Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei

Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei
7,3

• Activiteiten5,6
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor EuroParcs Resort Reestervallei voor je op een rij gezet:

43 reviews over Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad met schitterend weer.

Rutger van Dijk
23-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Wat een schitterend huisje! Schoon, netjes en van alle gemakken voorzien. Heerlijk rustig omgeving, ideaal om lekker tot rust te komen en leuke dingen te doen met de kinderen in de buurt. Zo zijn wij 2x naar het heuveltjesbosbad geweest en 1x naar de zwarte dennen. Wij hadden dan ook heerlijk weer. Daarnaast loop je bijna vanuit je huisje het bos in om lekker te wandelen en hoor je als je in de ochtend wakker wordt de vogeltjes fluiten

• Onderkomen8

Een verzorgd park en een prachtige omgeving dicht bij Zwartsluis en Giethoorn, en heel veel ooievaars in de omgeving.

In de Wijk zit zelfs een opvang voor ooievaars.

Heerlijk

Pieter de Jong
19-6-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

heerlijk rustig park. mooie omgeving.

Vriendelijk ontvangen. Bij aankomst bleek de tv iets te storen. Dit werd onmiddellijk door een vriendelijke jonge man verholpen!

Super

Roos van Esch
19-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

We hebben ontzettend genoten van onze midweek op Europarcs Reestervallei.

We zijn vriendelijk ontvangen, het huisje was schoon en zonder gebreken.

Onze dochter was weg van de pony’s die er rondliepen en mocht van Rolf wel in het verblijf om ze te aaien.

Ook mocht ze op de dag van vertrek even mee met de pony’s wandelen en heeft ze van alles over ze gehoord. Aangenaam verrast door zoveel vriendelijkheid!

Heerlijke douche, prima bedden, en de ligging van het huisje was prachtig aan de kikkerpoel waar we geregeld genoten van een kikkerconcert.

Hier komen we zeker nog eens terug! Genoeg te zien en te beleven in de omgeving!

Dank voor de heerlijke tijd!

Helemaal top!

N.K
15-4-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Prachtige omgeving...je kunt hier goed fietsen.

Super mooi en goed

Pothuizen
13-4-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Het is een mooi park. Rustig en netjes.

Vriendelijk personeel goede accommodatie en mooie huisjes.park ligt er mooi bij.wij hebben ons goed vermaakt

Top locatie als je rust zoekt👍

M.Nieuwhof
3-3-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Fantastische omgeving ,super mooi en gezellig huisje .no 110 bevelen wij zeer aan het is 6 persoons en van alle gemakken voorzien . Heel schoon en netjes. Gewoon doen !!

slechte vakantie van alle jaren

GvA
7-1-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen4

ligging dat ging verder alles slecht, koelkast stinkt uur in wind , smerig vloeren,

haren in bed wilde ons in ander nummer doen als we gehuurd hadden.

• Activiteiten1
  • Onderkomen1

Niet vuurwerk vrij terwijl dit wel is aangeven Het huisje was niet warm te krijgen de verwarming was kapot na 1 dag kwamen ze deze maken maar was niet warm te krijgen er hangt 1 verwarming en de vloerverwarming doet het niet.

super relax schoon goedonderhouden

johanna
28-11-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

is echt relax schoon goed onderhouden kinderen kunnen lekker spellen .mooie bossen mooi meer om de hoek mooi fiets omgeving .vriendelijke receptie .ja wij vinden het voor herhaling .

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei in IJhorst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark EuroParcs Resort Reestervallei scoort een 7.33 uit 10 op basis van 43 reviews.