Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei

Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei
7,3

• Activiteiten5,5
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Reestervallei voor je op een rij gezet:

46 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei in het Nederlands

mooi

anoniem
9-9-2016

Mooi net park.

Netjes ontvangen veel gefietst.

prima accomodatie en lekker gegeten in het restaurant

wat op het park aanwezig is.

Niet snel weer

Fam. Geene
1-9-2016
  • Activiteiten4
  • Onderkomen5

De ontvangst was matig. Woensdag was aangegeven dat we om 13 uur al in de bungalow konden. Bij aankomst om 13.45 bleek dat de bungalow nog schoongemaakt moest worden! Slechte communicatie. Ruim een half uur later in de Hackfort + (6 pers.) aangekomen was één bank aan de bovenkant volledig gescheurd! Twee van de terrasstoelen waren defect. We hebben deze zaken direct aangegeven bij de receptie maar deze klachten zijn gedurende de week niet verholpen. Er lag onder de banken nog veel stof. Je kunt zien dat er miniem tijd is voor de schoonmaak. Bovendien vonden wij het erg klein voor zes personen. Rondom de eettafel was weinig ruimte. Ook in de zithoek kun je niet met z'n allen op de bank. De ruimte rondom de master-bedroom is heel weinig. Positief is wel dat er veel ruimte is om je kleding op te bergen. Dit park wil een luxe sfeer uitstralen. Dit idee kregen wij vanaf hun site en in het programma House vision. Wij hebben dit niet zo ervaren!

Genieten!

M
15-8-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wat een goed verzorgd park.

Alles maar ook alles is dikke prima.

Nieuw en dat zie je. Verwacht geen vol recreatie programma, lekker rustig waar wij van houden in de omgeving is genoeg te beleven.

Vergeet de fietsen niet mee te nemen want mogelijkheden voor routes in overvloed. Meppel is gezellig stadje. Ongeveer 10 km en niet vergeten staphorst te bezoeken.

Ik heb direct geboekt voor oktober. Heerlijke week tegemoet gaan.

Op het park zit een restaurant en waar je ook iets uit frituur kunt bestellen. Lekker makkelijk en een uitstekende keuken. Maaltijd salade geitenkaas is super zo ook de snitzel en roodbaars filet. (Vis ).

Groet mevrouw madelijn du bois.

Bedank voor het aangename verblijf.

Tot gauw.

genoten

Deborah en Vincent
  • Activiteiten10

Alles prima

Dit is het mooiste park van Overijssel.

Heerlijke rust en volop fietsroutes

gast vrij personeel die je aandacht geven.

aan niks onbrak het.

Woning mooi en nieuw.

Heerlijk!

heerlijk

karel huisman
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Lekker rustig geen overdaad aan activiteiten.

Mooie omgeving genoeg gezien in de omgeving.

Savonds genoten op het terras met irish Coffee.

Was leuke jonge dame die serveerde!

Accommodatie is nieuw en van alle gemakken voorzien.

ook fijn de vogels die je wekken en de rust terug vind van alle hectiek.

Mooi rustig park

Mevrouw sientje
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Mooie plek en fijn huisje. Park is in ontwikkeling dat gaf verder geen overlast. Omgeving is prachtig om te fietsen.

Restaurant de reest zit op het park. Prima eten en terras waar je kan borrelen. Zwembad vond ik niet klein ik kon wat baantjes trekken, verwacht geen "wedstrijd bad ".

Personeel heel behulpzaam en willen je graag helpen.

Ik kreeg de wifi niet goed in mijn telefoon. De aardige jongeman heeft dit voor mij gedaan. Een pluim voor de service.

Wij komen terug in het najaar. Wat zal het bos mooi zijn in herfst stemming.

Fijne ontspannen dagen gehad. Bedankt!

Heerlijk verblijf

Cor
13-6-2016
  • Onderkomen8

Vriendelijk en behulpzame mensen op de receptie.

Wij zaten in huis nr 215 type Mystique aan het water heerlijke lokatie.

Wel zeer veel waterplanten in de vijver wat jammer is om te vissen.

Het was lekker schoon en vrij nieuw allemaal.

Wij hebben weinig van de bouw activiteiten gemerkt.

Het restaurant kunnen wij geen beoordeling geven hebben er niet gegeten, misten nl. de kaart.

Geweldig

Jolanda
10-6-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Een prachtig complex ondanks dat er nog bouwwerkzaamheden worden verricht nergens last van. Ontzettend aardig personeel. Kortom een echte aanrader! Komen volgend zeker terug.

Heerlijk verblijf gehad.

Susanne
2-6-2016
  • Onderkomen10

Wij verbleven in chalet Veldhorst+ met een heerlijke veranda. Het chalet was leuk ingericht en nagenoeg nieuw, er hing zelfs nog een kaartje aan een kussen. Prima badkamer, nette keuken en een grote oven. Twee slaapkamers, met een 2 persoonsbed en een met 2 losse bedden. De bedden zijn wel wat smal, maar lagen prima.

Begroeiing is nog niet voltooid, waardoor wij wat privacy misten. Tijdens ons verblijf was het erg rustig, wat wij prettig vonden, in tegenstelling tot wat iemand anders hier noemt. Het hangt er vanaf wat je zoekt natuurlijk. Er wordt inderdaad nog gebouwd en op maandagmorgen voor 8.30 uur waren er al wat bouwvakkers bezig. Hier zou het park wat meer rekening mee moeten houden, door te beginnen na 10 uur bijvoorbeeld.

Er zijn inmiddels 3 speeltuintjes gerealiseerd voor de kinderen, maar die hadden wij juist thuis gelaten ;) Voor het zwembad hoef je niet te gaan, dat is helaas een klein bad, met nog een peuterbadje.

De omgeving van het park is mooi en met name voor liefhebbers van fietsen en wandelen is dit een prima lokatie om te vertrekken.

Het restaurant zag er keurig uit. Wij hebben er alleen de eerste avond iets gehaald en de kaart bekeken en die zag er goed uit.

Mooie rustige lokatie

Mary
21-5-2016
  • Activiteiten2
  • Onderkomen10

Het ontvangst bij de receptie was wat rommelig/ chaotisch. Onze vraag werd wel serieus genomen en er werd geprobeerd om in onze vraag tegemoet te komen..

Chalet is gezellig ingericht.Mooie, ruime schuifkast in de "ouderslaapkamer" . Goede bedden.Keukenmateriaal is wat gering: als je met 4 personen verblijft, moet je na elke eet/ drinkbeurt afwassen. Snijplank was heel vies!!

Leuk en uitgebreid ontvangstpakket in het huisje aanwezig.. Mooi tuinmeubilair.

Park:wordt nog uitgebreid; is volop in ontwikkeling, ziet er wel mooi uit. Zou op de website aangegeven moeten worden!! Waterpartijen tussen de huisjes door is heel sfeervol, maar nadelig voor jonge kinderen: is nl. absoluut niet beveiligd!!!

Er zijn geen horren in het huisje aanwezig. Ik verwacht dat dit 's zomers voor veel overlast kan zorgen bij al dat water..

Restaurant zou wat meer aangekleed moeten worden: plantenbakken in de zaal, plantjes/ kaarsjes op de tafel, tafel wat meer "gedekt" door bijvb. tafellopers, servetten etc. etc. Wel een gezellig ingericht terras.

Park is rustig en heeft een zeer rustige ligging. Omgeving prima geschikt voor wandelaars/ fietsers. Ook prima eetgelegenheden in de buurt. Voor winkelen moet je wat verder weg.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei in IJhorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.