Bed and Breakfast PolderPoort

26 reviews over Bed and Breakfast PolderPoort in het Nederlands

Prima verblijf!

Miranda en Annet
20-11-2015

Een zeer complete bed & breakfast! Heerlijk ontbijt.

Ideale uitvalsbasis voor fietstochten

Toine
7-5-2015

Heerlijk ruime kamer, uitstekend ontbijt.

Voldoende restaurantjes in historische binnenstad.

Afsluitbaar schuurtje waar de E-bike opgeladen kan worden.

fijne plek om te vertoeven.

Salakay
28-12-2013

Bed&Breakfast Polderpoort is prima bevallen, dankzij het heerlijke ontbijt, warme, gezellige kamer, eigen badkamer en de gastvrije ontvangst van de vriendelijke eigenares mevr. Schouten.

Wij zullen dit adres zeker aanbevelen.

voelt als thuiskomen !

rinke van sante
13-8-2013

Alles eerste klas, zelfs het weer, waardoor het biertje bij aankomst als ook ontbijt de volgende ochtend in de tuin !

Voor herhaling vatbaar.

Chantal
19-3-2013

Een hele gastvrije klantvriendelijk onthaal. 's Avonds door goede buitenverlichting gemakkelijk pad te zien en slot te vinden. Zeer schoon en bij vuile handdoeken, vaatdoeken kreeg je weer schoon. De koelkast wordt door de gastvrouw om de 2 dagen aangevuld. Gevarieerd en uitgebreid ontbijt. Je mag gebruik maken van dvd's, spellen, fiets. Een echte aanrader!

Geweldige B&B

Nicoline
29-12-2012

Prachtige kamer, rustige omgeving, heerlijke bedden...de kamer van alle gemakken voorzien, veel aandacht voor detail, er stond wat lekkers klaar, je voelde je echt welkom. Superaanrader! En Kampen is ook zeer de moeite waard.

Goed gelegen B&B

Herman Vanhoof
10-10-2012

Mooie ruime kamer met alles erop en eraan, zelfs een kleine keuken.

Verzorgt tuintje met terras aan de waterkant.

Zeer fijne B&B

eveline
2-9-2012

Ik heb genoten van een nachtje verblijven in deze B&B.

Echt een aanrader!

Goede service, lekker ontbijt, complete en kleine keuken.

Zeer grondig schoongemaakt.

Fantastische plek

Paul Ooms
29-5-2012

Omdat ik op doorreis was heb ik slechts 1 overnachting geboekt. Het is een mooie omgeving. Een prima verzorgde kamer. Schoon en alles aanwezig. Heerlijk ontbijt met eigen gebakken brood. Het personeel is heel gastvrij. Echt een aanrader.

fantastischeplek

fam. cloudt
28-5-2012

indruk zeer goed mooie tuin buiten centrum gastvrouw vriendelijk en behulpzaam prijs goed bij mooi weer in de tuin

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast PolderPoort in Kampen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast PolderPoort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.