7.1GoedScore uit 147 reviews

• 6.3

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten

Omschrijving

In het uiterst noordelijke puntje van Overijssel en op de grens met Drenthe ligt EuroParcs Reestervallei. Het vakantiepark biedt een verblijf in chalets, maar ook in glampingtenten. Zowel natuurliefhebbers als kinderen zijn op het park op hun plek vanwege de natuurrijke omgeving en parkfaciliteiten ...

Telefoonnummer

088 070 8090

E-mailadres

[email protected]

Veldhuisweg 4, 7955 PP

Website

Wat zeggen bezoekers over

7.1GoedScore uit 147 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

147 reviews

Leuke villa
Door Rob op 13-10-2023
Gereisd met partner

Het verblijf was een mooie kleine villa. Het was rustig gelegen aan een vijver. De villa was van alle gemakken voorzien. Heerlijke bedden, een goed ingerichte keuken en prima woonkamer.

Mooi vakantie verblijf
Door Hettie op 22-09-2023
Gereisd met vrienden

Mooi rustig park in leuke omgeving. Vlak bij Staphorst Meppel en Giethoorn. Vriendelijk personeel. Park is goed onderhouden Goede prijzen ook

Rustig ,schoon park mooi huisje
Door Bianca jansen op 19-09-2023
Gereisd met jonge kinderen

Ik ben samen met mijn dochter en haar 2 kindjes ,6 weken en 1.5 jaar geweest. Mooi schoon park. Rustig park. Je loopt zo het bos in. Netjes geregeld met poortjes en sleutel. Paviljoen 4 zaten we. Ruim huisje met onze samenstelling. Alles wat wij nodig hadden was aanwezig. Enige wat ik vond zijn de rubbers onderaan de douche deur. Zijn wel aan vervanging toe. En de banken keer reinigen. Zaten overig heerlijk. Bedden lagen prima. Vriendelijke mensen bij de receptie en op het park. De dieren weide was leuk. Alleen ik had wat meer diertjes verwacht. Kort om een zeer fijn lang weekend gehad.

EuroParcs Reestervallei

Weekje weg in eigen land
Door Sylvia Blom op 19-09-2023
Gereisd met partner

Prachtig park, rustig en goed onderhouden. Bosrijke omgeving waar je eindeloos kunt wandelen en fietsen. Weinig tot geen activiteiten op het park, voor kinderen daarom misschien niet de juiste plek. Dames van de receptie vriendelijk en behulpzaam. Schoonmaak wint niet de prijs, dat kan beter. Al met al een heerlijke week gehad in dit park!

Heerlijk vertoeven!
Door baudien vd van der werf op 18-09-2023

Heerlijk schoon park, fantastisch huisje! Goede service 👍

Redelijk.
Door Alna op 17-09-2023
Gereisd met partner

Huisje wat gedateerd, en schoonmaak laat te wensen over. Stofzuiger laatste maand niet meer gereinigd..

Info

Buitenzwembaden

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.