Vakantiepark Natuurpark De Witte Bergen

Vakantiepark Natuurpark De Witte Bergen
7,9

• Activiteiten6,4
  • Onderkomen7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Natuurpark De Witte Bergen voor je op een rij gezet:

165 reviews over Vakantiepark Natuurpark De Witte Bergen in het Nederlands

Perfect voor een weekendje 'niks'.

Jorien,
27-11-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Een rustig gelegen park temidden van de bossen. Weinig te doen qua faciliteiten, maar daardoor ideaal voor een 'prikkeloos' weekend. Je komt er heerlijk tot rust.

Fijne, rustige familievakantie

Familie Blom,
20-9-2018
  • Onderkomen10

We hebben een fantastische vakantie gehad in een net, schoon en uitstekend onderhouden huisje (Ooievaar 084). De opzet van het park sprak ons enorm aan. We waren er met onze kinderen van 1, 3 en 5 jaar en we hebben ons heerlijk vermaakt met wandelen en fietsen in het naastgelegen bos. Het vakantiepark is goed verzorgd en erg rustig. Het personeel is vriendelijk en kundig.

Wij wisten op voorhand dat we terecht zouden komen op een rustige, stille plek waar we zouden kunnen genieten van de rust en de natuur. Dit stond duidelijk op de website vermeld en hierop hebben we de vakantie ook uitgekozen. Met name de uitstraling van het huisje heeft ons positief verrast: we voelden ons er direct thuis en we zijn zeker van plan om IJhorst nog eens aan te doen.

Rene Gruppen, Parkmanager, 25-9-2018

Geachte familie Blom,

Hartelijk dank voor de supermooie beoordeling van uw verblijf in 'Landhuis Ooievaar' nummer 84 op 'Natuurpark De Witte Bergen' in IJhorst.

Een 10! Geweldig!

Wij zijn blij om te lezen dat uw vakantie naar wens is verlopen.

Rene Gruppen

Geweldige week in een heerlijke omgeving

Gyslhaine Isnardon,
13-9-2018

+ Rust op het Park

+ Netjes opgeruimd

+ Prachtige bungalows met rieten dak

+ Tweede toilet op verdieping

- Niet iedereen houdt zich aan de maximale snelheid op het park

Rene Gruppen, Parkmanager, 19-9-2018

Geachte mevrouw Isnardon, beste Gyslhaine,

Bedankt voor uw uitgebreide review!

Fantastisch om te lezen dat u een geweldig verblijf op 'natuurpark De Witte Bergen' heeft gehad.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw op ons park te mogen begroeten!

Heerlijke ppverblijf gehad!

Tinus Kikkert,
5-9-2018
  • Activiteiten7

Ligging bungalow is echt heerlijk rustig vlakbij uitgang naar het bos.

Beneden een slaapkamer voor personen die wat moeilijker de trap op kunnen.

Rene Gruppen, Parkmanager, 7-9-2018

Geachte heer Kikkert, beste Tinus,

Bedankt voor de mooie beoordeling van uw verblijf in 'Landhuis Bonte Specht' nummer 41 op 'Natuurpark De Witte Bergen'.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw op ons park te mogen begroeten!

Alles prima!!

HaJo,
4-9-2018
  • Activiteiten7

Heerlijk rustig park midden in de natuur

Rene Gruppen, Parkmanager, 17-9-2018

Geachte HaJo,

Bedankt voor het delen van uw ervaringen op 'Natuurpark De Witte Bergen' in IJhorst.

Naast de mooie scores op alle onderdelen zijn wij erg blij met uw toelichting: 'Heerlijk rustig park midden in de natuur'. Dat is namelijk precies wat wij onze gasten graag willen bieden.

Mooi park!

Jan en Joke,
27-8-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Wij hebben genoten op het mooie park De Witte Bergen in IJhorst. We zijn heel vriendelijk ontvangen. Als er iets is, kun je altijd terecht bij de parkmanager. Ons huisje nr 44 is vorig jaar gerenoveerd en is mooi groot, nieuwe badkamer, wc en keuken. De huisjes liggen mooi tussen de bossen en vanuit het park loop je zo het naastgelegen bos in. Dat vond onze hond ook fijn:) Wij komen zeker nog eens terug! Hartelijke groet, Jan en Joke

Rene Gruppen, Parkmanager, 10-9-2018

Geachte Jan en Joke,

Bedankt voor het beoordelen van uw verblijf in 'Landhuis Koolmees' nummer 44 op ons park. Geweldig om te lezen dat u heeft genoten op 'Natuurpark De Witte Bergen'!

Top!!!

Wij hopen u in de toekomst nogmaals op het park te mogen begroeten. Tot dan!

Muggenplaag in het huisje

Johan,
26-8-2018
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

We verblijven momenteel in bungalow 42, in het huisje zijn muggen in overvloed aanwezig en veroorzaken slapeloze nachten met hun gezoem. Elke avond voor het slapen denken we alle muggen platgeslagen te hebben, evengoed komen er weer nieuwe om ons wakker te houden en te steken, de kinderen en wijzelf zijn nu ruim 60 keer gestoken! In het huis zien we ook meerdere zilvermeeuwtjes, het lijkt of er geen gezond klimaat in het huisje is, menden die hier gevoelig voor zijn kunnen hier last van krijgen. De kitnaden rondom het bad zitten vol met schimmel, we durven onze kinderen niet te lang in het bad te laten zitten. Er is een mail gestuurd omdat de receptie maar beperkt open is waar nog geen reactie op gekomen is.

Rene Gruppen, Parkmanager, 10-9-2018

Beste Johan,

Bedankt voor het delen van uw ervaringen op ons park.

U heeft ervoor gekozen om tijdens uw verblijf iets op Zoover te vermelden.

Zoals we toen hebben gemeld, zijn wij dag en nacht telefonisch bereikbaar voor onze gasten. Zaken waar u eventueel niet helemaal tevreden over bent, kunt u daar altijd melden. Dan zullen wij er alles aan doen om uw verblijf naar wens te laten verlopen en/of eventuele klachten op te lossen.

Op uw vertrekdag heeft u mij gelukkig gemeld dat uw verblijf, afgezien van de muggen, naar tevredenheid is verlopen.

Rene Gruppen

ligging top, huis mag wel gerenoveerd worden

Moerman,
16-8-2018
  • Onderkomen6

Wij hebben een midweek in huisje 60 gezeten (koolmees). De ligging is mooi zo in de bossen. Echter het huisje zelf verdient wel een renovatie. De banken en bedden waren al wat jaren oud en dat voelden we ook. Bij aankomst bleek in de magnetron nog broodkruimels te liggen, kinderbed onder stof en suiker op de tafel. We hebben de receptie gebeld en binnen no time stond de schoonmaakster op de stoep om het schoon te maken. Naderhand zagen we nog kinderhanden op de ramen zitten en viezigheid onder de bank. Als je komt voor rust en natuur zit je hier heerlijk, maar de accomodatie zelf moet wel echt aangepakt worden.

Rene Gruppen, Parkmanager, 18-8-2018

Geachte familie Moerman,

Dank voor het beoordelen van uw verblijf op 'Natuurpark De Witte Bergen'. U verbleef in 'Landhuis Koolmees' nummer 60.

Allereerst wil ik nogmaals mijn excuses aanbieden voor het feit dat dit Landhuis niet volledig schoon was toen u de accommodatie binnenstapte. Mede dankzij uw medewerking hebben we dit gelukkig snel kunnen oplossen.

Uiteraard nemen we uw andere opmerkingen + tips ook in behandeling.

Wij zijn blij om te lezen dat u de accommodatie m.b.t. ligging en natuur als 'heerlijk' heeft ervaren.

We hopen u in de toekomst opnieuw op het park te mogen begroeten.

Prima voor dit jaar

Anneke,
8-8-2018
  • Onderkomen6

Van onze keuze om om weer eens in Nederland vakantie te vieren, hebben wij geen spijt gekregen. De belofte van rust en geen animatie was de reden om een huisje te boeken op park De Witte Bergen. Het was vanwege het hete weer heerlijk, dat het huisje helemaal onder de bomen lag: lekker vekoelend. De ontvangst bij de receptie was allervriendelijkst. De medewerker zag mij bij aankomst het tuinmeubilair schrobben (dat was echt vies) en nam direct mijn doek over met de woorden: zo hoort uw vakantie niet te beginnen! Top!

De vaatwasser functioneerde niet goed: ook dit werd direct opgelost door een uitermate vriendelijke technische man. Voor beide zaken ontvingen we ook een kleine compensatie. V.w.b. het park en de medewerkers niets dan lof.

Helaas zorgde het naastgelegen park voor behoorlijk wat geluidsoverlast (in het weekend tot ver in de nacht). Het huisje zelf heeft aandacht van de eigenaar nodig: 0a sanitair matig, horren gemist.

Rene Gruppen, Parkmanager, 9-8-2018

Beste Anneke,

Bedankt voor de review van uw verblijf in 'Landhuis Bonte Specht' nummer 8.

Uw woorden 'Van onze keuze om weer eens in Nederland vakantie te vieren, hebben wij geen spijt gekregen' en een 10 voor service geven ons een trots gevoel.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals op 'Natuurpark De Witte Bergen' in IJhorst te mogen begroeten.

Echte aanrader

Hein & Lilian Hoogendoorn,
22-7-2018
  • Activiteiten7

In vakantiewoning Nr 41 geweest.

Mooi gelegen huisje midden in het bos.

Interieur heeft goede upgrade gehad afgelopen jaar.

Omgeving mooie en rustgevende natuur.

Prachtig in het Reestdal, ooievaars gespot.

Fijn voor wandeling, fietstocht etc

Rene Gruppen, Parkmanager, 8-8-2018

Geachte mevrouw en meneer Hoogendoorn, beste Lilian en Hein,

Bedankt voor de mooie en uitgebreide beschrijving van uw verblijf op 'Natuurpark De Witte Bergen' in IJhorst.

Geweldig om te lezen dat uw verblijf in 'Landhuis Bonte Specht' nummer 41 zo goed is verlopen.

Rene Gruppen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Natuurpark De Witte Bergen in IJhorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Natuurpark De Witte Bergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.