Vakantiepark Natuurpark De Witte Bergen

168 reviews over Vakantiepark Natuurpark De Witte Bergen

• 2019
    9Hans + Lizette08-07-2019

Geweldig, fantastisch

Wij zaten in nummer 34. Geweldig. Rustig met alle gemakken voorzien. Goede bedden, mooie badkamer en grote woonkamer. Heerlijk! Prachtige locatie en schitterend luxe en mooi huisje. Een absolute aanrader voor iedereen.

• 8Activiteiten

Rene Gruppen, Parkmanager, 12-07-2019

Beste Hans en Lizette,

Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling. Mooi om te lezen dat alles naar wens is verlopen.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw op 'Natuurpark De Witte Bergen' te mogen begroeten.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10W de Vries01-07-2019

Het was fantastisch

We hebben weer genoten van dit sprookjesachtige park in een schitterende omgeving, prachtige natuur en het huisje. We zaten in bungalow nr. 69 en die was prachtig, mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. We hadden prachtig weer, soms zelfs wat te warm met 34 graden. Het is zeker voor herhaling vatbaar !

Rene Gruppen, Parkmanager, 03-07-2019

Geachte familie De Vries,

Bedankt voor de mooie beoordeling van uw verblijf in 'Landhuis Ooievaar' nummer 69 op ons park.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw op 'Natuurpark De Witte Bergen' in IJhorst te mogen begroeten.

Meer informatie over 'Landhuis Ooievaar' nummer 69 vindt op www.vakantiehuiswittebergen.nl

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Gerlanda10-06-2019

Geweldig

Gedurende ons pinksterweekend hebben we genoten van ons verblijf op dit schitterende park. Wat een oase van rust, ruimte en natuur. Vooral voor wandelaars en fietsers. Ook het huis de Koolmees met moderne keuken, badkamer en toilet was top. We zijn best kritisch maar dit is echt geweldig. Voor herhaling vatbaar!

• 9Activiteiten

Rene Gruppen, Parkmanager, 13-06-2019

Geachte Gerlanda,

Bedankt voor de geweldige beoordeling van uw verblijf in een 'Landhuis Koolmees' op 'Natuurpark De Witte Bergen'.

Fantastisch om te lezen dat uw verblijf naar wens is verlopen.

We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw op ons park te mogen begroeten!

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Jorien27-11-2018

Perfect voor een weekendje 'niks'.

Een rustig gelegen park temidden van de bossen. Weinig te doen qua faciliteiten, maar daardoor ideaal voor een 'prikkeloos' weekend. Je komt er heerlijk tot rust.

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen

Rene Gruppen, Parkmanager, 19-12-2018

Geachte Jorien,

Bedankt voor uw review.

Mooi hoe u in enkele zinnen uw verblijf en ons park heeft samengevat.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Familie Blom20-09-2018

Fijne, rustige familievakantie

We hebben een fantastische vakantie gehad in een net, schoon en uitstekend onderhouden huisje (Ooievaar 084). De opzet van het park sprak ons enorm aan. We waren er met onze kinderen van 1, 3 en 5 jaar en we hebben ons heerlijk vermaakt met wandelen en fietsen in het naastgelegen bos. Het vakantiepark is goed verzorgd en erg rustig. Het personeel is vriendelijk en kundig.

Wij wisten op voorhand dat we terecht zouden komen op een rustige, stille plek waar we zouden kunnen genieten van de rust en de natuur. Dit stond duidelijk op de website vermeld en hierop hebben we de vakantie ook uitgekozen. Met name de uitstraling van het huisje heeft ons positief verrast: we voelden ons er direct thuis en we zijn zeker van plan om IJhorst nog eens aan te doen.

Rene Gruppen, Parkmanager, 25-09-2018

Geachte familie Blom,

Hartelijk dank voor de supermooie beoordeling van uw verblijf in 'Landhuis Ooievaar' nummer 84 op 'Natuurpark De Witte Bergen' in IJhorst.

Een 10! Geweldig!

Wij zijn blij om te lezen dat uw vakantie naar wens is verlopen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 9Gyslhaine Isnardon13-09-2018

Geweldige week in een heerlijke omgeving

• Rust op het Park
    • Netjes opgeruimd
    • Prachtige bungalows met rieten dak
    • Tweede toilet op verdieping
    • Niet iedereen houdt zich aan de maximale snelheid op het park

Rene Gruppen, Parkmanager, 19-09-2018

Geachte mevrouw Isnardon, beste Gyslhaine, Bedankt voor uw uitgebreide review!

Fantastisch om te lezen dat u een geweldig verblijf op 'natuurpark De Witte Bergen' heeft gehad.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw op ons park te mogen begroeten!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Tinus Kikkert05-09-2018

Heerlijke ppverblijf gehad!

Ligging bungalow is echt heerlijk rustig vlakbij uitgang naar het bos. Beneden een slaapkamer voor personen die wat moeilijker de trap op kunnen.

Rene Gruppen, Parkmanager, 07-09-2018

Geachte heer Kikkert, beste Tinus,

Bedankt voor de mooie beoordeling van uw verblijf in 'Landhuis Bonte Specht' nummer 41 op 'Natuurpark De Witte Bergen'.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw op ons park te mogen begroeten!

Gereisd met partner in mei 2018

• 8HaJo04-09-2018

Alles prima!!

Heerlijk rustig park midden in de natuur

Rene Gruppen, Parkmanager, 17-09-2018

Geachte HaJo,

Bedankt voor het delen van uw ervaringen op 'Natuurpark De Witte Bergen' in IJhorst.

