Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei

• Activiteiten5,5
  • Onderkomen8,0

6 tips over Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei

Linda, 29-12-2016
In de omgeving van EuroParcs Resort Reestervallei is er genoeg te doen. Zo is attractiepark Slagharen in de buurt, zijn er zandstranden en prachtige wandelroutes en kunt u de geschiedenis van Drenthe bekijken door de hunebedden een bezoek te brengen. Op het park kunt u bovendien heerlijk ontspannen en genieten van de accommodaties. Dit kan in het zwembad, op de midgetgolf baan of met een drankje in ons restaurant. Nieuwsgierig? Neem een bezoekje en deel uw EuroParcs ervaringen met ons!
jannes, 14-8-2016
Restaurant de Reest. Gezellig en gastvrij. Lekker eten voor jong en oud. Prima restaurant
Lianne, 17-6-2015
Neem een lekker drankje op het terras aan het zwembad.

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Reestervallei voor je op een rij gezet:

heidi und peter, 16-6-2015
Ga vooral eten bij restaurant De Dassenburcht dat op het park ligt. Erg vriendelijke en gastvrije mensen, die nog aandacht hebben voor hun gasten. En het eten was betaalbaar en top!
Jan Boelaard, 11-4-2015
Staphorst met zijn nostalgische uitstraling is een echte aanrader!
Jan Boelaard, 12-1-2015
Staphors en Giethoorn moet je gezien hebben!