Géén boekingskosten
NederlandOverijsselIJhorstVakantieparken IJhorstVakantiepark Landschapspark Striks Erve

Landschapspark Striks Erve

Vakantiepark
NederlandOverijsselIJhorst

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landschapspark Striks Erve voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 66 reviews
+79/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 66 reviews
  • 7.8Activiteiten
  • 9.3Onderkomen

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

66 Reviews over Landschapspark Striks Erve

• 9Fam Van Westerop30-04-2021

Mooi, goed verzorgd, rustig en fijn park!

Mooi en rustig park met een vriendelijke sfeer. Wij hadden de zes persoons bungalow aan de rand van het park. Genoeg ruimte, lekkere tuin, heel compleet huisje en vooral: brandschoon! Heerlijk! Op het park zijn geen voorzieningen voor oudere kinderen. Maar onze jongens hebben zich prima vermaakt met lezen, wandelen (omdat het moest;-) wifi en gewoon lekker in de zon chillen op ons terras.

• 10J en E Mooiman03-07-2020

Schoon volledig service

We zijn net weer terug uit IJhorst. We hebben weer 3 heerlijke weken gehad. We hebben genoten van de gastvrijheid van Marga en het team. Huisje was weer super schoon en volledig ingericht. Ook hebben we genoten van fiets en wandeltochten in de prachtige omgeving. Eventuele vragen worden super snel opgelost. Volgend jaar gaan we terug

• 9Activiteiten
  • 8Esther wuijts26-07-2019

Super mooi park

Een prachtig mooi park wat heel mooi en rustig is! Hele leuke huisjes waar alles aanwezig was Een zeer goede ontvangt bij de receptie Enigste wat we misten met dit weer was een airco in het huisje dat zou erg fijn zijn geweest met deze temperaturen want het huisje worst erg warm vooral boven (45 graden) Helaas zijn we erder moeten vertrekken omdat onze kleine man erg ziek is geworden Gaan hier miss nog eens terug komen!

• 6Activiteiten

Marga / Striks Erve, Beheerder, 30-07-2019

Beste familie Wuijts, het was inderdaad erg warm afgelopen week, maar dat was het overal in Nederland en ja, op dat moment zou het erg fijn zijn dat er airco in de woning is.... Wij vinden het erg fijn om te horen dat het verblijf op Striks Erve goed is bevallen en wij zien u graag nogmaals terug in het mooie Reestdal. Dank u wel voor deze mooie reactie!

• 9J en E Mooiman01-07-2019

Schoon en rust

Wat een leuk park is dit, het is er lekker rustig en veel netjes onderhouden groen. Het park ligt in een mooie omgeving je kunt er prachtige fiets en wandeltochten maken. Wij gaan vaak naar parken maar nog nooit hebben wij zo'n schoon huisje aangetroffen. De service van Marga en Jan is top

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen

Marga / Striks Erve, Beheerder, 05-07-2019

Dank jullie wel voor deze mooie reactie. Het is altijd fijn om te horen dat gasten het zo goed naar hun zin gehad hebben op Striks Erve! Graag tot een volgende keer!

• 9Maaike25-03-2019

Heerlijk rustig en ruim in mooie omgeving!

Heerlijk rustig en ruim opgezet park met goed onderhouden woonboerderijtjes. De boerderijtjes zijn van alle gemakken voorzien. De beheerders zijn vriendelijk en zeer behulpzaam. Het huisje was super schoon bij aankomst.

Het park ligt in een prachtige omgeving waar het heerlijk wandelen en fietsen is. Er is een speeltuintje en een jeu de boules baan op het park aanwezig. Er zijn geen inkoop of eet faciliteiten op het park. Op korte afstand vind je leuke restaurants en een grote supermarkt met bakkerij.

Door de ruime opzet is er veel privacy met een open karakter. Het park zelf wordt ook zeer netjes onderhouden. Zeker een park om terug te komen!

Marga / Striks Erve, Beheerder, 05-07-2019

Het grootste compliment voor ons is, dat gasten zien dat hun woning zo super schoon is..... en natuurlijk dat ze heerlijk genoten hebben op ons park! Dank u wel!

• 9hilda en ronald en whoopy 30-10-2018

Super!

Lieve Marga en Jan Ons ontvangst was heel warm en vriendelijk.De accommodatie op nr 45 was van alle gemakken voorzien.Als dank hebben wij een krans van hoppe en heide aan de buitenkant van het kantoor opgehangen Wij komen graag terug. De vriendelijke groeten van Hilda, Ronald en Whoopy.

;

Marga / Striks Erve, Beheerder, 05-07-2019

Wij zijn blij dat wij jullie ook dit jaar al weer hebben mogen begroeten... Graag nogmaals tot ziens!

• 9Rob otten02-08-2018

Geweldig park voor rustzoekers

Pracht huisjes en vooral no.9. Meer dan complete inrichting huisjes ruim opgezet park vol rust met uitermate vriendelijke balie en andere medewerkers.

• 6Activiteiten

Marga / Striks Erve, Beheerder, 08-08-2018

Beste familie Otten, wat fijn dat u weer hebt genoten van uw verblijf op Striks Erve.

• 10Cora Glas27-07-2018

Uitmuntend

Wat een mooi kleinschalig park. Volop ruimte bij de bungalow. De bungalow meer dan compleet en schoon.Het park zelf maakte ook erg netjes en verzorgd. De mevrouw van de receptie was erg aardig en behulpzaam. We hebben in de omgeving heerlijk kunnen fietsen. Dit park is zeker een aanrader voor mensen die van rust houden. Wij komen zeker terug en zullen dit park bij vrienden aanbevelen.

Marga / Striks Erve, Beheerder, 07-08-2018

Wat fijn dat het toch gelukt is om deze mooie recensie op Zoover te zetten. Wij vinden het erg fijn dat u het zo goed naar zin hebt gehad op Striks Erve. Wij zien u graag nog een keer terug!

• 9Alex06-07-2018

Sst, rustzoekers niet verder vertellen 😄

Gewoonweg een top midweek gehad. We werden allerhartelijks ontvangen bij de receptie van dit kleine park. We hadden de comfort-bungalow nummer 9 toegewezen gekregen. Wat een mooie en van alle gemakken voorziene woonboerderij was dit. Alles was gewoon af. Er lag zelf een doosje verse eieren van de eigenaar in de koelkast. Ook stonden er in het schuurtje 2 nieuwe fietsen voor gratis gebruik. Buiten is er een ruim terras. We hebben de afgelopen jaren toch veel vakantieparken en huisjes gezien, maar zo'n mooie accommodatie hadden nog niet eerder gezien. Wel een park voor rustzoekers. Ook het meubilair was prima. In een gemiddeld vakantiepark hangt het bankstel of stoelen altijd door of zitten nooit lekker. Hier niet: een net bankstel en losse stoel, beide, met een fantastische zit. Ook de eetkamer stoelen zijn van een prima kwaliteit. Een klein minpuntje is misschien de was zachtere bedden. Wij zijn thuis was steviger gewend.

• 8Activiteiten

Marga / Striks Erve, Beheerder, 09-07-2018

Dank u wel voor deze mooie woorden! Wij vinden het erg fijn dat u zo hebt genoten op Striks Erve! Graag tot ziens!

• 10Fam van der Velde18-06-2018

Ga zeker nog eens een keer!

Bijzonder rustig, groen en ruim opgezet park. Mooie bungalows in de stijl van de boerderijen uit de omgeving. Goede wandel en fiets mogelijkheden. Zeer vriendelijk personeel. Complete inventaris. Geen minpunten.

Marga / Striks Erve, Beheerder, 09-07-2018

Beste familie Van der Velde, hartelijk dank voor deze mooie cijfers! Wij zien u graag een volgende keer weer op Striks Erve!

Vakantiepark Landschapspark Striks Erve info

Camping-informatie