Hotel Van Dijk

Hotel Van Dijk
9,9

16 tips over Hotel Van Dijk

Sail KampenPasen 2014 - 18 t/m 21 april

Het grootste paasevenement van Nederland, voor meer info. www.sailkampen.nl

Voor informatie 038 331 49 25 of info@hotelvandijk.nl (www.hotelvandijk.nl)

Programma en Activiteiten Kom in de Kas 2014

Zaterdag 5 april vindt in de Koekoekspolder IJsselmuiden Kom in de Kas 2014 plaats net als op veel andere plaatsen in Nederland. De deelnemende bedrijven in IJsselmuiden openen hun deuren op zaterdag 5 april vanaf 10:00 uur ‘s morgens voor het publiek. U kunt hier de streek specifieke producten ruiken en te proeven!

Op elk bedrijf is er een attractie voor de kinderen, variërend van springkussens tot de mogelijkheid om geschminkt te worden.

Weg van Kunst 2014 - zaterdag 5 april en zondag 6 april 2014

Op zaterdag 5 april 2014 en zondag 6 april 2014 is er in onze prachtige Hanzestad Kampen weer een Weg van Kunst route.

Op 24 locaties kunt u van Kunst en Kunstenaars genieten. Er zijn nog kamers beschikbaar in ons hotel om een gezellig dagje of weekendje te vertoeven.

Zaterdag 5 april en zondag 6 april: 11:00 - 17:00 uur

We hebben een aantal aanbieders voor Van Dijk voor je op een rij gezet:

Mieke Boerema, 31-3-2014
De gastheer had goede tips voor restaurants in de buurt. Wij kozen toch een ander restaurant en hadden achteraf spijt dat we niet naar hem geluisterd hebben)
Irma, 9-5-2013

Kerst In Oud Kampen - dit fantastisch evenement wordt in 2013 gehouden op zaterdag .21 en zondag 22 december.

En dan van 16.00 tot 21.00 uur. Reserveer tijdig uw kamer svp, 038 331 49 25, info@hotelvandijk.nl

Irma , 4-5-2013

Neem a.u.b. altijd direct contact op met Hotel van Dijk, info@hotelvandijk.nl, want wij geven niet alle 18 kamers ter beschikking aan bookings sites. Wij beschikken o.a. over 4 persoonskamer, 3 persoonskamer, 2 persoonskamers en 1 persoonskamers. Tel.nr. 038 331 49 25 of info@hotelvandijk.nl, www.hotelvandijk.nl

Kampen vol met stripboeken

Het centrum van Kampen staat op zaterdag 17 augustus 2013 in het teken van de 15e editie van het Kamper Stripspektakel. Opnieuw komen zo'n 50 tekenaars en scenarioschrijvers naar Kampen. Daarnaast zijn er diverse gratis workshops en kunnen de bezoekers een karikatuur van zichzelf laten maken. Er zijn kinderactiviteiten en natuurlijk is er veel muziek en entertainment.

Irma, 29-4-2013
Full Color Festival 2013 - Kampen: Op zaterdag 8 juni wordt de 18e editie van het Full Colour Festival Kampen gehouden in het Stadspark. Dit is een kleurrijk festival met verschillende muziekpodia, diverse (multi)culturele activiteiten voor jong en oud en een grote braderie.

2013: Kamper ui(t)dagen worden gehouden op

25 juli 2013

1 augustus 2013

8 augustus 2013

15 augustus 2013

De vier donderdagen staan tussen 10:00 - 17:00 uur in het teken van een zomerse braderie.

Voor meer informatie: info@hotelvandijk.nl

Irma , 27-4-2013

Workshop schilderen-Overnachten Hotel van Dijk

Altijd al een mooi kunstwerk van uzelf aan de wand willen hebben?

Volg een workshop schilderen met acrylverf onder begeleiding van kunstschilder Juliët de Kinkelder.

In het atelier zult u versteld staan van uw eigen creativiteit. De werken van de diverse kunstenaars in ons atelier zullen u zeker gaan inspireren!

In het atelier zijn alle materialen aanwezig om direct aan de slag te kunnen.

Voor inlichtingen: 038 331 49 25 Hotel van Dijk vof

We hebben een aantal aanbieders voor Van Dijk voor je op een rij gezet: