Camping Minicamping Schotererf

29 reviews over Camping Minicamping Schotererf

• 2019
    8Jaap en Diny Nobbe05-08-2019

rust en ruimte

heerlijke ruime camping, niets moet veel mag! vriendelijke ontvangst, mag zelf een plaats uitzoeken.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Henriette14-06-2019

Prima

Prima verblijf met keurig sanitair. Velden liggen er netjes bij en voor de caravan kunstgras. Prima oplossing en daarom was het niet nodig wat op de grond te leggen. We hebben een fijn verblijf gehad op deze rustige camping.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Familie van den Boom29-04-2019

Wij hebben genoten!

Met onze kinderen van 5 en 7 jaar verbleven wij een week in een pipowagen op het goed onderhouden terrein van Camping Schotererf. Een goed ontvangst met voldoende uitleg over de omgeving was een fijne start. Het sanitair, de aanwezige speeltoestellen en de speelweide zijn erg netjes. Er lopen wat dieren rond en het uitzicht is echt fantastisch! De pipowagen is gezellig en praktisch ingericht. De bedden slapen prima, zeker als je de hele dag in touw bent geweest ;) De omgeving heeft genoeg te bieden voor jong en oud. Het was heerlijk!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    10Jantina en Sidney27-08-2018

Wij komen zeer zeker een keer terug

Een ronduit mooie camping en de ligging aan het meertje fantastisch. Het sanitair daar is niets op af te dingen, schoon en van deze tijd. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en het uitzicht van de plek waar wij stonden een 10+ .

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 6Jack24-07-2018

Niet weer......

Wij verbleven 7 weken op deze zeer afgelegen minicamping. Wij hadden het idee dat dit een rustige camping zou zijn, het tegendeel was echter waar. Ieder weekend hadden wij een ander gezin met jonge kinderen naast ons staan hetgeen voor ons voor veel lawaai en overlast heeft gezorgd. Voor kleine kinderen zijn er een paar speeltuigen voor senioren is op deze camping geen enkele faciliteit. De dichtstbijzijnde bewoonde wereld is minimaal 6 kilometer verwijderd. Wat betreft fietsen ben je in deze omgeving snel uitgekeken of je moet van vlakke rechte polderwegen houden. Het Kuinderbos fiets je in 15 minuten doorheen. In het voorseizoen viel ons op dat het sanitair soms meerdere dagen niet schoon was gemaakt. Verder moet je tegen honden kunnen. In de 7 weken die wij hier hebben gestaan hebben wij niet een keer gesproken met de campingeigenaren. Op ons kwam dit over als desinteresse in hun klanten. Voor ons was dit bezoek eenmalig.

• 7Staat v/h sanitair

Daniël en Tineke te Vaarwerk, eigenaar, 02-08-2018

We danken u voor de moeite die u heeft genomen uw review te delen op Zoover. Uiteraard vinden we het wel jammer dat u tijdens de weekenden dat u aanwezig was op onze camping op geen enkele manier heeft aangegeven dat het verblijf u tegenviel. In dat geval hadden we graag samen naar een oplossing gezocht. Want zo hebben we in de tien jaar dat we nu bestaan steeds gewerkt: er alles aan doen om het onze gasten naar de zin te maken. We hebben veel tips over leuke fiets- en wandelroutes en andere activiteiten, ons sanitair wordt heel goed schoon gehouden en daarover zijn onze gasten uitermate lovend (lees ook de ervaringen van de vele andere gasten) en hoewel we u inderdaad niet veel gesproken hebben, is dat geen desinteresse. Niet iedereen zit daar op te wachten en dat respecteren we.

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Olga Klene en Hans Halfwerk02-07-2017

Mooie en goed verzorgde camping

Aan te bevelen camping goed verzorgd terrein, schone toiletten/douches. Wil je rust dan is dit een goed verblijf. Rustpunt tegen betaling het verkrijgen van koffie/thee/fris en ijs . Het is ongeveer 6 kilometer fietsen naar het dichts bijzijnde supermarkt, Lemmer en Zeewolde genoeg winkels

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Hennie van Dun23-08-2016

Heel fijne camping

Fantastisch sanitair, rustig, mooi aangelegd met verharde plekken..

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Christine Pruim19-08-2016

Heerlijke plek!!

Gelogeerd in allerschattigste pipo wagen!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Marian10-08-2016

Rust!

Ruime plekken, keurig modern sanitair, centrifuge gratis, elke ochtend een leenkrant, receptie met goede informatie, leesboeken, heel vriendelijke eigenaren die de tijd voor je nemen en zeggen bij vertrek " wij waren blij met jullie als gast" Grensgebied Friesland, Overijssel, NOP gaf ons de kans in 15 dagen heel veel gevarieerd landschap te zien. We houden van fietsen en hebben dit volop kunnen doen. 's Avonds kwamen we terug op een rustige vriendelijke camping en 's nachts was het doodstil. De weg naar het toilet is het donker heel goed te vinden; lampen met sensoren gaan op het juiste moment aan. Overdag bracht muziek gezelligheid in de sanitaire ruimte. Er was niet echt iets dat we niet goed vonden; deze camping raden we iedereen aan die van rust houdt en het geen probleem vindt 's avonds niet naar het dorp of de stad te kunnen wandelen.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Kingma08-08-2016

Genieten

Een heerlijke camping om tot rust te komen, zeker met 4 kleine kinderen. We hebben ze heerlijk zelfstandig laten spelen zonder dat we ze nauwlettend in de gaten moesten houden. De toilet voorzieningen waren in prima staat en goed schoon!

Een klein restaurant op 800 meter afstand waar je ook prima kunt eten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Camping Minicamping Schotererf info