Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei

Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei
7,3

• Activiteiten5,5
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Reestervallei voor je op een rij gezet:

41 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei in het Nederlands

Mooi rustig park

Mevrouw sientje
14-8-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Mooie plek en fijn huisje. Park is in ontwikkeling dat gaf verder geen overlast. Omgeving is prachtig om te fietsen.

Restaurant de reest zit op het park. Prima eten en terras waar je kan borrelen. Zwembad vond ik niet klein ik kon wat baantjes trekken, verwacht geen "wedstrijd bad ".

Personeel heel behulpzaam en willen je graag helpen.

Ik kreeg de wifi niet goed in mijn telefoon. De aardige jongeman heeft dit voor mij gedaan. Een pluim voor de service.

Wij komen terug in het najaar. Wat zal het bos mooi zijn in herfst stemming.

Fijne ontspannen dagen gehad. Bedankt!

Heerlijk verblijf

Cor
13-6-2016
  • Onderkomen8

Vriendelijk en behulpzame mensen op de receptie.

Wij zaten in huis nr 215 type Mystique aan het water heerlijke lokatie.

Wel zeer veel waterplanten in de vijver wat jammer is om te vissen.

Het was lekker schoon en vrij nieuw allemaal.

Wij hebben weinig van de bouw activiteiten gemerkt.

Het restaurant kunnen wij geen beoordeling geven hebben er niet gegeten, misten nl. de kaart.

Geweldig

Jolanda
10-6-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Een prachtig complex ondanks dat er nog bouwwerkzaamheden worden verricht nergens last van. Ontzettend aardig personeel. Kortom een echte aanrader! Komen volgend zeker terug.

Heerlijk verblijf gehad.

Susanne
2-6-2016
  • Onderkomen10

Wij verbleven in chalet Veldhorst+ met een heerlijke veranda. Het chalet was leuk ingericht en nagenoeg nieuw, er hing zelfs nog een kaartje aan een kussen. Prima badkamer, nette keuken en een grote oven. Twee slaapkamers, met een 2 persoonsbed en een met 2 losse bedden. De bedden zijn wel wat smal, maar lagen prima.

Begroeiing is nog niet voltooid, waardoor wij wat privacy misten. Tijdens ons verblijf was het erg rustig, wat wij prettig vonden, in tegenstelling tot wat iemand anders hier noemt. Het hangt er vanaf wat je zoekt natuurlijk. Er wordt inderdaad nog gebouwd en op maandagmorgen voor 8.30 uur waren er al wat bouwvakkers bezig. Hier zou het park wat meer rekening mee moeten houden, door te beginnen na 10 uur bijvoorbeeld.

Er zijn inmiddels 3 speeltuintjes gerealiseerd voor de kinderen, maar die hadden wij juist thuis gelaten ;) Voor het zwembad hoef je niet te gaan, dat is helaas een klein bad, met nog een peuterbadje.

De omgeving van het park is mooi en met name voor liefhebbers van fietsen en wandelen is dit een prima lokatie om te vertrekken.

Het restaurant zag er keurig uit. Wij hebben er alleen de eerste avond iets gehaald en de kaart bekeken en die zag er goed uit.

Mooie rustige lokatie

Mary
21-5-2016
  • Onderkomen10

Het ontvangst bij de receptie was wat rommelig/ chaotisch. Onze vraag werd wel serieus genomen en er werd geprobeerd om in onze vraag tegemoet te komen..

Chalet is gezellig ingericht.Mooie, ruime schuifkast in de "ouderslaapkamer" . Goede bedden.Keukenmateriaal is wat gering: als je met 4 personen verblijft, moet je na elke eet/ drinkbeurt afwassen. Snijplank was heel vies!!

Leuk en uitgebreid ontvangstpakket in het huisje aanwezig.. Mooi tuinmeubilair.

Park:wordt nog uitgebreid; is volop in ontwikkeling, ziet er wel mooi uit. Zou op de website aangegeven moeten worden!! Waterpartijen tussen de huisjes door is heel sfeervol, maar nadelig voor jonge kinderen: is nl. absoluut niet beveiligd!!!

