NederlandOverijsselKampenBed & Breakfasts KampenBed & Breakfast Het Gildenhuisje en de Stadsboerderij

Bed & Breakfast Het Gildenhuisje en de Stadsboerderij

NederlandOverijsselKampen

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Het Gildenhuisje en de Stadsboerderij voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 8 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 8 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

7 Reviews over Het Gildenhuisje en de Stadsboerderij

• 10Sita Ykema13-02-2019

Een aanrader,en je wordt een mooie ervaring rijker

Deze unieke locatie en stadsboerderij in het mooie Kampen maken het verblijf tot een ervaring die heel bijzonder is. We hadden twee "kamers"besproken. Elke kamer zijn eigen kleur en styling met aan alle details gedacht en dus aanwezig. Je voelde de passie van de gastvrouw in deze mooie ruimtes. En dan het ontbijt in een speciaal daarvoor ingerichte ruimte, ook alweer zo sfeervol en van alles voorzien. Heerlijk eigen gebakken brood en nog veel meer lekkernijen. We zullen iedereen aanraden om hier heen te gaan voor een meerdaags uitje naar deze mooie plaats en plek. Wij komen zeker een keer terug. Bedankt voor het mooie vertoeven en heerlijke verwennerijen. Succes met alles!

• 9W.K.29-09-2017

Sfeervol, uiterst verzorgd appartementje

In twee oude panden zijn verschillende appartementen smaakvol ingericht, heel verschillend van indeling en voorzieningen en ook verschillend - maar redelijk - geprijsd. Attente gastvrouw. Goed ingerichte keuken, prima badkamer en goede bedden. In rustige straat in het oude centrum gelegen. Vlakbij AH dus ontbijt in eigen beheer is geen probleem. Nespresso- apparaat en theevoorzieningen. Veel leuke details! Er is ook een sauna. Stad Kampen biedt veel cultureel vertier en de IJssel is prachtig. Parkeren vraagt enige vindingrijkheid in een oude stad maar lopend kun je je daar prima vermaken. Wij logeerden er met drie bevriende stellen en dat was heerlijk.

• 10esther hebben26-01-2014

bijzonder sfeervolle B&B

Wij verbleven met zijn vijven in de deel, en vonden het bijzonder goed, luxe, en comfortabel. Ook nog een heerlijke plek om te zitten, te eten en zelfs te koken. Met mogelijkheid om kosteloos de sauna te gebruiken. Zeker een plek om te onthouden!

• 8Chris18-11-2012

Verrassend

Vlakbij het centrum van Kampen. Leuk verbouwd, ongedwongen en leuke kamer.

• 10Bart25-02-2011

Wij komen zeker een keer terug!

'Op stal' is het ook goed vertoefen. De sauna is heerlijk. Het enige minpuntje vonden wij de wc op de gang bij deze kleinste kamer. Maar dat wisten we van te voren. Die overigens wel voor eigen gebruik is. Wastafel en douche wel op de kamer aanwezig. Goede bedden. Alles keurig. Originele en authentieke plek met alle comfort aanwezig. Volgende keer gaan we de linnenkamer proberen. Deze B&B is een aanrader!

• 8Jan Peeters15-06-2010

Leuke B&B

Leuk sfeervol appartement en van alle gemakken voorzien. Huisje was schoon en netjes toen we aankwamen. Gastvrouw is vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was goed en uitgebreid. Sauna zit niet op de kamer, maar kun je reserveren voor 2 uurtjes. Communciatie via de mail/reserveringen gaat prima en gelijk tips en routebeschrijving naar vrij parkeerterein.

Al met al we hebben ons prima vermaakt hier.

• 10Elisa31-10-2007

Hebben in het Gildenhuisje overnacht. Eigenlijk wilden we dit adres voor ons zelf houden ..... Prachtig apt. Met veel liefde, vakmanschap en oog voor detail gedaan! Luxe badkamer. keuken, heerlijke bedden en de sauna was ook heerlijk. Je hoeft het apt niet uit, alles is aanwezig voor een romantisch verblijf. Wil je toch weg ..Kampen is een prachtige stad met veel monumenten. Genoeg te doen en te zien in de omgeving.

Bed & Breakfast Het Gildenhuisje en de Stadsboerderij info

Building information