Camping De Bergvennen Recreatiepark

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag25°18°
Camping De Bergvennen Recreatiepark

We hebben een aantal aanbieders voor De Bergvennen Recreatiepark voor je op een rij gezet:

187 reviews over Camping De Bergvennen Recreatiepark in het Nederlands

Super

Wesselius
19-8-2018

Mooie nette camping. We hebben een week lang genoten. Leuke uitstapjes gemaakt naar oa dierentuin münster en bad bentheim. Heerlijke pannekoeken bij bolle Jan en schnitzels bij kakelbont. Vriendelijke beheerder. Alleen jammer dat er geen WiFi is bij de accomodatie maar hier wordt aan gewerkt.

Prachtige camping. Deze zomer waande ik me in Frankrijk. Door de hoge naaldbomen. Ruime plekken. Zeer vriendelijk ontvangen door het personeel/eigenaar. Jammer dat het zo rustig was, Zo te zien moet deze camping nog echt (her) ontdekt worden. Zwemvijver mooi aangelegd en veel speelplezier dmv slingertouwen, ponton en surfplanken die vrij te gebruiken waren. Sanitair prachtig en nieuw. Een grote douchekop uit t plafond. Waar kom je dat tegen? Prijzen heel aantrekkelijk en leuke aanbiedingen. Kortom zeker een plek om terug te komen.

Zeer de moeite waard!

Wilma Knuiman
13-8-2018

Camping de Bergvennen is een camping met erg ruime plekken en een weids uitzicht.

Het is gesitueerd rondom een schitterend vennetje, waarin naar hartelust gespeeld kan worden. Naast het vennetje is een visvijver voor de liefhebbers van vissen.

Op de camping zijn veel speelmogelijkheden voor kinderen.

Er zijn ook voldoende plekken voor rustzoekers, mensen die willen genieten van de schitterende natuur rondom de camping. Vanuit de camping zijn veel fiets- en wandelmogelijkheden.

De beheerder is vriendelijk en hulpvaardig.

Kortom een camping om aan te bevelen.

Wij hebben er in ieder geval met plezier een aantal weken gestaan.

Direct boeken

Volgend jaar gaan we weer heen.

de With
10-8-2018

Prachtige camping, heerlijk rustig. Schone camping. Aardig personeel. Daar je op een grensgebied zit is internet slecht. Jammer dat er geen wifi is over de hele camping.

leuke camping

marit
7-8-2018

prachtige campingplaatsen met veel schaduw, maar ook genoeg zon. leuk terras, lekkere hapjes en veel rust.

heer...lijk....

snijder
4-8-2018

heerlijk..derde jaar op rij en nog net zo leuk!! optie voor vaste plaats ook in bespreking

Komen zeker terug!!

Jeroen
31-7-2018

Mooie ruime plekken, zeer overzichtelijk ook wanneer je met kleine kinderen gaat kamperen. Prachtig mooie ligging in een natuurgebied. Genoeg recreatie voor kids, waaronder een prachtig mooie zwemvijver. De sfeer gemoedelijk en gezellig. Ook de beheerders en personeel zeer vriendelijk.Kortom hier komen we zeker terug.

super aanrader

fam akkermans
27-7-2018

alles was leuk de kinderen genoten hier

geweldig fiets gebied op een rustig

Joris
26-7-2018

de ligging is geweldig. Net op de grens met Duitsland. Een uitgebreid fiets en wandel gebied waarover je bij de recepitie gratis uitleg routes kunt krijgen. Er hangt een vriendelijke ontspannen sfeer nu er een nieuwe beheerder op zit.

camping de bergvennen voor ieder

judith
25-7-2018

op de camping kun je of de drukte of de rust opzoeken en je kunt alle kanten op

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bergvennen Recreatiepark in Lattrop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bergvennen Recreatiepark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Bergvennen Recreatiepark scoort een 8.02 uit 10 op basis van 186 reviews.