Er zijn geen horren in het huisje aanwezig. Ik verwacht dat dit 's zomers voor veel overlast kan zorgen bij al dat water..

Restaurant zou wat meer aangekleed moeten worden: plantenbakken in de zaal, plantjes/ kaarsjes op de tafel, tafel wat meer "gedekt" door bijvb. tafellopers, servetten etc. etc. Wel een gezellig ingericht terras.

Park is rustig en heeft een zeer rustige ligging. Omgeving prima geschikt voor wandelaars/ fietsers. Ook prima eetgelegenheden in de buurt. Voor winkelen moet je wat verder weg.

• Onderkomen9

De locatie is erg mooi, huisje (Pavillon +) was helemaal nieuw, wij waren volgens mij de eerste huurders. De woonkamer en badkamer zijn erg ruim. De badkamer is zeker fijn voor mindervaliden, wij hebben een tuinstoel onder de douche gezet dit ging perfect. Op het park wordt nog druk gebouwd en er worden nog speelplaatsen gecreëerd. Het zwembad is erg klein en alleen met mooi weer toegankelijk. De bedden, boxspringsbedden uit Polen. Deze waren keihard en hierop konden wij als gezin allemaal niet op slapen. Na drie nachten geen slaap hebben wij helaas voortijdig de accommodatie moeten verlaten. Hierover hebben wij een klacht ingediend bij reisorganisatie en bij de beheerder van het park. Van de laatste moeten wij nog een reactie retour ontvangen. Wij hopen dat er met onze klacht wat wordt gedaan dit voor de toekomstige huurders van deze accommodaties. Want anders wordt de vakantie een enorme teleurstelling :(

Nooit meer

Tjeerd van Dordrecht
18-4-2016
  • Onderkomen6

Park is zeer nieuw en nog volop in aanbouw. Hierdoor vele huisjes onbezet en daardoor erg ongezellig. Wij hadden met 2 personen de AB mistique. Zeer klein huisje en niet prettig ingericht. Kei harde matrassen. Geen tuinset aanwezig. Ook veel kapotte lampen in het nieuwe huisje. De douche kop is uit de vorige eeuw en onwaardig voor deze tijd. Wij hebben betere locaties meegemaakt en raden de reestervallei voorlopig niet aan. Helaas.

Reestervallei fantastisch

Arno en Joke
19-2-2016
  • Onderkomen10

Reestervallei was fantastisch: een mooi en superverzorgd chalet, een heerlijke rustige plek, zeer attente mensen aan receptie maar ook elders op het park en een fijne omgeving om te wandelen met onze hondjes.

Er wordt nog veel aangelegd en gebouwd maar daarbij wordt zelfs rekening gehouden qua werktijden met het feit dat er mensen recreëren, dus uitslapen en van de rust willen genieten.

Ideaal om tot rust te komen!

Wordt wel iets

J
18-8-2015
  • Onderkomen8

Zijn nog bezig met bouwen dus lawaai...Jammer dat ze dat niet aan geven op de site. Voor kleine kinderen is er maar 1 klimtoestel dus niet veel en Gevaarlijk...

Je moet er echt op uit.

De huisjes zien er super uit netjes, modern en schoon

Heerlijke plek!

heidi und peter
16-6-2015
  • Onderkomen9

We zijn al op meerdere parken van Europarcs geweest, maar dit park staat wat ons betreft op nummer 1. Heerlijk rustig gelegen in het bos, waar je alleen geluid van de vogels en kikkers hoort.

Ons chalet aan het water had een veranda, waar we konden genieten van het zonnetje.

De ligging van het park is ideaal: je bent zo in Giethoorn of de Weerribben.

Hopelijk blijft het park de rustige uitstraling houden als ze gaan uitbreiden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei in IJhorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei scoort een 7.26 uit 10 op basis van 41 reviews.