Vakantiepark Hogenboom Landschapspark Striks Erve

Vakantiepark Hogenboom Landschapspark Striks Erve
9,1

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen9,2

60 reviews over Vakantiepark Hogenboom Landschapspark Striks Erve in het Nederlands

Geweldig park voor rustzoekers

Rob otten
2-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Pracht huisjes en vooral no.9. Meer dan complete inrichting huisjes ruim opgezet park vol rust met uitermate vriendelijke balie en andere medewerkers.

Marga / Striks Erve, Beheerder, 8-8-2018
Beste familie Otten, wat fijn dat u weer hebt genoten van uw verblijf op Striks Erve.

Uitmuntend

Cora Glas
27-7-2018
  • Onderkomen10

Wat een mooi kleinschalig park. Volop ruimte bij de bungalow. De bungalow meer dan compleet en schoon.Het park zelf maakte ook erg netjes en verzorgd. De mevrouw van de receptie was erg aardig en behulpzaam. We hebben in de omgeving heerlijk kunnen fietsen. Dit park is zeker een aanrader voor mensen die van rust houden. Wij komen zeker terug en zullen dit park bij vrienden aanbevelen.

Marga / Striks Erve, Beheerder, 7-8-2018
Wat fijn dat het toch gelukt is om deze mooie recensie op Zoover te zetten. Wij vinden het erg fijn dat u het zo goed naar zin hebt gehad op Striks Erve. Wij zien u graag nog een keer terug!
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Gewoonweg een top midweek gehad. We werden allerhartelijks ontvangen bij de receptie van dit kleine park. We hadden de comfort-bungalow nummer 9 toegewezen gekregen. Wat een mooie en van alle gemakken voorziene woonboerderij was dit. Alles was gewoon af. Er lag zelf een doosje verse eieren van de eigenaar in de koelkast. Ook stonden er in het schuurtje 2 nieuwe fietsen voor gratis gebruik. Buiten is er een ruim terras. We hebben de afgelopen jaren toch veel vakantieparken en huisjes gezien, maar zo'n mooie accommodatie hadden nog niet eerder gezien. Wel een park voor rustzoekers. Ook het meubilair was prima. In een gemiddeld vakantiepark hangt het bankstel of stoelen altijd door of zitten nooit lekker. Hier niet: een net bankstel en losse stoel, beide, met een fantastische zit. Ook de eetkamer stoelen zijn van een prima kwaliteit. Een klein minpuntje is misschien de was zachtere bedden. Wij zijn thuis was steviger gewend.

Marga / Striks Erve, Beheerder, 9-7-2018
Dank u wel voor deze mooie woorden! Wij vinden het erg fijn dat u zo hebt genoten op Striks Erve! Graag tot ziens!

Ga zeker nog eens een keer!

Fam van der Velde
18-6-2018
  • Onderkomen9

Bijzonder rustig, groen en ruim opgezet park.

Mooie bungalows in de stijl van de boerderijen uit de omgeving.

Goede wandel en fiets mogelijkheden.

Zeer vriendelijk personeel.

Complete inventaris.

Geen minpunten.

Marga / Striks Erve, Beheerder, 9-7-2018
Beste familie Van der Velde, hartelijk dank voor deze mooie cijfers! Wij zien u graag een volgende keer weer op Striks Erve!

Wauw !

Carl de Jong
6-6-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

Ook dit keer gekozen voor een kleinschalig park, we zaten in huisje nummer 45 van familie Mulder meteen naast de ingang.

De inrichting en keuken hadden duidelijk al een upgrade gehad, helemaal van deze tijd !

Sauna, wasmachine en droger, leuke extra al hebben we er geen gebruik van gemaakt.

Ik heb een paar visitekaartjes van de familie meegenomen en reeds weer uitgedeeld , als je voor de rust en mooie omgeving wil gaan, is dit park bij uitstek hiervoor geschikt.

Niet echt een park voor kinderen, we hebben ze ook niet gezien, voor ons super dus 😜🙈

Onze complimenten !

Vanaf volgend jaar is dit park geen Hoogenboom meer, maar denk dat ze dat helemaal niet nodig hebben, het park verkoopt zichzelf wel ! Ga zo door !

Marga / Striks Erve, Beheerder, 18-6-2018
Wat heerlijk om te horen dat u het zo goed naar uw zin gehad hebt op Striks Erve! Wij danken u voor uw lovende woorden en zien u graag nogmaals terug!

Enorm fantastisch

Familie KOUWENBERG
28-5-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Prachtig en rustig park in de kop van Overijssel. Vanuit het park diverse fietstochten gemaakt, stadjes en bezienswaardigheden bezocht.

Marga / Striks Erve, Beheerder, 18-6-2018
Hartelijk dank voor uw mooie woorden en goede cijfers!

Rust, vriendelijk, mooie omgeving

Karien
30-4-2018
  • Onderkomen10

Mooi park, vriendelijke ontvangst. Snelle vriendelijke service, goed bereikbaar. Schone ruime accommodatie. Ruim opgezet. Mooie omgeving. Succes voor de toekomst.

Marga / Striks Erve, Beheerder, 18-6-2018
Wij vinden het erg fijn dat u het enorm naar uw zin gehad op Striks Erve. Wij worden hier erg blij van en blijft ons stimuleren om voor nu en in de toekomst met enthousiasme gasten te ontvangen. Graag tot ziens!

zeker voor herhaling vatbaar!

Marijke Visser-Hulst
3-4-2018
  • Onderkomen8

Mooie omgeving vooral om te fietsen.

Heerlijk rustig park met een bijzonder vriendelijke, behulpzame beheerder.

Goede wifiverbinding.

Wel misten we een toilet boven, maar ja.... er was wel een sauna!

Marga / Striks Erve, Beheerder, 18-6-2018
Hartelijk dank voor uw review! Wij zien u graag nog eens terug op Striks Erve. Wij hebben ook woningen met een 2e toilet boven en zelfs eentje met toilet boven en een sauna beneden! Graag tot ziens!

super rustig net geweldig mooi park

Fam. Bessems Eckelrade Zuid Limburg
11-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Alles was tot in de puntjes 100 % verzorgd het park, het huisje,de uitstraling, en de receptioniste was zeer vriendelijk, behulpzaam en gast vrij.

Marga / Striks Erve, Beheerder, 12-9-2017
Hartelijk dank voor uw lovende woorden en dat u deze met ons en anderen wilt delen!

Voor de 3de keer een fantastische vakantie gehad.

John en Jet Schepers
10-9-2017
  • Onderkomen9

Mooi park met sfeervolle huisjes van alle gemakken voorzien.

Maar bovenal de gastvrijheid en de goede zorgen van Marga en Jan zorgen ervoor dat we ons steeds opnieuw "bijzondere gasten" voelen. Als de gezondheid van mijn man het toelaat, komen we graag voor een 4de keer.

Marga / Striks Erve, Beheerder, 12-9-2017
Beste familie Schepers, wij hopen u binnenkort weer bij ons op het park te mogen begroeten en zullen dan weer ons best doen om het u naar zin te maken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hogenboom Landschapspark Striks Erve in IJhorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hogenboom Landschapspark Striks Erve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.