Reviews over Kamperveen

Heerlijke camping van alle gemakken voorzien

Jeannette,
    17-4-2016

Wij hebben 3 fantastische weken op deze camping gehad. De eigenaren zijn enthousiast, bijzonder vriendelijk en niks is ze teveel. Het sanitair is heel erg schoon, wordt dagelijks gepoetst en voorzien van heerlijke douches.Tevens is er vlees te koop, erg handig voor als je wilt BBQ'en. Er is zoveel te doen spelen of luieren bij het zandstrandje, hutten bouwen, skelteren, kano varen, zwemmen, 's avonds is er regelmatig een kampvuur. Naast de camping ligt een fietsroute. De camping ligt rustig maar centraal tussen de steden: Kampen, Zwolle, Elburg en Hattem waar erg veel te zien en te doen is en vlakbij de IJssel en het Drontemeer. Echt een aanrader!