Camping De Bergvennen Recreatiepark

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag15°2°
Camping De Bergvennen Recreatiepark

We hebben een aantal aanbieders voor De Bergvennen Recreatiepark voor je op een rij gezet:

188 reviews over Camping De Bergvennen Recreatiepark in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fijne camping

Satink
29-9-2018

Het is een hele natuurlijke camping, waar je heerlijk kunt ontspannen,

Fijn kunt vissen en fietsen door de mooie omgeving.

Echt een aanrader voor een heerlijke vakantie of seisoenplaats.

We gaan zeker volgend jaar er weer heen.

Is ons heel goed bevalen , echt een aanrader

Super Aanrader! Prachtige omgeving!

Jan en Anne
18-9-2018

Een prachtige camping! Wij hadden een ruime open plek met nog genoeg naaldbomen om ons heen dat je toch het gevoel had in het bos te staan ergens in Frankrijk! Sfeer was goed en vriendelijk, wat een rust om ons heen! Direct op de Duitse grens gelegen, je kon zo met je fiets naar Duitsland toe, lekker een ijsje eten :) De eigenaren van de camping waren zeer vriendelijk en behulpzaam! Ze hebben een leuk restaurantje en terrasje. Het meertje is heerlijk voor de kinderen, om te spelen en zwemmen. wij vonden het ook helemaal niet erg dat er af en toe op ons veld de wifi wat minder was, ik vind het juist heerlijk om even NIET met het internet verbonden te zijn, of de hele dag je whatsapp te checken etc. Je komt gewoon echt tot rust in dit gebied! Veel gewandeld in het schitterende natuurgebied! De eigenaren laten je ook helemaal met rust echt heel fijn! Eigenlijk doet het me een beetje aan vroeger denken, een beetje terug in de tijd! Een 10!

Super

Wesselius
19-8-2018

Mooie nette camping. We hebben een week lang genoten. Leuke uitstapjes gemaakt naar oa dierentuin münster en bad bentheim. Heerlijke pannekoeken bij bolle Jan en schnitzels bij kakelbont. Vriendelijke beheerder. Alleen jammer dat er geen WiFi is bij de accomodatie maar hier wordt aan gewerkt.

Direct boeken

Prachtige camping. Deze zomer waande ik me in Frankrijk. Door de hoge naaldbomen. Ruime plekken. Zeer vriendelijk ontvangen door het personeel/eigenaar. Jammer dat het zo rustig was, Zo te zien moet deze camping nog echt (her) ontdekt worden. Zwemvijver mooi aangelegd en veel speelplezier dmv slingertouwen, ponton en surfplanken die vrij te gebruiken waren. Sanitair prachtig en nieuw. Een grote douchekop uit t plafond. Waar kom je dat tegen? Prijzen heel aantrekkelijk en leuke aanbiedingen. Kortom zeker een plek om terug te komen.

Zeer de moeite waard!

Wilma Knuiman
13-8-2018

Camping de Bergvennen is een camping met erg ruime plekken en een weids uitzicht.

Het is gesitueerd rondom een schitterend vennetje, waarin naar hartelust gespeeld kan worden. Naast het vennetje is een visvijver voor de liefhebbers van vissen.

Op de camping zijn veel speelmogelijkheden voor kinderen.

Er zijn ook voldoende plekken voor rustzoekers, mensen die willen genieten van de schitterende natuur rondom de camping. Vanuit de camping zijn veel fiets- en wandelmogelijkheden.

De beheerder is vriendelijk en hulpvaardig.

Kortom een camping om aan te bevelen.

Wij hebben er in ieder geval met plezier een aantal weken gestaan.

Volgend jaar gaan we weer heen.

de With
10-8-2018

Prachtige camping, heerlijk rustig. Schone camping. Aardig personeel. Daar je op een grensgebied zit is internet slecht. Jammer dat er geen wifi is over de hele camping.

leuke camping

marit
7-8-2018

prachtige campingplaatsen met veel schaduw, maar ook genoeg zon. leuk terras, lekkere hapjes en veel rust.

heer...lijk....

snijder
4-8-2018

heerlijk..derde jaar op rij en nog net zo leuk!! optie voor vaste plaats ook in bespreking

Komen zeker terug!!

Jeroen
31-7-2018

Mooie ruime plekken, zeer overzichtelijk ook wanneer je met kleine kinderen gaat kamperen. Prachtig mooie ligging in een natuurgebied. Genoeg recreatie voor kids, waaronder een prachtig mooie zwemvijver. De sfeer gemoedelijk en gezellig. Ook de beheerders en personeel zeer vriendelijk.Kortom hier komen we zeker terug.

super aanrader

fam akkermans
27-7-2018

alles was leuk de kinderen genoten hier

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bergvennen Recreatiepark in Lattrop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bergvennen Recreatiepark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.