Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei

Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei
7,2

• Activiteiten5,4
  • Onderkomen7,9

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Reestervallei voor je op een rij gezet:

40 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei in het Nederlands

Super

Roos van Esch, 19-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

We hebben ontzettend genoten van onze midweek op Europarcs Reestervallei.

We zijn vriendelijk ontvangen, het huisje was schoon en zonder gebreken.

Onze dochter was weg van de pony’s die er rondliepen en mocht van Rolf wel in het verblijf om ze te aaien.

Ook mocht ze op de dag van vertrek even mee met de pony’s wandelen en heeft ze van alles over ze gehoord. Aangenaam verrast door zoveel vriendelijkheid!

Heerlijke douche, prima bedden, en de ligging van het huisje was prachtig aan de kikkerpoel waar we geregeld genoten van een kikkerconcert.

Hier komen we zeker nog eens terug! Genoeg te zien en te beleven in de omgeving!

Dank voor de heerlijke tijd!

Helemaal top!

N.K, 15-4-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Prachtige omgeving...je kunt hier goed fietsen.

Super mooi en goed

Pothuizen, 13-4-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Het is een mooi park. Rustig en netjes.

Vriendelijk personeel goede accommodatie en mooie huisjes.park ligt er mooi bij.wij hebben ons goed vermaakt

Top locatie als je rust zoekt👍

M.Nieuwhof, 3-3-2018
  • Onderkomen8

Fantastische omgeving ,super mooi en gezellig huisje .no 110 bevelen wij zeer aan het is 6 persoons en van alle gemakken voorzien . Heel schoon en netjes. Gewoon doen !!

slechte vakantie van alle jaren

GvA, 7-1-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen4

ligging dat ging verder alles slecht, koelkast stinkt uur in wind , smerig vloeren,

haren in bed wilde ons in ander nummer doen als we gehuurd hadden.

Slecht en koud huisje en niet vuurwerk vrij

Megens, 2-1-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Niet vuurwerk vrij terwijl dit wel is aangeven Het huisje was niet warm te krijgen de verwarming was kapot na 1 dag kwamen ze deze maken maar was niet warm te krijgen er hangt 1 verwarming en de vloerverwarming doet het niet.

super relax schoon goedonderhouden

johanna, 28-11-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

is echt relax schoon goed onderhouden kinderen kunnen lekker spellen .mooie bossen mooi meer om de hoek mooi fiets omgeving .vriendelijke receptie .ja wij vinden het voor herhaling .

Mooi chalet maar met gebreken!

A. Kramer, 10-10-2017
  • Onderkomen7

Pavilion létage 10, nr. 124 was ruim van opzet maar helaas bij het douchen was het één waterballet. De deuren van alle 4 douchecabines waren niet waterdicht waardoor het één natte boel werd. Derhalve dweilen gehaald bij de receptie en veel werk gehad om alles weer droog te krijgen. Ook losse toiletrol-houders en een slot wat niet werkte van het toilet beneden. Verder was het een heel rustig park waar niet veel te doen is. Ook lag er nog stof in het chalet bij aankomst. De WiFi is ook zeer slecht en zelfs de TV had af en toe geen beeld.

Klein park

Familie. De Boer, 19-8-2017
  • Onderkomen8

Park is klein, rustig en netjes.chalet 89 was mooi.jammer dat er geen winkeltje was en zwembad is klein.vriendelijk personeel.in de omgeving kun je lekker fietsen.als je van rust houdt dan zit je hier goed.

Fijne vakantie!

Sylvana, 11-8-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen10

Erg fijne week gehad. Heel vriendelijk ontvangen. Het zwembad is voor de kleintjes super, maar voor wat oudere is het niks. Ivm een wespenplaag heel even maar bij het restaurant gezeten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei in IJhorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei scoort een 7.2 uit 10 op basis van 40 reviews.