Vakantiepark Landschapspark Striks Erve

9Fenomenaal

Nederland, Overijssel, IJhorst

9Fenomenaal

• 9.1Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Landschapspark Striks Erve voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

66 reviews over Vakantiepark Landschapspark Striks Erve

• 2019
    9Maaike25-03-2019

Heerlijk rustig en ruim in mooie omgeving!

Heerlijk rustig en ruim opgezet park met goed onderhouden woonboerderijtjes. De boerderijtjes zijn van alle gemakken voorzien. De beheerders zijn vriendelijk en zeer behulpzaam. Het huisje was super schoon bij aankomst.

Het park ligt in een prachtige omgeving waar het heerlijk wandelen en fietsen is. Er is een speeltuintje en een jeu de boules baan op het park aanwezig. Er zijn geen inkoop of eet faciliteiten op het park. Op korte afstand vind je leuke restaurants en een grote supermarkt met bakkerij.

Door de ruime opzet is er veel privacy met een open karakter. Het park zelf wordt ook zeer netjes onderhouden. Zeker een park om terug te komen!

Marga / Striks Erve, Beheerder, 05-07-2019

Het grootste compliment voor ons is, dat gasten zien dat hun woning zo super schoon is..... en natuurlijk dat ze heerlijk genoten hebben op ons park! Dank u wel!

Alleen gereisd in maart 2019

• 2018
    9hilda en ronald en whoopy 30-10-2018

Super!

Lieve Marga en Jan Ons ontvangst was heel warm en vriendelijk.De accommodatie op nr 45 was van alle gemakken voorzien.Als dank hebben wij een krans van hoppe en heide aan de buitenkant van het kantoor opgehangen Wij komen graag terug. De vriendelijke groeten van Hilda, Ronald en Whoopy.

;

Marga / Striks Erve, Beheerder, 05-07-2019

Wij zijn blij dat wij jullie ook dit jaar al weer hebben mogen begroeten... Graag nogmaals tot ziens!

Gereisd met partner in september 2018

• 9Rob otten02-08-2018

Geweldig park voor rustzoekers

Pracht huisjes en vooral no.9. Meer dan complete inrichting huisjes ruim opgezet park vol rust met uitermate vriendelijke balie en andere medewerkers.

• 6Activiteiten

Marga / Striks Erve, Beheerder, 08-08-2018

Beste familie Otten, wat fijn dat u weer hebt genoten van uw verblijf op Striks Erve.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Cora Glas27-07-2018

Uitmuntend

Wat een mooi kleinschalig park. Volop ruimte bij de bungalow. De bungalow meer dan compleet en schoon.Het park zelf maakte ook erg netjes en verzorgd. De mevrouw van de receptie was erg aardig en behulpzaam. We hebben in de omgeving heerlijk kunnen fietsen. Dit park is zeker een aanrader voor mensen die van rust houden. Wij komen zeker terug en zullen dit park bij vrienden aanbevelen.

Marga / Striks Erve, Beheerder, 07-08-2018

Wat fijn dat het toch gelukt is om deze mooie recensie op Zoover te zetten. Wij vinden het erg fijn dat u het zo goed naar zin hebt gehad op Striks Erve. Wij zien u graag nog een keer terug!

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Alex06-07-2018

Sst, rustzoekers niet verder vertellen 😄

Gewoonweg een top midweek gehad. We werden allerhartelijks ontvangen bij de receptie van dit kleine park. We hadden de comfort-bungalow nummer 9 toegewezen gekregen. Wat een mooie en van alle gemakken voorziene woonboerderij was dit. Alles was gewoon af. Er lag zelf een doosje verse eieren van de eigenaar in de koelkast. Ook stonden er in het schuurtje 2 nieuwe fietsen voor gratis gebruik. Buiten is er een ruim terras. We hebben de afgelopen jaren toch veel vakantieparken en huisjes gezien, maar zo'n mooie accommodatie hadden nog niet eerder gezien. Wel een park voor rustzoekers. Ook het meubilair was prima. In een gemiddeld vakantiepark hangt het bankstel of stoelen altijd door of zitten nooit lekker. Hier niet: een net bankstel en losse stoel, beide, met een fantastische zit. Ook de eetkamer stoelen zijn van een prima kwaliteit. Een klein minpuntje is misschien de was zachtere bedden. Wij zijn thuis was steviger gewend.

