Vakantiepark Natuurpark De Witte Bergen

Vakantiepark Natuurpark De Witte Bergen
7,9

• Activiteiten6,5
  • Onderkomen7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Natuurpark De Witte Bergen voor je op een rij gezet:

155 reviews over Vakantiepark Natuurpark De Witte Bergen in het Nederlands

Stepan Rektorik
28-6-2018
  • Activiteiten10

Vakantiehuis bij WitteBergen.

Het is een prachtig huis, geschikt voor gezin met twee kinderen.

Het was een zeer geslaagd verblijf en we hebben het erg naar onze zin gehad.

De plek is goed gelegen om uitstapjes in de buurt en wandelingen in de mooie natuur rondom het park te doen.

We zijn naar Zwolle geweest, naar een openlucht zwembad in de buurt, recreatieplassen en gewandeld in de bossen om het terrein heen.

Al met al voor herhaling vatbaar.

Het huisje is uitstekend, alles functioneerde prima.

En we hebben regelmatig gekookt in de volledig uitgeruste keuken.

Met vriendelijke groet, Stepan Rektorik, architect uit Amsterdam

Rene Gruppen, Parkmanager, 29-6-2018

Geachte heer Rektorik, beste Stephan,

Hartelijk dank voor de beoordeling van uw verblijf in 'Landhuis Roodborst' nummer 42 op ons park.

Fantastisch om te lezen dat alles naar wens is verlopen.

Wij kijken ernaar uit in de toekomst opnieuw op 'Natuurpark De Witte Bergen' te mogen begroeten.

Prachtige plek😀vriendelijk ontvangst

Bep
26-6-2018
  • Onderkomen8

Vriendelijk ontvangst. Mooi, rustig park. Prachtige plek. Mooi bos waar je direct in kunt lopen. Lekker gegeten bij restaurant het Vosje in IJhorst, cafetaria ernaast niets bijzonders. In de Wijk grote supermarkt. Gefietst naar Staphorst en Meppel. Leuk huisje. Nr23. Schoonmaak kon beter, spinnenwebben en spinnen in alle kamers op het plafond.
Rene Gruppen, Parkmanager, 27-6-2018

Geachte mevrouw, beste Bep,

Bedankt voor het delen van uw ervaringen op 'Natuurpark De Witte Bergen' ('Landhuis Bonte Specht', nummer 23) in IJhorst.

Rene Gruppen

Heerlijk en rustig,midden in t bos.

ada broekzitter
11-6-2018
  • Onderkomen8

Het huisje waarin we verbleven was mooi en comfortabel.Midden in t bos en heerlijk rustig.Veel bezienswaardigheden in de buurt.
Rene Gruppen, Parkmanager, 12-6-2018

Geachte mevrouw Broekzitter, beste Ada,

Wij zijn blij met de review van uw verblijf op 'Natuurpark De Witte Bergen' in IJhorst. Hartelijk dank daarvoor!

Rene Gruppen

Gezellig en comfortabele uitvalsbasis.

Fam Koot
    9-6-2018

Huisje 61 veel comfort voor in verhouding weinig geld. Hebben ons met z’n zessen prima vermaakt in de prachtige natuur/omgeving, komen hier vast nog eens terug.
          Rene Gruppen, Parkmanager, 13-6-2018

Geachte familie Koot,

Bedankt voor de beoordeling van uw verblijf op ons park in 'Landhuis Bonte Specht' nummer 61.

Geweldig om te lezen dat u zich ook prima heeft vermaakt in de prachtige natuur + omgeving.

Wij kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw op 'Natuurpark De Witte Bergen' te mogen ontmoeten.

Rene Gruppen

Hier kun je pas echt tot rust komen.

Fam. van der Sluis
          9-6-2018
          • Onderkomen9

Erg leuk kabouterdorp met heel mooie sfeervolle huisjes. Wij verbleven in huisje 31. Erg veel leefruimte met een aparte opkamer die verbonden is met een grote woonkamer (gescheiden zithoek en eet gedeelte) met grote openslaande deuren naar het terras. Verder is er een ruime open keuken met alles wat we thuis ook hebben. En niet te vergeten supersnel internet, mijn tieners kunnen echt niet zonder. Hier kun je je echt thuis voelen, niets moet en alles mag.

Op het park zelf zijn weinig activiteiten wat veel rust geeft, maar in de omgeving is meer dan genoeg te beleven. Van vrije natuur (direct naast het park) tot pretparken en alles daartussen.

En dan de mensen van de receptie, wat een rust stralen die uit. Ze nemen alle tijd voor je en geen vraag is hun te veel. Dit geldt overigens niet alleen voor de medewerkers op het park maar voor de hele omgeving.

Ons zien ze echt nog wel een keer terug .

Geachte familie Van der Sluis,

Bedankt voor het delen van de ervaringen van uw verblijf op 'Natuurpark De Witte Bergen' in IJhorst.

Goed om te lezen dat uw verblijf in 'Landhuis Koolmees' nummer 31 naar wens is verlopen.

