Hotel Van Dijk

9,2

26 reviews over Hotel Van Dijk in het Nederlands

Heel fijn gehad

Victoria, 5-11-2017

Ik vond het een heerlijke kamer. Ruim, schoon, netjes, modern. Bed lag lekker, rustig, uitzicht op de Ijssel, heel vriendelijk personeel.

Uitcheck tijd 10.30... dat was dan wel jammer. Ik had een feestje de nacht ervoor, dus kon ik niet uitslapen. Maar dat is vaker in hotels...

Nico, Scheveningen, 6-6-2017

Schone kamers. Gastvrij, vriendelijk, gezellig.

Mooi uitzicht op de IJssel

Perfecte uitvalsbasis voor fietstochten.

voor herhaling vatbaar

Lieuwe, 5-12-2016

ontzettend fijn en leuk welkom, het voelt meteen goed

fantastisch hotel

margriet, 16-9-2016

Kamers met uitzicht op de IJssel. Eindelijk een hotel met 2 gemakkelijke stoelen en bijzettafeltje. Ruime sanitairruimte met goed werkende douche. Service staat hoog in het vaandel. Service om bij het ontbijt een lunchpakket te maken. Hotel ligt in het centrum.

Thuis in vreemde stad

Paulus, 1-5-2016

Zeer gastvrij, mooie schone kamers en zelfs met washandjes in de badkamer.

Geweldig goed ontbijt, ook als je heel vroeg bent krijg je goed gevulde coolbox mee.

Helaas geen diner in hotel, maar dat is in Kampen geen probleem. Op geen 5 minuten enkele culinaire hoogstandjes.

Erg goed was het huiskamer gevoel rond de bar. Leuk personeel.

Hotel heeft zelfde achternaam, maar absoluut geen familie. Schijnt al jaren een begrip te wezen. Niet moeilijk als enigste Hotel in het mooie Kampen.

Fantastisch en klantvriendelijk.

N.P. de Munnik, 30-12-2015

De Kamers zijn uitstekend. De mensen van het hotel zijn erg klantvriendelijk. Ik had graag langer willen blijven.

prima Hotel, super ontvangst

Elly Andre, 19-10-2014

Hotel aan de Dijk langs de IJssel. Gezellige bar, uiterst vriendelijk personeel. Persoonlijk ontvangst en schone en ruime kamers. Prima ligging aan de rand van het centrum van Kampen.

Als we wat zouden moeten noemen wat niet zo fijn was, is het parkeren in de buurt van het hotel zelfs s'nachts was het even zoeken. Wel top dat we een gratis parkeerkaart kregen.

Heel goede plaats om te zijn.

Engelen, 30-5-2014

Mooi midden in het centrum.

Voortreffelijk hotel met goede service

Mieke Boerema, 31-3-2014

Zeer tevreden over de kamers, de ligging (rustig, zicht op de IJssel en bij stadscentrum), het ontbijt, de gastheer en -vrouw (geven veel informatie over geschiedenis, omgeving en restaurants en zijn heel vriendelijk). De kamers waren erg schoon en er waren zelfs washandjes!

2 De keer weer Top !!

Lau, 18-3-2014

Voor de tweede keer hier verbleven , en het was weer genieten .

Lekker gewone mensen die een praatje en een dolletje maken met de gasten en niet van dat stijfe gedoe .

Kamers goed en zeer schoon .

Ontbijt eenvoudig maar alles lekker en vers .

Ligging aan het water , en je kan een parkeer kaart krijgen zodat je kostenloos voor de deur parkeren kunt , waar vind je nu nog zoiets .

Prijs is ook erg goed te doen .

Hotel van Dijk daar waar je je altijd welkom voelt .

Alle persononeel verdiend een dikke pluim .

We hebben een aantal aanbieders voor Van Dijk voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van Dijk in Kampen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van Dijk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van Dijk scoort een 9.23 uit 10 op basis van 27 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: