Camping Minicamping Schotererf

• 8.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

29 reviews over Camping Minicamping Schotererf

• 9Fam. van Veenendaal19-09-2011

mooie camping als je van rust houdt

Wij hebben hier een weekend onze caravan uitgeprobeerd. We werden zeer hartelijk ontvangen door Daniël en Tineke. Het sanitair is super schoon, en erg netjes. Zeer zeker aan te raden voor mensen die van rust en ruimte houden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9Alieske Stoffels08-08-2011

Geweldig mooie schone camping!

Heerlijk plekje op een mooi veldje uitgezocht. Gezellige mensen, altijd in voor een praatje en superschoon en mooi sanitair! Luxe kamperen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 9Erik14-07-2011

Gelegen in bosrijke omgeving met subliem sanitair!

De mini-camping ligt gelegen aan verschillende natuur gebieden waar je heel mooi kun fietsen en wandelen. De camping zelf is voorzien van zeer ruime plaatsen met een subliem (lees zeer mooi en super schoon) sanitair. Ook is de camping voorzien van een mooi speelveld met speeltuin.

Kortom een geweldige mini-camping voor weinig geld

Gereisd met partner in juni 2011

• 9elly29-05-2011

direkt weer

minicamping schotererf is super gelegen om lekker te fietsen en je bent in 3 provincies in enkele minuten tijd.

Gereisd met partner in mei 2011

• 9G. te Vaarwerk23-11-2010

Fam. Te Vaarwerk, Vollenhove

We hebben 2 seizoenen met de stacaravan op de camping gestaan. Helaas zijn we door omstandigheden te weinig op de camping geweest, maar die momenten dat we er waren hebben we volop genoten. Komend seizoen hopen we vaker aanwezig te kunnen zijn. De camping, met name het sanitair, de ligging (ruim uitzicht), de vele dieren op de camping en in de omgeving, de klantvriendelijkheid en omgeving nodigen hiertoe uit. Ook de vele en afwisselende mogelijkheden voor fietstochten in de omgeving spraken ons zeer aan. Verder was het wandelen in het grote Kuinderbos een verademing.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2010

• 8Fam. Kremer21-11-2010

keurige minicamping vlakbij het bos

Minicamping Schotererf is een keurige minicamping aan de rand van Overijssel, vlakbij Kuinre en het natuurgebied de Rottige Meenthe. Het sanitair is ech keurig netjes. Er is een kleine speeltuin, een speelveld en veel dieren: pauwen, poezen, een hond, kippen. De camping wordt beheerd door een leuk gezin. Wij hebben het hier prima naar onze zin gehad. Toen wij op deze camping waren werden er toevallig ook net TV-opnames gemaakt door TV-oost, de regionale omroep van Overijssel.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 9Fam. Blokzijl19-11-2010

Prachtige camping voor iedereen

In de eerste plaats geweldig sanitair. Leuke vijver aan de rand van de camping en dan het prachtige uitzicht over de weilanden. We hebben er nu een aantal keren gekampeerd, maar het is en blijft een aanrader. Deze eigenaren snappen voor de volle 100% wat kampeerders willen...

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 9Fam. Blokzijl18-11-2010

Uitstekende camping voor gezinnen en rustzoekers

We hebben met ons gezin al een aantal keren op deze camping gestaan. Tot volle teredenheid! Het sanitair is uitzonderlijk goed. Het veld ligt er goed bij en er zijn voldoende stroomvoorzieningen. Voor het hele veld is er 1 watertappunt. Leuk viswatertje op het terrein en niet in de laatste plaats gastvrije en hardwerkende eigenaren. Deze mensen begrijpen het vak!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Camping Minicamping Schotererf info