Camping De Bergvennen Recreatiepark

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag23°10°
Camping De Bergvennen Recreatiepark
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor De Bergvennen Recreatiepark voor je op een rij gezet:

161 reviews over Camping De Bergvennen Recreatiepark in het Nederlands

2 maanden een chalet gehuurd.

Gruus, 3-11-2017

2 Maanden een chalet gehuurd, dat beviel zo goed op het recreatiepark dat we besloten een stacaravan te kopen en te plaatsen op een prachtige locatie met alle medewerking van beheerder en personeel. We kijken al weer uit naar seizoen 2018.

Een week in een chalet: Fantastisch!

Jan Walinga, 20-10-2017

De ontvangst was heel erg vriendelijk, we kregen meteen alle nuttige info.

Prima chalet, met een grote veranda waar de fietsen altijd droog konden staan. Bij binnenkomst stond er een heerlijk Twents verrassingspakket voor ons klaar in een kraakhelder chalet.. Ook het schnitzelmenu, dat bij het arrangement hoorde was verrassend lekker! Een ideale plek voor fiets- en wandeltochten. De ligging is geweldig in het grensgebied met Duitsland, dit geeft de vakantie een extra dimensie. Een bezoek aan de sterrenwacht is zeer de moeite waard! Het internet werkte prima, alleen moet je wel vaak inloggen, wat soms niet meteen lukte.

We kijken terug op een geweldige week in De Bergvennen!

Keurig netjes!

G. Pekela, 15-9-2017

Bij aankomst netjes door medewerker naar de plaats toegebracht, ivm onze schotel regelde deze meneer binnen minuut een plaats met beter ontvangst. Rustige plaats dicht bij waterkraantje, stroompaaltje en toiletgebouw. Toiletgebouw mag iets groter. Leuk watertje op de camping, ook voor kids leuk. Paar keer in de middag op terras van restaurantje gegeten, mooie loungebanken, spontaan personeel. Aardige jongeman achter de receptie, vriendelijk geholpen klasse. Volgend jaar komen we nog een weekje top aanrader!

ruime mooie plaatsen en zeer behulpzaam personeel

fam. nijensteen, 11-9-2017

het is een rustige familiecamping met mooie ruime plaatsen. de omgeving is mooi, het personeel is zeer behulpzaam, we gaan volgend jaar weer.

Super leuke camping

Madelon, 9-9-2017

Gastvrij , gezellig , netjes en schoon.

super gezellig

Berry, 26-8-2017

Mooie plaatsen

Super gezellige horeca

Schitterend om te fietsen

Goedkoop inkopen in Duitsland. 10 minuten fietsen

Bij aankomst zag ik dat we achter de bomenrij geen satelliet ontvangst konden ontvangen. Eigenaar bood ons direct plaats aan waar dit wel kon.

Zeer gastvriendelijke mensen.

Gezellig camping

Rene, 17-8-2017

Ik vindt het een mooie camping die na de doorstart van de nieuwe eigenaar is opgeknapt. Opruim actie's in de winter die mede samen met de camping bewoners zijn uitgevoerd hebben tot een mooie camping geresulteerd.Natuurlijk kun je kritisch kijken en daar een oordeel over vellen maar als je je open opsteld krijg je het noaberschaps gevoel wat gezelligheid en vrienschap inhoudt.

Heerlijk

Magreet, 16-8-2017

Ben met mijn gezin als vreemden tussen de vaste kampeerders in "laantje 43" terecht gekomen.

Wij werden meteen opgenomen en gevraagd om met hun te bbqn. Het was super gezellig. Oke de honden lopen af en toe los maar wij hebben er totaal geen last van gehad. De omgeving is prachtig. Zwemvijver was erg in trek bij onze kinderen. Mijn man kon lekker vissen in de visvijver. En ja daar zwommen af en toe de honden maar alleen als er niemand aan het vissen was. Dus ik weet niet waar andere mensen zich aan gestoord hebben. Misschien moeten zij op zoek gaan naar een luxe camping waar iedereen hutje mutje staat zodat je direct contact hebt met de buren.

Nee met deze camping is niets mis. Super gezellig en goed verzorgt. Een mooie camping in de natuur.

Dank zij de mensen uit "laantje 43" hebben wij een super vakantie gehad.

Nooit meer naar deze vrienden camping

Fast, 14-8-2017

Dat de tour kampeerders overal buitenvallen alles is er voor en door de vaste gasten geregeld. Zij mogen dan ook alles lappen alle regels aan hun laars honden lopen los, laten honden zwemmen in visvijver hebben werkelijk lak aan alles en negeren de overige kampeerders. Als je naar het sanitair bij het zogenaamde laantje 43 wilt moet je langs een tiental grote loslopende honden. En niet te vergeten een pad wat bezaaid ligt met alle honden speelgoed. Hierdoor gaan vele kampeerders naar een ander sanitairgebouw. De eigenaresse en de de vaste gasten zijn werkelijk één kliek. Kom je bij een activiteit in de kantine kijken ze je aan van wat moet jij hier. Ook de eigenaresse doet hier aan mee. Alleen de ligging van de camping krijgt van mij een plus punt de rest is een zootje

Geweldige camping.

Mike en Mo, 13-8-2017

Wat hebben wij genoten. Een geweldige camping, we zouden 1 week gaan maar hebben nog een week bijgeboekt. Mooie omgeving, dichtbij Duitsland. De plekken op de camping zijn zijn groot, sanitair is schoon en er is wordt genoeg georganiseerd voor jong en oud. Het eten is lekker en het personeel is top! Wij gaan er zeer snel weer heen. Luitjes van de Bergvennen, bedankt voor een top vakantie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bergvennen Recreatiepark in Lattrop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bergvennen Recreatiepark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Bergvennen Recreatiepark scoort een 7.63 uit 10 op basis van 161 reviews.