Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei

Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei
6,8

• Activiteiten5,4
  • Onderkomen7,6

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Reestervallei voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Parkeren mogelijk

46 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei in het Nederlands

slechte vakantie van alle jaren

GvA,
7-1-2018
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten3

ligging dat ging verder alles slecht, koelkast stinkt uur in wind , smerig vloeren,

haren in bed wilde ons in ander nummer doen als we gehuurd hadden.

• Onderkomen1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Niet vuurwerk vrij terwijl dit wel is aangeven Het huisje was niet warm te krijgen de verwarming was kapot na 1 dag kwamen ze deze maken maar was niet warm te krijgen er hangt 1 verwarming en de vloerverwarming doet het niet.

super relax schoon goedonderhouden

johanna,
28-11-2017
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

is echt relax schoon goed onderhouden kinderen kunnen lekker spellen .mooie bossen mooi meer om de hoek mooi fiets omgeving .vriendelijke receptie .ja wij vinden het voor herhaling .

Direct boeken

Mooi chalet maar met gebreken!

A. Kramer,
10-10-2017
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5

Pavilion létage 10, nr. 124 was ruim van opzet maar helaas bij het douchen was het één waterballet. De deuren van alle 4 douchecabines waren niet waterdicht waardoor het één natte boel werd. Derhalve dweilen gehaald bij de receptie en veel werk gehad om alles weer droog te krijgen. Ook losse toiletrol-houders en een slot wat niet werkte van het toilet beneden. Verder was het een heel rustig park waar niet veel te doen is. Ook lag er nog stof in het chalet bij aankomst. De WiFi is ook zeer slecht en zelfs de TV had af en toe geen beeld.

Klein park

Familie. De Boer,
19-8-2017
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8
  • Activiteiten5

Park is klein, rustig en netjes.chalet 89 was mooi.jammer dat er geen winkeltje was en zwembad is klein.vriendelijk personeel.in de omgeving kun je lekker fietsen.als je van rust houdt dan zit je hier goed.

Fijne vakantie!

Sylvana,
11-8-2017
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten3

Erg fijne week gehad. Heel vriendelijk ontvangen. Het zwembad is voor de kleintjes super, maar voor wat oudere is het niks. Ivm een wespenplaag heel even maar bij het restaurant gezeten.

Eens en nooit meer

Simone,
3-8-2017
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3
  • Activiteiten1

Erg amateuristisch, bedden veel te klein (80x190 max) en keihard. Internetverbinding is waardeloos. Huisjes erg klein en oncomfortabel. Op de bank krap plaats voor twee personen, de anderen moeten maar op een eetkamerstoel zitten? Op een slaapkamer veel geluidsoverlast van de koelkast, de wanden zijn namelijk zo dun als in een caravan. Bediening in het restaurant erg onprofessioneel en chaotisch, broodjes op bestelling 's ochtends, en die lagen vervolgens niet klaar. In niets lijkt dit op wat je op tv ziet bij house vision. Meer modelwoningen (die uiteraard wel mooi verzorgd zijn) dan vakantiewoningen die vrij zijn voor verhuur. Zwembad vergelijkbaar met een opblaasbad in een gemiddelde tuin.

Oftewel eens en niet meer, voor ons geen europarcs meer!

fantastisch!

vandaele,
9-7-2017
  • Onderkomen9

rustig resort,mooi chalet ,alleen kleine slaapkamers en maar 1kleerkast!,verder gezellige woonkamer,leuk terras en grasveld![ligstoel zou leuk zijn] medewerkers heel vriendelijk en behulpzaam!!!

fantastisch , mooi en huiselijk

vandaele,
5-7-2017
  • Onderkomen9

geen winkels in de buurd wel in [ de wijk ]

geen cafe s of terrasjes voor s avonds gezellig te borrelen

mooie fiets omgeving

zeer rustig resort ,

verder alles keurig verzorgt en de chalets

wel wat weinig kleedkast ruimte

Nooit meer

Eddy Kolfoort,
18-5-2017
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2
  • Activiteiten1

Mooie verpakking maar de inhoud valt erg tegen! Een 10 persoons vakantiehuis geboekt. De wc in de zitkeuken, zeer gehorig, geen stoel o.i.d. op de slaapkamer bijvoorbeeld. Prima ontvangst. Zwembad is een lachertje! Circa 20 m2. Een meanderend beekje met vijverfolie over het gehele park.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei in IJhorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.