Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei

Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei
6,8

• Activiteiten5,4
  • Onderkomen7,6

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Reestervallei voor je op een rij gezet:

Kenmerken

Absoluut de moeite waard

Bianca,
17-5-2017
  • Activiteiten6

we hebben via een actie een weekend weg gewonnen in dit park. Werden prima verwelkomt. Het chalet bood ruimte voor 6 personen. Ideaal voor onze twee kleintjes ( waaronder een baby) die daardoor elk een aparte slaapkamer hadden. Modern ingericht en prima sanitair. Gaf ons een huiskamergevoel

Heerlijk rustige omgeving en uitvalswegen binnen handbereik. We hebben op zondagavond uitgecheckt maar waren echter nog iets vergeten in het chalet. Was voor de receptie geen probleem om ons de sleutel weer te geven.

Wij gaan hier komend jaar weer boeken.

Het enige minpunt die ik kan bedenken is dat de zwemgelegenheid op het park erg summier is. echter op 20 minuten rijden is een zwembad te vinden.

prachtig

jan kortekaas,
5-5-2017
  • Activiteiten6

de omgeving is heel mooi. de chalets zijn allemaal nieuw dus schoon en van alle gemakken voorzien. lekker rustig park,maar niet echt geschikt voor jonge kinderen omdat er overal om de chalets water is. waar de kinderen gemakkelijk in kunnen vallen. het park is nog in volle opbouw, maar daar hadden wij geen last van. gezellig restaurant. helaas was er nog geen binnen zwembad, maar dat zou wel gebouwd worden.

Exclusief mooie bungalow. Heel luxe! Een aanrader!

Fam van Driel,
5-5-2017
  • Activiteiten7

Huis is voorzien van alle luxe, mooi schoon en ruim.

Park was toen nog deels in aanbouw.

Direct boeken

fijn en mooi verzorgd park

jacky en peter,
28-4-2017
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

wij hebben genoten van de rust, er is genoeg te doen in de omgeving. de kinderen hebben zich prima vermaakt op het park. het ligt aan een bos echt super om te wandelen en te ravotten. aardige medewerkers ik had een klein probleempje en ben netjes geholpen. huisje is van alle gemakken voorzien en geeft gezelligheid. wij komen terug in de zomer en hopen net zo te genieten als nu.

verschrikkelijk park

Henk,
27-4-2017
  • Onderkomen3
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3
  • Activiteiten1

op het park is niks te doen. het zwambad is dicht en je verveeld je je dood op het park. ik raad het park niet aan

het huis word slecht onderhouden bijna alles is kapot. en op feestdagen is er geen enkele medewerker aanwezig op het park.de conclusie is niet boeken dus.

Wat een geweldig rustig plekje

Lidy Lowenthal,
22-4-2017
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Het park is in aanbouw en nog niet volledig volgebouwd.je hebt geen last van de werkzaamheden. De beplanting is nog klein , over een paar jaar zul je dit park niet meer terugherkennen. Wat een rust en ruimte. Het zwembad is niet al te groot maar zeker een verademing bij warm weer.

Heerlijk verblijf met gezin inclusief aanhang

Familie Van den Dool,
19-12-2016
  • Activiteiten7

Mooie chalets op ruim en rustig park. Het park was in deze periode vlak voor de kerstdagen mooi aangekleed met lichtjes. Sfeervol.

Het restaurant was gezellig en we hebben er goed gegeten.

De omgeving is landelijk. Vlakbij is een mooi heide- en bosgebied waar we heerlijk konden wandelen. De omgeving is ook zeer geschikt voor fietsen ed. In de nabije omgeving hebben we leuke plaatsjes gezien zoals Zuidwolde, De Wijk en Meppel.

Super

Sandra
30-11-2016
  • Onderkomen10

Even er tussenuit, en wat een mooi rustig park.

Lekker ontspannen.

Gewandeld in het bos en winkelen in Meppel.

Een aanrader is om Staphorst te bezoeken, wat leuk de klederdracht.

Park is in aanbouw maar geen last van ervaren met activiteiten.

Was fijn deze dagen

heerlijke plek!

Familie de Haas
23-10-2016
  • Activiteiten6

Genoten van een heerlijke midweek in de herfstvakantie. Huisje was schoon en leuk ingericht. Op het park is verder niet veel te doen, maar in de omgeving genoeg te beleven. Naar Staphorst geweest, dagje dierentuin Emmen en heerlijke boswandeling gemaakt.

Restaurant de Reest op het park is zeker aan te bevelen, heerlijk gegeten.

Fijne vakantie gehad

Karina en Jan
19-9-2016
  • Activiteiten7

Mooie bungalow in een rustige omgeving.

Het heeft aan onze verwachtingen voldaan .

Geen overlast van de bouwwerk zaamheden die gaande waren om het park uit te breiden.

Mistte alleen wat informatie over de omgeving bv.adressen van bezienswaardigheden.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei in IJhorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.