Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei

Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei
7,3

• Activiteiten5,5
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Reestervallei voor je op een rij gezet:

41 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei in het Nederlands

Fijne vakantie!

Sylvana
11-8-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen10

Erg fijne week gehad. Heel vriendelijk ontvangen. Het zwembad is voor de kleintjes super, maar voor wat oudere is het niks. Ivm een wespenplaag heel even maar bij het restaurant gezeten.

Eens en nooit meer

Simone
3-8-2017
  • Onderkomen3

Erg amateuristisch, bedden veel te klein (80x190 max) en keihard. Internetverbinding is waardeloos. Huisjes erg klein en oncomfortabel. Op de bank krap plaats voor twee personen, de anderen moeten maar op een eetkamerstoel zitten? Op een slaapkamer veel geluidsoverlast van de koelkast, de wanden zijn namelijk zo dun als in een caravan. Bediening in het restaurant erg onprofessioneel en chaotisch, broodjes op bestelling 's ochtends, en die lagen vervolgens niet klaar. In niets lijkt dit op wat je op tv ziet bij house vision. Meer modelwoningen (die uiteraard wel mooi verzorgd zijn) dan vakantiewoningen die vrij zijn voor verhuur. Zwembad vergelijkbaar met een opblaasbad in een gemiddelde tuin.

Oftewel eens en niet meer, voor ons geen europarcs meer!

fantastisch!

vandaele
9-7-2017
  • Onderkomen9

rustig resort,mooi chalet ,alleen kleine slaapkamers en maar 1kleerkast!,verder gezellige woonkamer,leuk terras en grasveld![ligstoel zou leuk zijn] medewerkers heel vriendelijk en behulpzaam!!!

fantastisch , mooi en huiselijk

vandaele
5-7-2017
  • Onderkomen9

geen winkels in de buurd wel in [ de wijk ]

geen cafe s of terrasjes voor s avonds gezellig te borrelen

mooie fiets omgeving

zeer rustig resort ,

verder alles keurig verzorgt en de chalets

wel wat weinig kleedkast ruimte

Nooit meer

Eddy Kolfoort
18-5-2017
  • Onderkomen2

Mooie verpakking maar de inhoud valt erg tegen! Een 10 persoons vakantiehuis geboekt. De wc in de zitkeuken, zeer gehorig, geen stoel o.i.d. op de slaapkamer bijvoorbeeld. Prima ontvangst. Zwembad is een lachertje! Circa 20 m2. Een meanderend beekje met vijverfolie over het gehele park.

Absoluut de moeite waard

Bianca
17-5-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

we hebben via een actie een weekend weg gewonnen in dit park. Werden prima verwelkomt. Het chalet bood ruimte voor 6 personen. Ideaal voor onze twee kleintjes ( waaronder een baby) die daardoor elk een aparte slaapkamer hadden. Modern ingericht en prima sanitair. Gaf ons een huiskamergevoel

Heerlijk rustige omgeving en uitvalswegen binnen handbereik. We hebben op zondagavond uitgecheckt maar waren echter nog iets vergeten in het chalet. Was voor de receptie geen probleem om ons de sleutel weer te geven.

Wij gaan hier komend jaar weer boeken.

Het enige minpunt die ik kan bedenken is dat de zwemgelegenheid op het park erg summier is. echter op 20 minuten rijden is een zwembad te vinden.

prachtig

jan kortekaas
5-5-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

de omgeving is heel mooi. de chalets zijn allemaal nieuw dus schoon en van alle gemakken voorzien. lekker rustig park,maar niet echt geschikt voor jonge kinderen omdat er overal om de chalets water is. waar de kinderen gemakkelijk in kunnen vallen. het park is nog in volle opbouw, maar daar hadden wij geen last van. gezellig restaurant. helaas was er nog geen binnen zwembad, maar dat zou wel gebouwd worden.

Exclusief mooie bungalow. Heel luxe! Een aanrader!

Fam van Driel
5-5-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Huis is voorzien van alle luxe, mooi schoon en ruim.

Park was toen nog deels in aanbouw.

fijn en mooi verzorgd park

jacky en peter
28-4-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

wij hebben genoten van de rust, er is genoeg te doen in de omgeving. de kinderen hebben zich prima vermaakt op het park. het ligt aan een bos echt super om te wandelen en te ravotten. aardige medewerkers ik had een klein probleempje en ben netjes geholpen. huisje is van alle gemakken voorzien en geeft gezelligheid. wij komen terug in de zomer en hopen net zo te genieten als nu.

verschrikkelijk park

Henk
27-4-2017
  • Onderkomen3

op het park is niks te doen. het zwambad is dicht en je verveeld je je dood op het park. ik raad het park niet aan

het huis word slecht onderhouden bijna alles is kapot. en op feestdagen is er geen enkele medewerker aanwezig op het park.de conclusie is niet boeken dus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei in IJhorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei scoort een 7.26 uit 10 op basis van 41 reviews.