Naast de mooie scores op alle onderdelen zijn wij erg blij met uw toelichting: 'Heerlijk rustig park midden in de natuur'. Dat is namelijk precies wat wij onze gasten graag willen bieden.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9Jan en Joke27-08-2018

Mooi park!

Wij hebben genoten op het mooie park De Witte Bergen in IJhorst. We zijn heel vriendelijk ontvangen. Als er iets is, kun je altijd terecht bij de parkmanager. Ons huisje nr 44 is vorig jaar gerenoveerd en is mooi groot, nieuwe badkamer, wc en keuken. De huisjes liggen mooi tussen de bossen en vanuit het park loop je zo het naastgelegen bos in. Dat vond onze hond ook fijn:) Wij komen zeker nog eens terug! Hartelijke groet, Jan en Joke

• 8Activiteiten

Rene Gruppen, Parkmanager, 10-09-2018

Geachte Jan en Joke,

Bedankt voor het beoordelen van uw verblijf in 'Landhuis Koolmees' nummer 44 op ons park. Geweldig om te lezen dat u heeft genoten op 'Natuurpark De Witte Bergen'!

Top!!!

Wij hopen u in de toekomst nogmaals op het park te mogen begroeten. Tot dan!

Met vriendelijke groet,

Rene Gruppen

Gereisd met partner in augustus 2018

• 3Johan26-08-2018

Muggenplaag in het huisje

We verblijven momenteel in bungalow 42, in het huisje zijn muggen in overvloed aanwezig en veroorzaken slapeloze nachten met hun gezoem. Elke avond voor het slapen denken we alle muggen platgeslagen te hebben, evengoed komen er weer nieuwe om ons wakker te houden en te steken, de kinderen en wijzelf zijn nu ruim 60 keer gestoken! In het huis zien we ook meerdere zilvermeeuwtjes, het lijkt of er geen gezond klimaat in het huisje is, menden die hier gevoelig voor zijn kunnen hier last van krijgen. De kitnaden rondom het bad zitten vol met schimmel, we durven onze kinderen niet te lang in het bad te laten zitten. Er is een mail gestuurd omdat de receptie maar beperkt open is waar nog geen reactie op gekomen is.

• 1Onderkomen
    • 1Activiteiten

Rene Gruppen, Parkmanager, 10-09-2018

Beste Johan,

Bedankt voor het delen van uw ervaringen op ons park.

U heeft ervoor gekozen om tijdens uw verblijf iets op Zoover te vermelden.

Zoals we toen hebben gemeld, zijn wij dag en nacht telefonisch bereikbaar voor onze gasten. Zaken waar u eventueel niet helemaal tevreden over bent, kunt u daar altijd melden. Dan zullen wij er alles aan doen om uw verblijf naar wens te laten verlopen en/of eventuele klachten op te lossen.

Op uw vertrekdag heeft u mij gelukkig gemeld dat uw verblijf, afgezien van de muggen, naar tevredenheid is verlopen.

Met vriendelijke groet,

Rene Gruppen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

73 tips over Vakantiepark Natuurpark De Witte Bergen

• Parkmanagement, 05-06-2019

Volop zwemmogelijkheden in de omgeving van het park: www.natuurpark-dewittebergen.nl/zwembaden

• Parkmanagement, 05-06-2019

Alle Landhuizen zijn uniek!

De verschillen tussen de Landhuizen vindt u hier: https://www.natuurpark-dewittebergen.nl/landhuizen

• Rene Gruppen, 18-01-2019

Op https://www.natuurpark-dewittebergen.nl/agenda vindt u diverse activiteiten!

6 vragen over Vakantiepark Natuurpark De Witte Bergen

• Marijke Drees, 22-02-2017

Oud-en-nieuw met honden

Wij zouden graag een huisje huren om met onze twee (kleine) honden het vuurwerk van de week van oud-en-nieuw te ontvluchten. We hebben geen bezwaar tegen een half uur vuurwerk om 24 uur, maar wel tegen alle lawaai in de dagen ervoor. Kunnen we bij u terecht?

Rene, 03-03-2017

Geachte mevrouw Drees, beste Marijke,

Bedankt voor uw reactie.

Om de mogelijkheden te bespreken lijkt het me verstandig dat we even contact hebben. Als u mij uw telefoonnummer mailt via www.natuurpark-dewittebergen.nl/contact/, dan neem ik zo spoedig mogelijk contact met u op.

Uiteraard is het ook mogelijk om de receptie van het park te bereiken via: 0522- 441243.

Alvast bedankt.

Met vriendelijk groet, Rene Gruppen

• Melvin, 24-12-2014

Is er een zwembad op het park? Of is er dichtbij een zwembad? Zo ja waar?

lia putman, 31-12-2014

nee

Rene Gruppen, 05-01-2015

Beste Melvin,

Op ons park is geen zwembad aanwezig, maar op ca. 8 km is subtropisch zwembad 'Hesselingen' (Meppel). Bij de receptie zijn kortingskaarten voor dat zwembad verkrijgbaar.

In de zomer zijn de openluchtzwembaden in De Wijk (ca. 2,5 km) en Balkbrug (ca. 7 km) geopend.

Voor meer informatie kunt u altijd contact opnemen met onze receptie via 0522-441243.

• M.KEUNING, 19-01-2014

waarom andere verhuurder?

Waarom geen Landal meer?

Rene Gruppen, 30-01-2014

Geachte mevrouw, meneer Keuning, Als u contact opneemt met de receptie van ons park, via telefoonnummer 0522-441243, kunnen wij uw vragen beantwoorden.

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan