Bed and Breakfast Het Gildenhuisje en de Stadsboerderij

BedAndBreakfastWeer vandaag15°9°
Bed and Breakfast Het Gildenhuisje en de Stadsboerderij
9,2

6 reviews over Bed and Breakfast Het Gildenhuisje en de Stadsboerderij in het Nederlands

Sfeervol, uiterst verzorgd appartementje

W.K.
29-9-2017

In twee oude panden zijn verschillende appartementen smaakvol ingericht, heel verschillend van indeling en voorzieningen en ook verschillend - maar redelijk - geprijsd. Attente gastvrouw. Goed ingerichte keuken, prima badkamer en goede bedden. In rustige straat in het oude centrum gelegen. Vlakbij AH dus ontbijt in eigen beheer is geen probleem. Nespresso- apparaat en theevoorzieningen. Veel leuke details! Er is ook een sauna. Stad Kampen biedt veel cultureel vertier en de IJssel is prachtig.

Parkeren vraagt enige vindingrijkheid in een oude stad maar lopend kun je je daar prima vermaken. Wij logeerden er met drie bevriende stellen en dat was heerlijk.

bijzonder sfeervolle B&B

esther hebben
26-1-2014

Wij verbleven met zijn vijven in de deel, en vonden het bijzonder goed, luxe, en comfortabel. Ook nog een heerlijke plek om te zitten, te eten en zelfs te koken. Met mogelijkheid om kosteloos de sauna te gebruiken. Zeker een plek om te onthouden!

Verrassend

Chris
18-11-2012

Vlakbij het centrum van Kampen. Leuk verbouwd, ongedwongen en leuke kamer.

Wij komen zeker een keer terug!

Bart
25-2-2011

'Op stal' is het ook goed vertoefen. De sauna is heerlijk. Het enige minpuntje vonden wij de wc op de gang bij deze kleinste kamer. Maar dat wisten we van te voren. Die overigens wel voor eigen gebruik is. Wastafel en douche wel op de kamer aanwezig. Goede bedden. Alles keurig. Originele en authentieke plek met alle comfort aanwezig. Volgende keer gaan we de linnenkamer proberen. Deze B&B is een aanrader!

Leuke B&B

Jan Peeters
15-6-2010

Leuk sfeervol appartement en van alle gemakken voorzien. Huisje was schoon en netjes toen we aankwamen. Gastvrouw is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was goed en uitgebreid. Sauna zit niet op de kamer, maar kun je reserveren voor 2 uurtjes. Communciatie via de mail/reserveringen gaat prima en gelijk tips en routebeschrijving naar vrij parkeerterein.

Al met al we hebben ons prima vermaakt hier.

2007

Hebben in het Gildenhuisje overnacht

Elisa
31-10-2007

Hebben in het Gildenhuisje overnacht. Eigenlijk wilden we dit adres voor ons zelf houden ..... Prachtig apt. Met veel liefde, vakmanschap en oog voor detail gedaan!

Luxe badkamer. keuken, heerlijke bedden en de sauna was ook heerlijk.

Je hoeft het apt niet uit, alles is aanwezig voor een romantisch verblijf.

Wil je toch weg ..Kampen is een prachtige stad met veel monumenten. Genoeg te doen en te zien in de omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Gildenhuisje en de Stadsboerderij in Kampen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Gildenhuisje en de Stadsboerderij zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Bed and Breakfast Het Gildenhuisje en de Stadsboerderij