De camping staat vol met vaste gasten (oranje camping) in stacaravans die je goed in de gaten houden. Er is WiFi maar daar moet je voor betalen evenals voor je afval. Je wordt onbeschoft behandeld als je 5 km te hard rijdt terwijl men zelf in een golfkarretje over de camping raced. Wij zijn blij dat we verder zijn getrokken naar een volgende camping. Hier vinden we de rust en gezelligheid die we zochten. P. S wij plaatsen niet snel een review, maar we willen voorkomen dat er meer mensen zich laten misleiden door de foto's en positieve reviews

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Francisca13-08-2019

Een aanrader voor jonge gezinnen

Wat een vriendelijke gastvrije camping! De eigenaar is behulpzaam en het personeel werkt hard mee. Samen met de gasten wordt er een leuke sfeer gemaakt en er is altijd wel tijd voor een praatje. Goed verzorgd sanitair en ruime plaatsen. Zeer geschikt voor met jonge kinderen door de indeling van de camping. Elke dag genieten van de konijntjes die rondhuppelen over het terrein. Neem wel deet mee.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Rumpelstilzchen12-08-2019

Scheisse

Als je tot rust wilt komen op deze camping is dit de place to by... Op 3 weken bouwvak na is er niets te beleven. En wat er te beleven is, is minimaal. Er werd voorheen geklaagd over vaste gasten. Maar die vaste gasten zorgde er tenminste voor dat er vertier en plezier was voor iedereen. De nieuwe generatie vaste gasten, zorgt vooral zichzelf. Kampeerplekken zijn nagenoeg leeg. Zo ook het animatieprogramna en het terras. Dus wilt u tot rust komen. Uw kinderen minimale vermaak krijgen, dan is dit een geweldige camping.

Kortom.
    Geen camping voor ouders met kinderen. Oudere van dagen.. wel.

Fijne vakantie.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 4D. Steenbeeke11-08-2019

Nooit meer een huurtent via touroperator

Bij aankomst was de tent niet zoals afgebeeld bij boeking (6 pers afgebeeld - 4 pers aanwezig). De tent was onprofessioneel opgezet en kon op verschillende punten niet dicht. Omdat ik lastminute had geboekt en nooit eerder een tent had gehuurd had ik even met de camping gebeld vooraf, zij gaven aan dat ik op plaats van bestemming kon betalen. Eenmaal aangekomen waren er geen gegevens van ons bekend. Ik ben 3x toe terug gegaan om te kijken of er gegevens bekend waren en dat was niet het geval. Op een hele onbeschofte en niet constructieve manier kwam de eigenaar in de lucht over de betaling. Letterlijke sms ontvangen "als je nu niet betaald dan ben ik morgenochtend om 0700 u bij je tent en is het einde vakantie voor jou". We stonden er 2 weken en al onze buren hadden problemen met de tenten, de eigenaar en omgang. Ook worden er dubbele boekingen aangenomen!! Let op - niet in zee gaan met "touroperator/verhuurder"!

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Theo ter Huurne02-08-2019

Prachtige dagen gehad

Ondanks de mindere reviews zijn we toch gegaan. Blij dat we gefaan zijn. Wat een mooie en verzorgde camping is dit. Bij binnenkomst meende een andere gast dat ze recht hadden op onze plek. De beheerder boekte direct om naar een plek die we zelf uit mochten kiezen aan de prachtige vijver. Wat een aardige man was dat en behulpzaam. Prachtige omgeving en heerlijk gefietst. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

7 tips over Camping De Bergvennen

• Joyce, 22-06-2014

Nordhorn dat is op de fiets af te doen, winkelen dierentuin zwembad duitsland is nog geen 15 min fietsen mooie natuur gebieden leuke restaurantjes en cafetjes

• bertus, 14-06-2014

Nordhorn is gezellig en sommige mensen kunnen Koopman in Tilligte niet links laten liggen.

• Erna Versluis, 13-08-2013

Siepelmarkt in Ootmarsum was erg leuk. In Nordhorn in Duitsland kun je leuk winkelen. In Denekamp heb je verschillende supermarkten en diverse andere winkels.

5 vragen over Camping De Bergvennen

• simone, 11-05-2014

supermarkt

Hallo,weet iemand of er ook een supermarkt of winkelcentrum in de omgeving av deze camping is...het liefst op loop afstand. Gr Simone

Margreet Wesdijk, 08-11-2019

En? Zijn jullie naar deze camping gegaan? Wij overwegen om van de zomer te gaan, 2020, en ook hier 2 voetballende jongens van die leeftijd. Was benieuwd naar het antwoord op jullie vraag of zijn jullie inmiddels geweest? Groet, Margreet

bertus, 14-06-2014

Grote grenswinkel aan weg Denekamp-Nordhorn. K&K in Nordhorn. Fiets/auto.

• Petra Burger, 06-04-2014

eventueel een dag bijboeken?

Goedendag, Wij hebben op Uw camping een week geboekt van zat. 3 mei tot en met zat. 10 mei. Onze vraag is of het mogelijk is dat wij een dag eerder komen. Dat zal dan vrijdag 2 mei zijn zo eind van de middag. Het liefst op de plek die voor ons gereserveerd is. Het belangrijkste is voor ons wat deze extra nacht gaat kosten, en of er dus plek is. Ik hoor graag van U met vriendelijke groeten John en Petra Burger Haarlem

Hennik, 15-04-2014

Deze vraag kun je beter aan de camping zelf stellen...

• PCH, 03-07-2013

Vissen

Is het meertje alleen om in te zwemmen of kun je er ook goed vissen? En wat voor vis zit er voornamelijk?

jokejacobs7, 05-08-2013

er is een visvijver en een zwemvennetje apart

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig