Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Kalverweide

Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Kalverweide

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Kalverweide in het Nederlands

Heerlijk

Ans
9-4-2018

Wat een heerlijke en prachtige plek om even je hoofd leeg te maken.... Back to basic en naar de natuur , waar boer Goos en boerin Femmie met hun mooie gezin het pure talent bezitten om het hun boerderijgasten in alles naar de zin te maken. Uit alles blijkt hierbij hun liefde voor hun dieren en respect voor de natuur ! Mijn boerenpetje af voor dit geweldige gastvrije bovenstebesteboerenbed! 💚🛏🚜🐖🐂🐓🐄🐇🐭🐶🐽🐮🐴😺

Gereisd Met partner in april 2018

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Kalverweide

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Kalverweide in Kallenkote, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Kalverweide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Het Betere BoerenBed De Kalverweide