• 8Activiteiten

Marga / Striks Erve, Beheerder, 09-07-2018

Dank u wel voor deze mooie woorden! Wij vinden het erg fijn dat u zo hebt genoten op Striks Erve! Graag tot ziens!

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Fam van der Velde18-06-2018

Ga zeker nog eens een keer!

Bijzonder rustig, groen en ruim opgezet park. Mooie bungalows in de stijl van de boerderijen uit de omgeving. Goede wandel en fiets mogelijkheden. Zeer vriendelijk personeel. Complete inventaris. Geen minpunten.

Marga / Striks Erve, Beheerder, 09-07-2018

Beste familie Van der Velde, hartelijk dank voor deze mooie cijfers! Wij zien u graag een volgende keer weer op Striks Erve!

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Carl de Jong06-06-2018

Wauw !

Ook dit keer gekozen voor een kleinschalig park, we zaten in huisje nummer 45 van familie Mulder meteen naast de ingang. De inrichting en keuken hadden duidelijk al een upgrade gehad, helemaal van deze tijd ! Sauna, wasmachine en droger, leuke extra al hebben we er geen gebruik van gemaakt.

Ik heb een paar visitekaartjes van de familie meegenomen en reeds weer uitgedeeld , als je voor de rust en mooie omgeving wil gaan, is dit park bij uitstek hiervoor geschikt.

Niet echt een park voor kinderen, we hebben ze ook niet gezien, voor ons super dus 😜🙈

Onze complimenten ! Vanaf volgend jaar is dit park geen Hoogenboom meer, maar denk dat ze dat helemaal niet nodig hebben, het park verkoopt zichzelf wel ! Ga zo door !

• 5Activiteiten

Marga / Striks Erve, Beheerder, 18-06-2018

Wat heerlijk om te horen dat u het zo goed naar uw zin gehad hebt op Striks Erve! Wij danken u voor uw lovende woorden en zien u graag nogmaals terug!

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Familie KOUWENBERG28-05-2018

Enorm fantastisch

Prachtig en rustig park in de kop van Overijssel. Vanuit het park diverse fietstochten gemaakt, stadjes en bezienswaardigheden bezocht.

• 9Activiteiten

Marga / Striks Erve, Beheerder, 18-06-2018

Hartelijk dank voor uw mooie woorden en goede cijfers!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10Karien30-04-2018

Rust, vriendelijk, mooie omgeving

Mooi park, vriendelijke ontvangst. Snelle vriendelijke service, goed bereikbaar. Schone ruime accommodatie. Ruim opgezet. Mooie omgeving. Succes voor de toekomst.

Marga / Striks Erve, Beheerder, 18-06-2018

Wij vinden het erg fijn dat u het enorm naar uw zin gehad op Striks Erve. Wij worden hier erg blij van en blijft ons stimuleren om voor nu en in de toekomst met enthousiasme gasten te ontvangen. Graag tot ziens!

Gereisd met vrienden in april 2018

• 9Marijke Visser-Hulst03-04-2018

zeker voor herhaling vatbaar!

Mooie omgeving vooral om te fietsen. Heerlijk rustig park met een bijzonder vriendelijke, behulpzame beheerder. Goede wifiverbinding. Wel misten we een toilet boven, maar ja.... er was wel een sauna!

• 8Onderkomen

Marga / Striks Erve, Beheerder, 18-06-2018

Hartelijk dank voor uw review! Wij zien u graag nog eens terug op Striks Erve. Wij hebben ook woningen met een 2e toilet boven en zelfs eentje met toilet boven en een sauna beneden! Graag tot ziens!

Gereisd met vrienden in maart 2018

Vakantiepark Landschapspark Striks Erve info