Camping De Bergvennen Recreatiepark

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag29°14°
Camping De Bergvennen Recreatiepark
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor De Bergvennen Recreatiepark voor je op een rij gezet:

175 reviews over Camping De Bergvennen Recreatiepark in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

leuke camping

wietje
15-7-2018

de zwemvijver is het leukst. niks niet leuk

Super, zeker voor herhaling vatbaar!

Renate
1-7-2018

Heerlijke rustige en prachtig natuurlijk aangelegde camping met goed verzorgde sanitair, wat overigens geheel gratis is en een netjes onderhouden terrein. Vriendelijke beheerder. Vanuit de camping zit je in een prachtig mooi wandel-en fietsgebied, maar ook met de auto kun je mooie tochten maken en vele leuke plaatsen bezoeken, zoals bijvoorbeeld het pittoreske stadje Ootmarsum met zijn verrassende leuke winkeltjes en kunstgalerijen. Slechts 5 km van de Duitse plaats Nordhorn en 20 km van Bad Bentheim. Voor ons zeker een camping om vaker te bezoeken!

Voor herhaling vatbaar :-)

Muriël
1-7-2018

Afgelopen weekend mogen verblijven in één van de nieuwe safaritenten. Voor wie wil kamperen met luxe is dit een aanrader. Relatief dicht bij het toiletgebouw, met kinderen ideaal. Beheerder is erg behulpzaam en de sfeer is ontspannen. Twee jaar geleden ook al eens geweest, sindsdien is er hard gewerkt aan de camping. Het wordt alsmaar beter. Mooi omgeving met op loopafstand de vennen, prachtig natuurgebied. Kortom, we hebben genoten...zeker voor herhaling vatbaar! :-)

super camping, top locatie!

barbara
26-6-2018

mooie locatie en erg vriendelijk personeel. kinderen hebben zich goed vermaakt bij de zwemvijver, wij komen snel weer langs!

Aanrader

Frans
24-6-2018

Niets gelogen over de reviews

Wat een prachtige camping, in 2010 zijn we ook geweest maar toen was de ontvangst minder hartelijk dan nu. De beheerder zelf was bij aankomst niet aanwezig maar dit werd gelijk met een lekker kopje capuccino goed gemaakt door zijn vriendelijke vrouw. We kregen een rondleiding met de golfkar om een plaats uit te zoeken en wat is de camping mooi geworden zeg. Ook hebben Ze ons voorzien van mooie fietstochten in de buurt. Kortom dik compliment voor een onvergetelijke week aan het beheerdersstel en de jongeman

Wij komen ook zeker terug

Zeer mooie omgeving

hanny
24-6-2018

Het is een heerlijke rustige camping.Met mooie fietsroutes en bijzondere bezienswaardig heden Dicht bij Duitsland en het mooie Ootmarsum

natuur ontspanning

ellis
22-6-2018

mijn partner en ik zijn een week op de camping geweest. Wat een prachtige natuurcamping is dit. we hebben genoten van de rust en wat een heerlijke plek, niets geen hokjes gedoe maar mooie ruime plaatsen. super vriendelijke ontvangst en zeer behulpzaam. we hebben veel van de omgeving gezien en komen zeker terug

rust/ruimte

wilma
21-6-2018

ruime, rustige camping in een mooie omgeving. vriendelijke gastheer/gastvrouw en superschoon sanitair!

Gewoon doen !

Marijke olde Kalter
17-6-2018

We hebben met de kinderen en kleinkinderen drie naast elkaar gelegen chalets gehuurd voor een lang weekend. Geweldig ! Ruime , goed onderhouden chalets , schoon en compleet ingericht . Een erg ruim overdekt terras met plaats voor iedereen . De aardige beheerder ontving ons opgewekt . Ook het campingdeel ziet er groen en goed onderhouden uit . De grote zwemvijver was een feest voor de kinderen. Voor de liefhebber is er een aparte visvijver . Fietsroute's waren beschikbaar . Het naastgelegen natuurgebied , pal op de grens met Duitsland , is prachtig voor de liefhebber van natuur en rust. En , ook niet onbelangrijk : " De Bergvennen" is erg betaalbaar!

Heerlijke natuurcamping!

Stephan
15-6-2018

Een erg mooie natuurcamping!! We zijn hier via familie terecht gekomen omdat zij hier ook hebben gestaan in april met hun caravan. Je word zeer netjes te woord gestaan en het personeel is erg vriendelijk. We werden met een golfkar naar de plaats begeleid en kregen leuke informatie over activiteiten in de buurt. we kregen een ruime plaats op een goed onderhouden en net gemaaid veld, dicht bij het sanitairgebouw. Het gebouwtje zag er erg netjes uit en je kon er heerlijk douchen, hoewel we denken dat als het drukker wordt, dat het sanitair te weinig is voor de hele camping. Hele mooie fiets- en wandelroutes in de buurt en zelfs vanaf de camping! We hebben ontzettend genoten met ons campertje. Dit is zeker een aanrader voor mensen die een wat rustigere camping zoeken en van de natuur houden! De sfeer op de camping was erg gemoedelijk, dus we komen zeker terug. Deze camping staat hoog in onze top-10 van alle campings uit regio Twente!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bergvennen Recreatiepark in Lattrop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bergvennen Recreatiepark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Bergvennen Recreatiepark scoort een 7.89 uit 10 op basis van 175 reviews.