Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei

• Onderkomen3
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3
  • Activiteiten1

Erg amateuristisch, bedden veel te klein (80x190 max) en keihard. Internetverbinding is waardeloos. Huisjes erg klein en oncomfortabel. Op de bank krap plaats voor twee personen, de anderen moeten maar op een eetkamerstoel zitten? Op een slaapkamer veel geluidsoverlast van de koelkast, de wanden zijn namelijk zo dun als in een caravan. Bediening in het restaurant erg onprofessioneel en chaotisch, broodjes op bestelling 's ochtends, en die lagen vervolgens niet klaar. In niets lijkt dit op wat je op tv ziet bij house vision. Meer modelwoningen (die uiteraard wel mooi verzorgd zijn) dan vakantiewoningen die vrij zijn voor verhuur. Zwembad vergelijkbaar met een opblaasbad in een gemiddelde tuin.

Oftewel eens en niet meer, voor ons geen europarcs meer!