Rene Gruppen

Heerlijk ontspannend om hier te zijn

Anita en Martin van Burgel
          • Onderkomen10

We hebben in huisje 47 ons 25 jarig huwelijksfeestje nog eens overgedaan met ons eigen gezin met dochters en aanhang. Ruim huisje, prachtige wandelmogelijkheden en een ontzettend heerlijke tuin.

Voldoende voorzieningen en mogelijkheden om te relaxen met z’n allen. Vanwege het mooie weer konden we heerlijk 3 dagen buiten eten. Nadeel: je wordt wakker van de fluitende vogels; nou ja nadeel? Waar heb je dat nog tegenwoordig?

In de ochtend op tijd uit de veren om de zingende vogels en de hertjes te zoeken in het bos, te bewandelen vanaf het huisje in 5 minuten. Kortom we hebben een ontzettend lekker weekend gehad😊, volgend jaar komen we zeker terug👍

Geachte mevrouw en meneer Van Burgel, beste Anita en Martin,

Wat een goed idee om uw 25-jarige huwelijksfeestje nog een over te doen op 'Natuurpark De Witte Bergen' in 'Landhuis Koolmees', nummer 47.

Bedankt voor uw mooie woorden!

We zijn blij om te lezen dat u genoten heeft van de vele aanwezige vogels.

Tot volgend jaar!

Een echte aanrader!

Fam. van Wieren
          • Activiteiten7
          • Onderkomen10

Wij verbleven een midweek in maart in huisje Koolmees 44. Het was buiten erg koud, maar het huisje werd goed verwarmd met CV en een houtkachel. De gehele benedenverdieping was pas gerenoveerd en nieuw ingericht. Ook de keuken en het sanitair waren gloednieuw. Het huisje had een gezellige sfeer. Het zag er allemaal erg netjes en verzorgd uit. Bovenverdieping met 2 slaapkamers met goede bedden en op de overloop een gezellige bedstee voor de kinderen.

Het park biedt geen extra faciliteiten, maar in de omgeving kan je allerlei uitstapjes maken en prachtig fietsen en wandelen. De huisjes liggen op een groen en heuvelachtig terrein en vanaf het park kun je zo het bos in lopen. Ideaal voor mensen die houden van rust en natuur. Wij komen graag nog eens terug in de zomer of het najaar!

Geachte familie Van Wieren,

Wij stellen het zeer op prijs dat u uw ervaringen op ons park (accommodatie: 'Landhuis Koolmees', nummer 44) via Zoover heeft gedeeld.

Bedankt daarvoor.

Genoemde accommodatie is enkele maanden geleden inderdaad gerenoveerd.

Wij kijken ernaar uit u binnenkort opnieuw op 'Natuurpark De Witte Bergen' te mogen begroeten.

Tot dan!

Rene Gruppen

Geweldig leuke accomodaties op pracht plek

Familie Wouters
          • Activiteiten9
          • Onderkomen10

Heerlijk weekje rust midden in de natuur, we zaten in huisje 61 vooraan op de berg in een prima accommodatie. Het was echt genieten, lekker fietsen en wandelen in de natuur, vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie. Huisje zelf was ook prima en ruim genoeg voor 6 personen. Moderne keuken, badkamer met ligbad en separate douche en gratis WiFi. Kortom van alle gemakken voorzien. Gezellig gewinkeld in Meppel en naar de ooievaars-lokkerij geweest. Echt een aanrader, we komen er zeker nog eens terug.

Geachte familie Wouterse,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen op ons park. U verbleef in 'Landhuis Bonte Specht', nummer 61.

Mooi om te lezen dat we u zeker terug zullen zien op 'Natuurpark De Witte Bergen' in IJhorst.

Tot dan!

Voor herhaling vatbaar

Jaap Kampen
          • Activiteiten7
          • Onderkomen9

Veel privacy en heel prettige bungalow

Geachte heer Kampen, beste Jaap,

Bedankt voor de beoordeling van uw verblijf op 'Natuurpark De Witte Bergen' ('Landhuis Koolmees', nummer 44). Wij zijn blij met uw opmerkingen en zeker uw vermelding 'veel privacy' spreekt ons erg aan.

Gezellig weekend met vrienden

Sytze kooi
          18-3-2018
          • Activiteiten6
          • Onderkomen9

We zijn hier met vrienden geweest voor een weekend om even lekker bij te praten en herrineringen ophalen

Het huis 63 lag op een heuvel en gezellig ingericht. We hebben gefietst en gewandeld in de naaste omgeving.

Op het park zijn geen voorzieningen waardoor we avonds naar Meppel zijn geweest waar we lekker hebben gegeten in het pannekoekenschip.

We vonden het alle vier een prachtig aangelegd park met schilderachtige huizen in een prachtige omgeving .de rust ,de natuur en het gezellige huis hebben ons een prachtig weekend gegeven .

Rene Gruppen, Parkmanager, 19-3-2018

Geachte heer Kooi, beste Sytze,

Bedankt voor de beoordeling van uw verblijf ('Landhuis Bonte Specht' nummer 63) op ons park.

Wij zijn blij om te lezen dat u een prachtig weekend heeft gehad.

Rene Gruppen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Natuurpark De Witte Bergen in IJhorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Natuurpark De Witte Bergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Natuurpark De Witte Bergen scoort een 7.94 uit 10 op basis van 155 reviews.