Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei

Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei
7,3

• Activiteiten5,5
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Reestervallei voor je op een rij gezet:

41 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei in het Nederlands

Wat een geweldig rustig plekje

Lidy Lowenthal
22-4-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het park is in aanbouw en nog niet volledig volgebouwd.je hebt geen last van de werkzaamheden. De beplanting is nog klein , over een paar jaar zul je dit park niet meer terugherkennen. Wat een rust en ruimte. Het zwembad is niet al te groot maar zeker een verademing bij warm weer.

Oude reviews (archief)

Heerlijk verblijf met gezin inclusief aanhang

Familie Van den Dool
19-12-2016
  • Onderkomen8

Mooie chalets op ruim en rustig park. Het park was in deze periode vlak voor de kerstdagen mooi aangekleed met lichtjes. Sfeervol.

Het restaurant was gezellig en we hebben er goed gegeten.

De omgeving is landelijk. Vlakbij is een mooi heide- en bosgebied waar we heerlijk konden wandelen. De omgeving is ook zeer geschikt voor fietsen ed. In de nabije omgeving hebben we leuke plaatsjes gezien zoals Zuidwolde, De Wijk en Meppel.

Super

Sandra
30-11-2016
  • Onderkomen10

Even er tussenuit, en wat een mooi rustig park.

Lekker ontspannen.

Gewandeld in het bos en winkelen in Meppel.

Een aanrader is om Staphorst te bezoeken, wat leuk de klederdracht.

Park is in aanbouw maar geen last van ervaren met activiteiten.

Was fijn deze dagen

heerlijke plek!

Familie de Haas
23-10-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Genoten van een heerlijke midweek in de herfstvakantie. Huisje was schoon en leuk ingericht. Op het park is verder niet veel te doen, maar in de omgeving genoeg te beleven. Naar Staphorst geweest, dagje dierentuin Emmen en heerlijke boswandeling gemaakt.

Restaurant de Reest op het park is zeker aan te bevelen, heerlijk gegeten.

Fijne vakantie gehad

Karina en Jan
19-9-2016
  • Onderkomen8

Mooie bungalow in een rustige omgeving.

Het heeft aan onze verwachtingen voldaan .

Geen overlast van de bouwwerk zaamheden die gaande waren om het park uit te breiden.

Mistte alleen wat informatie over de omgeving bv.adressen van bezienswaardigheden.

mooi

anoniem
9-9-2016

Mooi net park.

Netjes ontvangen veel gefietst.

prima accomodatie en lekker gegeten in het restaurant

wat op het park aanwezig is.

Niet snel weer

Fam. Geene
1-9-2016
  • Activiteiten4
  • Onderkomen5

De ontvangst was matig. Woensdag was aangegeven dat we om 13 uur al in de bungalow konden. Bij aankomst om 13.45 bleek dat de bungalow nog schoongemaakt moest worden! Slechte communicatie. Ruim een half uur later in de Hackfort + (6 pers.) aangekomen was één bank aan de bovenkant volledig gescheurd! Twee van de terrasstoelen waren defect. We hebben deze zaken direct aangegeven bij de receptie maar deze klachten zijn gedurende de week niet verholpen. Er lag onder de banken nog veel stof. Je kunt zien dat er miniem tijd is voor de schoonmaak. Bovendien vonden wij het erg klein voor zes personen. Rondom de eettafel was weinig ruimte. Ook in de zithoek kun je niet met z'n allen op de bank. De ruimte rondom de master-bedroom is heel weinig. Positief is wel dat er veel ruimte is om je kleding op te bergen. Dit park wil een luxe sfeer uitstralen. Dit idee kregen wij vanaf hun site en in het programma House vision. Wij hebben dit niet zo ervaren!

Genieten!

M
15-8-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wat een goed verzorgd park.

Alles maar ook alles is dikke prima.

Nieuw en dat zie je. Verwacht geen vol recreatie programma, lekker rustig waar wij van houden in de omgeving is genoeg te beleven.

Vergeet de fietsen niet mee te nemen want mogelijkheden voor routes in overvloed. Meppel is gezellig stadje. Ongeveer 10 km en niet vergeten staphorst te bezoeken.

Ik heb direct geboekt voor oktober. Heerlijke week tegemoet gaan.

Op het park zit een restaurant en waar je ook iets uit frituur kunt bestellen. Lekker makkelijk en een uitstekende keuken. Maaltijd salade geitenkaas is super zo ook de snitzel en roodbaars filet. (Vis ).

Groet mevrouw madelijn du bois.

Bedank voor het aangename verblijf.

Tot gauw.

genoten

Deborah en Vincent
14-8-2016
  • Activiteiten10

Alles prima

Dit is het mooiste park van Overijssel.

Heerlijke rust en volop fietsroutes

gast vrij personeel die je aandacht geven.

aan niks onbrak het.

Woning mooi en nieuw.

Heerlijk!

heerlijk

karel huisman
14-8-2016
  • Onderkomen10

Lekker rustig geen overdaad aan activiteiten.

Mooie omgeving genoeg gezien in de omgeving.

Savonds genoten op het terras met irish Coffee.

Was leuke jonge dame die serveerde!

Accommodatie is nieuw en van alle gemakken voorzien.

ook fijn de vogels die je wekken en de rust terug vind van alle hectiek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei in IJhorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei scoort een 7.26 uit 10 op basis van 41 reviews.