Vakantiepark Natuurpark De Witte Bergen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

170 reviews over Vakantiepark Natuurpark De Witte Bergen

• 8Campensis09-08-2020

Waarschijnlijk door deze camping nooit weer

Het is een schitterende omgeving en prachtige huisjes. Helaas dat de rust ernstig werd verstoord door een camping precies naast dit mooie park. Met in het weekeind vanaf 19:00 tot 24:00 een hoop lawaai, het leek wel een kermis. Echt, heel erg jammer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 4Mw. Peters24-07-2020

Vies muf huisje

Het huisje, Koolmees nr 14 was vies, zat vol spinrag, spinnen en stofnesten. Ook de matrassen stonken erg muf, alsof er nooit gelucht was. Slaapkamers boven erg klein, maar t ergste was dat ze stonken naar schimmel, zwarte schimmel stond op de kozijnen. Heel erg dat je hier nog € 70,- schoonmaakkosten voor moet betalen... Ik zou niemand aanraden hierheen te gaan..

• 6Activiteiten
    • 1Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    9Hans + Lizette08-07-2019

Geweldig, fantastisch

Wij zaten in nummer 34. Geweldig. Rustig met alle gemakken voorzien. Goede bedden, mooie badkamer en grote woonkamer. Heerlijk! Prachtige locatie en schitterend luxe en mooi huisje. Een absolute aanrader voor iedereen.

• 8Activiteiten

Rene Gruppen, Parkmanager, 12-07-2019

Beste Hans en Lizette,

Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling. Mooi om te lezen dat alles naar wens is verlopen.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw op 'Natuurpark De Witte Bergen' te mogen begroeten.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10W de Vries01-07-2019

Het was fantastisch

We hebben weer genoten van dit sprookjesachtige park in een schitterende omgeving, prachtige natuur en het huisje. We zaten in bungalow nr. 69 en die was prachtig, mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. We hadden prachtig weer, soms zelfs wat te warm met 34 graden. Het is zeker voor herhaling vatbaar !

Rene Gruppen, Parkmanager, 03-07-2019

Geachte familie De Vries,

Bedankt voor de mooie beoordeling van uw verblijf in 'Landhuis Ooievaar' nummer 69 op ons park.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw op 'Natuurpark De Witte Bergen' in IJhorst te mogen begroeten.

Meer informatie over 'Landhuis Ooievaar' nummer 69 vindt op www.vakantiehuiswittebergen.nl

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Gerlanda10-06-2019

Geweldig

Gedurende ons pinksterweekend hebben we genoten van ons verblijf op dit schitterende park. Wat een oase van rust, ruimte en natuur. Vooral voor wandelaars en fietsers. Ook het huis de Koolmees met moderne keuken, badkamer en toilet was top. We zijn best kritisch maar dit is echt geweldig. Voor herhaling vatbaar!

• 9Activiteiten

Rene Gruppen, Parkmanager, 13-06-2019

Geachte Gerlanda,

Bedankt voor de geweldige beoordeling van uw verblijf in een 'Landhuis Koolmees' op 'Natuurpark De Witte Bergen'.

Fantastisch om te lezen dat uw verblijf naar wens is verlopen.

We kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw op ons park te mogen begroeten!

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Jorien27-11-2018

Perfect voor een weekendje 'niks'.

Een rustig gelegen park temidden van de bossen. Weinig te doen qua faciliteiten, maar daardoor ideaal voor een 'prikkeloos' weekend. Je komt er heerlijk tot rust.

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen

Rene Gruppen, Parkmanager, 19-12-2018

Geachte Jorien,

Bedankt voor uw review.

Mooi hoe u in enkele zinnen uw verblijf en ons park heeft samengevat.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Familie Blom20-09-2018

Fijne, rustige familievakantie

We hebben een fantastische vakantie gehad in een net, schoon en uitstekend onderhouden huisje (Ooievaar 084). De opzet van het park sprak ons enorm aan. We waren er met onze kinderen van 1, 3 en 5 jaar en we hebben ons heerlijk vermaakt met wandelen en fietsen in het naastgelegen bos. Het vakantiepark is goed verzorgd en erg rustig. Het personeel is vriendelijk en kundig.

Wij wisten op voorhand dat we terecht zouden komen op een rustige, stille plek waar we zouden kunnen genieten van de rust en de natuur. Dit stond duidelijk op de website vermeld en hierop hebben we de vakantie ook uitgekozen. Met name de uitstraling van het huisje heeft ons positief verrast: we voelden ons er direct thuis en we zijn zeker van plan om IJhorst nog eens aan te doen.

Rene Gruppen, Parkmanager, 25-09-2018

Geachte familie Blom,

Hartelijk dank voor de supermooie beoordeling van uw verblijf in 'Landhuis Ooievaar' nummer 84 op 'Natuurpark De Witte Bergen' in IJhorst.

Een 10! Geweldig!

Wij zijn blij om te lezen dat uw vakantie naar wens is verlopen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 9Gyslhaine Isnardon13-09-2018

Geweldige week in een heerlijke omgeving

• Rust op het Park
    • Netjes opgeruimd
    • Prachtige bungalows met rieten dak
    • Tweede toilet op verdieping
    • Niet iedereen houdt zich aan de maximale snelheid op het park

Rene Gruppen, Parkmanager, 19-09-2018

Geachte mevrouw Isnardon, beste Gyslhaine, Bedankt voor uw uitgebreide review!

Fantastisch om te lezen dat u een geweldig verblijf op 'natuurpark De Witte Bergen' heeft gehad.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw op ons park te mogen begroeten!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Tinus Kikkert05-09-2018

Heerlijke ppverblijf gehad!

Ligging bungalow is echt heerlijk rustig vlakbij uitgang naar het bos. Beneden een slaapkamer voor personen die wat moeilijker de trap op kunnen.

Rene Gruppen, Parkmanager, 07-09-2018

Geachte heer Kikkert, beste Tinus,

Bedankt voor de mooie beoordeling van uw verblijf in 'Landhuis Bonte Specht' nummer 41 op 'Natuurpark De Witte Bergen'.

Wij hopen u in de toekomst opnieuw op ons park te mogen begroeten!

Gereisd met partner in mei 2018

• 8HaJo04-09-2018

Alles prima!!

Heerlijk rustig park midden in de natuur

Rene Gruppen, Parkmanager, 17-09-2018

Geachte HaJo,

Bedankt voor het delen van uw ervaringen op 'Natuurpark De Witte Bergen' in IJhorst.

Naast de mooie scores op alle onderdelen zijn wij erg blij met uw toelichting: 'Heerlijk rustig park midden in de natuur'. Dat is namelijk precies wat wij onze gasten graag willen bieden.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Vakantiepark Natuurpark De Witte Bergen info